برندینگ در کهنوج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در کهنوج در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تسهیل روابط مشتریان و افزایش فروش و کسب در آمد بیشتر همگی مجموعه عواملی هستند که در اصل وابستگی به برنامه ها و طرح های شما در تبلیغات دارد. تبلیغات و برندینگ دو اصل جدا ناپذیر از هم هستند که در اصل در کنار هم برای تسهیل بازاریابی میباشند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه وب اپلیکیشن های اینترنتی میباشد که پس از تولید به صورت تخصصی به تبلیغات و بازاریابی و برندینگ آن میپردازد و در صال شما را بعد از طراحی به سمت موفقیت هدایت میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت ifn, وارد کننده پوشاک خارجی با یازده سال فروش موفق در فضای مجازی و رتبه یک گوگل,تجربیات یازده ساله خود را در قالب ویدیو های اموزشی فروش در اینستاگرام بر.

.

.

دوره آموزشی بازاریابی چریکی شهریه: 250000 تومان همراه با اعطای گواهینامه پایان دوره ************************************************************ ا.

.

.

صفر تا صد بازاریابی حضوری و تلفنی را در آموزشگاه ما به صورت کامل آموزش ببینید با تمامی ترفند های بازاریابی و جذب مشتری آشنا شوید آموزش ببینید و مشتری خود ر.

.

.

با پکیج های اموزشی ادمین فروشگاه اینستاگرام کسب و کار اینترنتی خود را با درامد بالا شروع کنید مخطبان:افراد دنبال شغل دوم,ادمین های اینستاگرام و.

.

.

برای مش.

.

.

همراه با اعطای مدرک دادن فیلم آموزش دوره 120 ساعت آموزش دیجیتال مارکتینگ طراحی وب سایت و قالب ، آموزش بازاریابی دیجیتال و فروش تخصصی ، بازاریابی محتوایی ،.

.

.

120 ساعت آموزش کامل تمامی نکات به همراه کار عملی همراه با اعطای مدرک اعطای مدرک بین المللی در صورت درخواست دوره بازاریابی دیجیتال برای کسب اطلاعات ب.

.

.

دوره بازاریابی حضوری و تلفنی به صورت آنلاین و حضوری برگزار میشود با آموزش های ما جذب مخاطب کنید و مشتری خود را دائمی کنید جهت ثبت نام به سایت راشا افق.

.

.

آموزش دیجیتال مارکتینگ صفر تا صد بازاریابی دیجیال را با راشا افق آموزش ببینید 120 ساعت آموزش کامل تمامی نکات و کارایی های اینترنت و برنامه های مختلف برای.

.

.

دوره ی بازاریابی حضوری و تلفنی به صورت کامل آموزش ببینید تا جذب مشتری داشته باشید مشتری خود را به صورت دائم برای خود نگه دارید دوره ی بازاریابی هم به صورت.

.

.

این روزها کار در فضای مجازی و از جمله اینستاگرام به یکی از پرسود ترین شغل ها تبدیل شده.

با پکیج های اموزشی ما میتونی به صورت تضمینی کسب و کار خودتو شروع کنی.

.

.

پکیج های آموزش فروش در اینستاگرام مناسب همه افراد با زمان و هزینه متفاوت مناسب ترین راه برای رسیدن به درامد بالا.

این پکیج ها توسط دکتر نادری متخصص فروش و مد.

.

.

این روزها اینستاگرام به یکی از بازارهای بزرگ تبدیل شده که میتونی به راحتی ازش استفاده کنی و به درامد بالایی برسی, ولی باید راهشو بلد باشی.

ما راهشو بهت نشون.

.

.

شرکت ifn وارد کننده پوشاک خارجی با بیش از یک دهه سابقه فروش اقدام به تولید پکیج های اموزشی (بلاگر - ادمین - فروشگاه انلاین و.

.

.

)کرده است و تجربیات خود را در .

.

.

اگر دنبال شروع کسب و کار آنلاین خودت هستی و سوال داری و نمیدونی چطوری و از کجا شروع کنی این آموزش ها پاسختو میده پکیج های آموزش حرفه ای اینستاگرام در زمینه .

.

.

دوره آموزشی بازاریابی تلفنی و بازاریابی حضوری آموزش ببینید و جذب مشتری کنید جذب مخاطب داشته باشید مشتری های خود را از دست ندهید جهت ثبت نام به سایت را.

.

.

برگزاری دوره ویزیتوری در آموزشگاه صدر اندیشه با حضوراستاد امیرحسین اکبرپور تنها مربی ویزیتوری در ایران خالق چندین اثر در حوزه های مرتبط همراه با استخد.

.

.

ادمین اینستاگرام یکی از شغلهای پر دامد در فضای مجازی میباشد ولی باید راهشو بلد باشی .

پکیج های اموزشی ادمین اینستاگرام ما از صفر تا صد اموزش میدن و حتی اگه ه.

.

.

برگزاری دوره های حرفه ای و همچنین مقدماتی بورس + ارائه گواهینامه معتبر از مرکز آموزشهای آزاد و مجازی دانشگاه خوارزمی ;v[ مدرک بین المللی از سازمان آموزش فنی .

.

.

دوره آموزش بازاریابی دیجیتال 120 ساعت به صورت کامل و جامع برگزار میشود همراه با اعطای مدرک موضوعات : طراحی وب سایت و قالب بازاریابی محتوایی سئو سایت بر.

.

.

با وجود اینکه یکی از بهترین و پر درامد ترین شغل های دیجیتال مارکتینگ ادمین ایستاگرام هست اما خیلی از افراد به خاطر نگرانی و سوالاتی که دارن سراغ این حوزه نمی.

.

.

به صورت کامل آموزش ببینید و کسب و کار خود را به صورت حرفه ای پیش ببرید با ترفند های بازاریابی و نکته های کلیشه ای جذب مشتری کنید باعث ماندگاری مشتری شوید (.

.

.

این روزها اینستاگرام به یکی از بازارهای بزرگ تبدیل شده که میتونی به راحتی ازش استفاده کنی و درامد بالایی داشته باشی و یکی پر دامد ترین کارها در این زمینه است.

.

.

کامل ترین دوره ای که از دیجیتال مارکتینگ میتونید شرکت کنید بدون ک همین دوره هستش 120 ساعت آموزش کامل دوره آموزش طراحی وب سایت و قالب ، بازاریابی و فروش تخص.

.

.

در این دوره شما به صورت کامل بازاریابی تلفنی و حضوری و نحوه ی برخورد و گفتار با مشتری را آموزش مبینید همراه با اعطای مدرک جهت ثبت نام به سایت راشا افق م.

.

.

تمامی آموزش های بازاریابی دیجیتال رو در 120 ساعت به صورت کامل آموزش ببینید دوره به صورت حضوری و آنلاین برگزار میشود صفر تا صد به صورت کامل همراه با اعطای م.

.

.

دوره ی دیجیتال مارکتینگ به صورت حضوری و آنلاین برگزار میشود 120 ساعت به صورت کامل و جامع همراه با کار عملی اعطای مدرک فنی با راشا افق بازاریابی دیجیتال.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map