برندینگ در کابو دلگادو موزامبیک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در کابو دلگادو موزامبیک در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تسهیل روابط مشتریان و افزایش فروش و کسب در آمد بیشتر همگی مجموعه عواملی هستند که در اصل وابستگی به برنامه ها و طرح های شما در تبلیغات دارد. تبلیغات و برندینگ دو اصل جدا ناپذیر از هم هستند که در اصل در کنار هم برای تسهیل بازاریابی میباشند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه وب اپلیکیشن های اینترنتی میباشد که پس از تولید به صورت تخصصی به تبلیغات و بازاریابی و برندینگ آن میپردازد و در صال شما را بعد از طراحی به سمت موفقیت هدایت میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شاهدان عینی از تسلط گروههای تروریستی بر جزایر میتوندو و وامیزی در منطقه کابو دلگادو در اقیانوس هند و در شمال موزامبیک خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، شاهدان عینی از تسلط گروههای تروریستی بر جزایر میتوندو و وامیزی در منطقه کابو دلگادو در اقیانوس هند و در شمال موزامبیک خبر دادند.

تسلط گروههای تروریستی، تهدید کننده حمل و نقل دریایی در منطقه‌ای است که در آن پروژه چند میلیارد دلاری گازی وجود دارد.

به گفته شاهدان عینی؛ گروههای تروریستی شبانه با قایق‌های ماهیگیری وارد این دو جزیره شدند و ساکنان را از منازلشان بیرون کردند و منازل آنها را به آتش کشیدند.

این در حالی است که گروههای مرتبط با داعش حدود یکماه قبل بر شهر «موکیمبوا دِپاریا» مسلط شده‌اند و نیروهای امنیتی موزامبیک هنوز نتوانسته‌اند، آنها را بیرون کنند.

گفتنی است شمال موزامبیک از سال ۲۰۱۷ به این سو از سوی تروریست‌های مسلح مورد حمله قرار گرفته و تاکنون بیش از یکهزار نفر کشته شده‌اند.

سازمان ملل متحد ماه می (اردیبهشت / خرداد) شمار آوارگان ناشی از حملات گروه‌های مسلح تروریست در این منطقه از موزامبیک را ۲۱۰ هزار نفر اعلام کرد.

با وجود ناآرامی در شمال موزامبیک، اما شرکت توتال فرانسه اعلام کرده است که به اجرای طرح گازی به ارزش ۲۳ میلیارد دلار ادامه خواهد داد.

موزامبیک در جنوب قاره آفریقا قرار دارد و پایتخت آن شهر «ماپوتو» است و حدود ۳۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

کپی شد All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map