برندینگ در کوزه‌کنان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در کوزه‌کنان شما میتوانید یک محصول یا یک خدمات را به نحوی ارائه دهید که مشتری با دیدن نام برند شما حس اعتماد و علاقه مندی را در خود ایجاد کند. در برند کردن یک نام مجموعه عوامل مختلفی اثر گذار است که میبایست تمامی این نکات رعایت شود تا نام یک برند تبدیل به یک نام ماندگار در قاب ذهن مشتری شود.

شرکت سیماگر دارای یک تیم قدرتمند برندینگ میباشد که در این زمینه میتواند استراتژی و برنامه ریزی قوی را به شما مشاوره و ارائه نماید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سید مرتضی احمدپور| تبریز - خبرنگار: کوزه کنان به عنوان یکی از شهرهای قدیمی آذربایجان شرقی در بخش مرکزی شهرستان شبستر و در 75 کیلومتری تبریز قرار دارد.

جمعیت این شهرستان بیش از 5 هزار نفر و شغل اغلب ساکنان آن کشاورزی است.

.

.

.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 1 سایر خبرها شهردار همدان با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت سایت موزه میدان مرکزی همدان از 15 روز پیش به طور جدی آغاز شده است، گفت: ساختمان موزه قبل از آغاز فصل سرما به میراث فرهنگی تحویل داده می شود.

عباس صوفی در گفت وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه ساخت سایت موزه میدان امام خمینی(ره) همدان که به علت برخی مشکلات متوقف شده بود، با تجهیز کارگاه، عملیات اجرای آن دوباره آغاز شده است، اظهار کرد .

.

.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با تشریح طرح توسعه زیرساختی بندرگاه هرمز با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و مصالح عمرانی تولید داخل، از لایروبی کانال دسترسی این بندر به حجم 172 هزار متر مکعب و احداث دایک حفاظتی و دیواره ساحلی به طول 1000 متر خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، اله مراد عفیفی پور در این رابطه اظهار کرد: با توجه به روند افزایش تردد مسافران و گردشگران دریایی در مسیر .

.

.

.

.

.

.

م با موافقت شهرداری وقت لواسان وارد محدوده این شهر شد.

طی این توافق نامه که به تایید شورای شهر لواسان هم رسید مالک یکی از شرکت های پتروشیمی شناخته کشور در ازای واگذاری هشت هزار و 500 متر زمین و بخش کوچکی از همین زمین ها به علاوه پرداخت 330 میلیون تومان به شهرداری اجازه تفکیک 50 قطعه دو هزارمتری را به دست آورد.

آقای غ.

م از قضا از فعالان باسابقه اتاق بازرگانی است و چند شرکت بزرگ پتروشیمی را هم .

.

.

شهر تهران گفت: در جلسه امروز شورا گزارش مبسوطی توسط حسن رسولی خزانه دار شورای شهر ارائه شد و در آن درآمد شهرداری مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

وی افزود: ایراد اصلی که اعضای شورای شهر به این گزارش داشتند در این زمینه بود که تنها به موضوع درآمد شهرداری توجه شده و هزینه های شهرداری در سه ماهه امسال اعلام نشده است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: 95 درصد درآمد شهرداری در سه ماهه .

.

.

بین سه تا پنج برابر در طی این سال ها رشد نماید.

در سال 1398 نیز با افزایش یک هزار میلیارد تومان اعتبارات کمک به مددجویان و رسیدن سقف آن به 2700 میلیارد تومان، این امکان فراهم شد تا 187 هزار نفر معلولی که به صورت انفرادی تاکنون از مستمری مددجویی برخوردار بودند، متناسب با بُعد خانوار، مستمری آنها افزایش یابد.

هیئت وزیران ضمن تشکر از همه مددکاران و کارکنان خدوم سازمان بهزیستی و .

.

.

