برندینگ در کارون جنوبی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در کارون جنوبی شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. برند کردن یک نام و یک شرکت ارزش واقعی آن را به دیگران هشدار میدهد که بر گرفته از قدرت و توان عملیاتی آن مجموعه در بازار میباشد. تبلیغات و بازاریابی هر دو در کنار هم تلاش برای برند شدن دارند تا بعد آن بتوانند در فروش تسهیل حاصل کنند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی و تولید نرم افزار و تبلیغات و برندینگ و بازاریابی است که به صورت استارت آپی در قالب خدمات اینترنتی در انجام این امور در یک پکیج کامل به شما مشتریان عزیز دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای.

علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.

ما را دنبال کنید در: مساحت کل زمینهای در اختیار شرکت در حدود 46 هزار هکتار می¬باشد.

که از این میزان حدود 30 هزار هکتار آن اراضی زیر کشت بوده و مابقی بصورت جاده، کانال، تأسیسات و.

.

.

می¬باشند.

در طول هشت سال دفاع مقدس، تأسیسات کارخانه 7 بار توسط هواپیماهای جنگنده دشمن بمباران و تخریب گردید که هر بار با همت و تلاش نیروهای فداکار اعم از کارشناسان، تکنیسین¬ها و کارگران سخت¬کوش بازسازی و راه اندازی شد.

این شرکت در طول جنگ تحمیلی 83 نفر شهید، 4 تن جاویدالاثر، 8 نفر جانباز (50درصد به بالا)، حدود 300 نفر جانباز (تا 50درصد ) و تعداد 107 نفر آزاده سرافراز را جهت حفظ و حراست از کیان اسلامی و تمامیت ارضی کشور در جبهه¬های خون، حماسه و تولید تقدیم انقلاب اسلامی نمود.

ضمناً در خلال جنگ تحمیلی بیش از 3000 نفر از پرسنل شرکت در جبهه¬های جنگ حضور یافته و با رشادت¬های خود برگ زرین ماندگاری را به مجموعه افتخارات این شرکت افزودند.

این شرکت در شمال استان خوزستان، شهرستان شوشتر، کیلومتر 17 جاده قدیم دزفول، در منطقه ای به نام دیمچه با مختصات جغرافیایی 32 درجه و 5 دقیقه عرض شمالی و 42 درجه و 48 درجه طول شرقی با ارتفاعی حدود 68 متر از سطح دریا واقع شده است.

آب مورد نیاز مزارع نیشکر از دو مسیر یعنی شبکه آبیاری گتوند با ظرفیت اسمی حدود 81 متر مکعب در ثانیه و شبکه آبیاری دز با ظرفیت تقریبی 11 متر مکعب در ثانیه تأمین می¬گردد.

جهانگیر ترکستانی علی اندایش روح الله رضازاده مهدی متین راد طراحی و برنامه نویسی:محمد بدوی © تمام حقوق این سایت برای شرکت كشت و صنعت كارون محفوظ می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map