برندینگ در کاظم‌آباد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در کاظم‌آباد شما میتوانید یک محصول یا یک خدمات را به نحوی ارائه دهید که مشتری با دیدن نام برند شما حس اعتماد و علاقه مندی را در خود ایجاد کند. در برند کردن یک نام مجموعه عوامل مختلفی اثر گذار است که میبایست تمامی این نکات رعایت شود تا نام یک برند تبدیل به یک نام ماندگار در قاب ذهن مشتری شود.

شرکت سیماگر دارای یک تیم قدرتمند برندینگ میباشد که در این زمینه میتواند استراتژی و برنامه ریزی قوی را به شما مشاوره و ارائه نماید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

استان خراسان رضوی حاشیه شهر مشهد – (جاده قدیم قوچان) در اواخر بلوار توس، محله ای است به نام کاظم آباد.

در محله کاظم آباد مشهد چه می گذرد؟ واقعاً در اراضی کاظم آباد چه خبر است؟ آنچه موجب شد گروه برندینگ به مسئله مبارزه با زمین خواری ورود کند منحصر به فرد بودن این پرونده سوداگری است.

چنانچه اخبار زمین خواری های کشف شده مورد واکاوی قرار بگیرد مشخص می شود که همة آنها دارای موضوعاتی شبیه به یکدیگر هستند.

در زمین خواری های وسیع افراد یا سازمان ها با استفاده از رانت های خاص به اراضی ملی تعدی کرده اند، همچنین در زمین خواری های کوچک به املاک یک یا دو نفر دست اندازی شده است.

جا دارد ویژگی های منحصر به فرد این پرونده بررسی شود: ■ زمین خواری به وسعت هفت هکتار یا 70،000 متر مربع گزارش شده است.

■  جالب است که سوداگری با چنین ابعاد بزرگی توسط چند نفر در بخش خصوصی صورت گرفته.

■  این زمین خواری وسیع در املاک خصوصی مردم واقع شده است.

■  با اقدامات متخلفین تعداد زیادی از شهروندان سرمایه و دارایی خود را از دست داده اند.

(پس از تکمیل اعضاء کمپین تعداد دقیق مال باختگان اعلام می شود) ■ ارزش زمین خواری کشف شده بالغ بر 1،000،000،000،000 هزار میلیارد ریال است.

تیترهای مشابه به اخبار فوق در آرشیو خبری هیچ روزنامه یا خبرگزاری وجود ندارد.

با توجه به ابعاد زمین و اندازه قطعات فروخته شده، بسیار واضح است که بیش از 400 خانواده از هموطنان عزیزمان مظلوم واقع شده اند.

بعد از این اعلام عمومی و مراجعه مالکان آمار دقیق مشخص می شود.

قشر متوسط و رنج کشیده که با خون دل فراوان و پس انداز سال های زیادی از عمر، توانسته اند هر کدام قطعه ای کوچک از این اراضی وسیع را خریداری نمایند شاید روزگاری مرهمی بر زخم هایشان باشد.

محل زمین مشهد – بلوار توس (جاده قدیم قوچان) – توس 176 ، پشت کارخانه خودروسازی مالکین زمین ، جهت ثبت نام اینجا کلیک کنند توجه : تنها کسانی که در محل فوق ، مالک زمین می باشند و مدرک خرید به صورت قولنامه یا سند رسمی در اختیار دارد ، می توانند در این قسمت ثبت نام کنند.

مشهد ، احمد اباد ، بلوار رضا ، بین رضا 16 و 18 ، پلاک 175 زنگ1 تلفن دفتر : 05138456614 پاسخگویی به تلفن : شنبه تا چهارشنبه ساعت 19:00 الی 20:00     تمام حقوق این وبسایت متعلق به م سئو ل کمپین است.

استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map