، طراحی آن توسط مهندسی کارخانه و نظارت آن با دستگاه نظارت مدیریت اجرای توسعه می باشد و هدف آن است که تا پایان مرداد ماه 1398 این پروژه به اتمام برسد.

وی افزود: تا کنون حدود 22 هزار متر مکعب خاک برداری، 70 تن آرماتور بندی ، 1200 متر مکعب دیوار سنگی به صورت نما و بیش از 2500 متر مکعب بتن جزءا جرای عملیاتا ین پروژه صورت گرفتها ست.

رضا توفیقی بیان کرد: سازه فلزی طرح مذکور وزنی .

.

.

خصوص اقدامات انجام شده در شورا و کمیسیون ها باید رعایت عدالت در خبررسانی صورت گیرد.

نورالله زاده: شهرها باید باغات خود را حفظ کنند که متأسفانه برخی قوانین این اجازه را نمی دهد رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان نیز در ادامه با اشاره به حضور در جلسه اجلاس معماری و شهرسازی کلانشهرها طی هفته گذشته یادآور شد: در این جلسه موضوعات مختلف از جمله الحاق روستاها به شهر و توجه .

.

.

برای گردشگران و طبیعت گردان تبدیل شود.

این جزیره که از آن به عنوان جزیره رویایی و یکی از گستره های جغرافیای بکر کشورمان نام برده می شود، در واقع یکی از جزایر اقماری کیش محسوب می شود که اکنون با بهره گیری از تجربیات منطقه آزاد کیش و روند روبه رشد صنعت گردشگری در آستانه تحولی بزرگ قرار دارد، تحولی که در صورت تحقق می تواند این جزیره زیبا و تقریباً خالی سکنه اما سرشار از جاذبه های بی بدیل را .

.

.

اهتمام و تلاش مدیران و م سئو لان است.

لطف اللهیان ادامه داد: فاصله گیری از کارهای روزمرگی راه توسعه را هموار ساخته و شهر توسعه یافته در گرو تربیت انسان های توسعه یافته است.

وی با تاکید براینکه هرگونه تغییر مدیریت نباید منجر به کاهش خدمات به شهروندان باشد، متذکر شد: در حال حاضر اقدامات فرهنگی و اجتماعی بیشتری توسط سازمان فرهنگی ورزشی در فرهنگسراها در حال اجرا است.

به .

.

.

برگزاری جشنواره تصریح کرد: در هفته های گذشته دیدارهایی با مدیران و مسئولان شهرداری و استانداری اصفهان داشتیم که جا دارد از همه تلاش ها و حمایت های که این عزیزان از جشنواره دارند تشکر کنم.

وی افزود: در نشست با دکتر نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر اصفهان تاکید شد که در یک روند چند ساله و با برنامه ریزی، اصفهان قطب صنایع خلاق در حوزه کودکان و نوجوانان تبدیل شود، البته این اتفاق باید در همه حوزه .

.

.

روی محل اتصال دو شریان اصلی شهر کار می کنند.

حناچی با بیان اینکه آخرین قطعه از شاه تیرهای پل گیشا که در دهه 60 اجرا شده و جزء برنامه ریزی های بازی های آسیایی بوده، امروز برداشته می شود، ادامه داد: این پروژه تاکنون با سرعت بسیار زیادی انجام شد تا جبهه فعالیت برای ادامه کار باز شود.

شهردار تهران محدوده پل گیشا را یکی از شریان های اصلی شهر دانست و افزود: امیدواریم بخش عمده از .

.

.

کنند اما تنها 5 هزار نفر از بیمه تامین اجتماعی برخوردارند.

به همین دلیل کمتر کسی به این هنر دیدگاه شغل پایدار را دارد و باید راهکاری اندیشیده شود تا با مشارکت دستگاههای اجرایی زمینه برای تامین مالی و آتیه هنرمندان فراهم شود.

رونق تولید با صنایع دستی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی می گوید : در سال 97 علاوه بر فروش 5 میلیارد تومان انواع محصولات استان ، بیش از یک .

