برندینگ در پکتیا افغانستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در پکتیا افغانستان در صدر بازارتان قدم بزنید. برند شدن در یک نام تجاری آرزوی هر شرکتی میباشد تا از این طریق بتواند اعتبار خود را به رخ همگان بکشاند. در بازار امروز برند شدن علاوه بر نشان دادن قدرت و اعتبار یک نام تجاری تاثیر بسزایی در فروش و افزایش مشتریان دارد. خدمات برندینگ شرکت سیماگر شامل استراتژی و برنامه ریزی میباشد که در راستای اهداف استراتژی سازمان و فرهنگ سازمانی شما در قالب یک برند بوک است.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان سیستم های توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ما از کوکی‌ها Cookies استفاده می‌کنیم تا پیشکش‌های خود به شما را بهبود ببخشیم.

معلومات بیشتر در این رابطه می‌توانید در اعلامیه حفظ داده‌ها بیابید.

مقام های محلی ولایت پکتیا در شرق افغانستان تائید می کنند که هفت زندانی از زندان مرکزی این ولایت فرار کرده اند.

سخنگوی والی این ولایت می گوید که در میان این زندانیان سه عضو گروه طالبان نیز شامل اند مقام های محلی ولایت پکتیا امروز دوشنبه از فرار هفت زندانی از زندان مرکزی این ولایت خبر داده اند.

سخنگوی والی پکتیا می گوید که این زندانیان شب گذشته هنگامی که برای ادای نماز به مسجد در این محبس رفته بودند، فرار کردند.

بیشتر بخوانید: 352 زندانی از زندان غزنی موفق به فرار شدند عبدالله حسرت، سخنگوی والی پکتیا به دویچه وله گفت: «هفت مجرم از زندان عمومی ولایت پکتیا که در شهر گردیز موقعیت دارد، حوالی ساعت ۸ الی ۹ شب گذشته فرار کرده اند.

» حسرت در باره چگونگی فرار این زندانیان می افزاید: «معلومات ابتدایی نشان می دهد که این زندانیان برای ادای نماز به مسجد رفته بودند، اما شیشه پنجره مسجد را شکستانده و فرار کرده اند.

» مقام های ولایت پکتیا می گویند این هفت زندانی عبارت اند از سه عضو گروه طالبان، یک تن که به جرم قتل محکوم شده بود، یک زندانی محکوم به ارتکاب خیانت ملی و دو تن دیگر که به جرم ترور و فریبکاری زندانی بودند.

ع،ف / ش، ا وزارت دفاع افغانستان می گوید که هشت زندانی از یک بازداشتگاه گروه طالبان در جنوب غرب افغانستان فرار کردند.

این گروه نیروهای امنیتی افغان بوده اند.

(28.

12.

2019)   در برخی ولایت‌های افغانستان زنانی که به زندان محکوم می‌شوند به جای گذراندن دوره حبس در زندان رسمی، به عنوان خدمتکار در خانه بزرگان محلی فرستاده می‌شوند و اغلب مورد بدرفتاری قرار می‌گیرند.

(12.

10.

2016)   «او کشور ما را صادقانه دوست داشت.

» روسیه با بیان این جمله از درگذشت جورج بلیک، جاسوس دوجانبه، خبر داد.

بلیک به عنوان جاسوس بریتانیا در دهه ۱۹۶۰ به اتحاد شوروی پیوسته بود.

یک مقام افغان گفته که طالبان روز سه شنبه حمله ای پیچیده را بر یک پایگاه نظامی در شرق افغانستان انجام داده و دست کم سه تن از نیروهای محافظت عامه را کشتند.

در این حمله در ولایت پکتیا پنج تن از این نیروها زخمی شده اند.

اجساد دست کم ۴۲ زندانی در چهار زندان شهر مانائوس مرکز ایالت آمازوناس در شمال برازیل پیدا شده اند.

در بدن همه قربانیان آثار خفگی وجود داشته است.

سرور دانش، معاون دوم رئیس جمهور افغانستان در هفدهمین سالروز تصویب قانون اساسی، گفته است که این قانون ضامن بقای نظام است.

او ادعای طالبان منبی بر اسلامی نبودن این قانون اساسی را شدیداً رد کرده است.

    لوی سارنوالی افغانستان از ثبت نزدیک به ۲۵۰۰ قضیه جرایم عسکری در سال روان مالی خبر می‌دهد.

این جرایم شامل ده‌ها قضیه قتل، سرقت، فساد اخلاقی و سایر جرایم جنایی بوده اند.

    هیئت مذاکره کننده دولت افغانستان پس از یک وقفه سه هفته‌ای برای از سر گیری مذاکرات صلح به قطر رفت.

نماینده خاص ایالات متحده امریکا نیز به منطقه سفر کرده و ابراز امیدواری کرده است که این دور مذاکرات نتیجه ملموس داشته باشد.

    سخنگوی نیروهای امریکایی در افغانستان قتل‌های هدفمند مقام‌های حکومتی، خبرنگاران و نمایندگان جامعه مدنی در افغانستان را کار طالبان عنوان کرده است.

او ادعای طالبان مبنی بر نقض توافقنامه از سوی واشنگتن را رد کرده است.

    در آستانه آغاز دور تازه گفتگوهای صلح میان دولت افغانستان و طالبان در قطر، رشته ای از حملات تروریستی باعث ترس و نگرانی شده است.

افغان ها می خواهند بدانند جنگ و خونریزی چه وقت در کشورشان پایان می یابد؟    © 2021 Deutsche Welle | حفظ داده ها | یادداشت حقوقی | تماس | نسخه موبایل

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map