.

.

.

.

.

، اما ما در دریاچه ارومیه از 5 هزار و 100 کیلومتر توانستیم 4 هزار و 300 کیلومتر را احیا کنیم.

وضعیت دریاچه ارومیه چگونه است، آیا با توجه به بارش های ابتدای سال روند احیای دریاچه بهتر شده است؟ همین جا باید از شخص رییس جمهور که این همه هجمه هم به او می شود تشکر کنم.

اگر حمایت مردانه ایشان نبود دریاچه ارومیه تبدیل به یک ویرانه شده بود و آذربایجان هم تبدیل به یک ویرانه می شد .

.

.

تجربه موفق ترکیه در صنایع نساجی و پوشاک در کشورهای آسیایی ژاپن، کره جنوبی، تایوان و چین نیز به وقوع پیوست و در کشورهای هند، ویتنام، بنگلادش و پاکستان نیز در حال تکرار است؛ الگویی از انتخاب درست مسیر توسعه اقتصادی و صنعتی همراه با سیاست گذاری ها و اقدامات اجرایی پشتیبان.

حوزه های پشتیبانی و حمایت ترکیه از صنایع نساجی و پوشاک از تخصیص زمین برای احداث کارخانه و مشوق های سرمایه گذاری تا تولید، نفوذ در بازارهای صادراتی، آموزش، بازاریابی و برندینگ را دربرگرفت.

.

.

.

در تاریخ 96/9/14 پروانه ساختمانی این مجتمع مسکونی را صادر کرده که بر اساس همین پروانه، کمیته امداد استان اقدامات لازم برای ساخت و ساز در این محدوده را در دستور کار قرار داده است.

در نقشه های این مجتمع کمیته امداد تنها 2 هزار و 400 متر مربع از مجموع 20 هزار متر کل زمین را صرف احداث این مجتمع می کند کمااینکه می توانست بر اساس 60 درصد مجاز طبق مقررات بیش از 3 هزار و 600 متر مربع را برای .

.

.

کنیم که در نوع خود یک جهش محسوب می شود و پشتوانه خوبی برای فردیس خواهد بود.

شهردار فردیس در ادامه به مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه خدمات شهری اشاره و تصریح کرد: ساماندهی دستفروشان، بهبود وضعیت فضای سبز شهری، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و توجه به وضعیت فرهنگی شهر همچون احداث سرای محله و .

.

.

از جمله اقداماتی بوده که به خوبی انجام شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال .

.

.

.

.

.

در مرحله بعدی ، قرارداد خرید ماشین آلات و تکنولوژی و دانش فنی با شرکت Ovobel بلژیک بعنوان یکی از برترین دارندگان تکنولوژی ، منعقد گردید.

در سومین مرحله ، مکان یابی برای احداث کارخانه صورت پذیرفت و با توجه به شرایط ژئوپولتیکی و تولید و مصرف تخم مرغ ، منطقه شمالغرب و شهر تبریز بعنوان منطقه استقرار کارخانه انتخاب و عملیات ساختمانی کارخانه ، در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع ، با .

.

.

به گزارش خبرنگار هنر خبرگزاری فارس، نشست خبری تشریح برنامه های تابستانی با عنوان روی خط زندگی و جشنواره بین المللی فیلم شهر با حضور سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و هاشم میرزاخانی رئیس موسسه تصویر شهر و دبیر جشنواره فیلم شهر، پیش از ظهر امروز (یکشنبه 23 تیر) در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

اوحدی در ابتدای این نشست با تبریک سالروز میلاد امام رضا(ع) گفت .

.

.

در صورت احداث این مجتمع که در حال حاضر در مرحله گودبرداری می باشد، این ملک نزدیک ترین ساختمان به دریاچه است که دید و منظر دریاچه را مورد آسیب قرار می دهد.

اعطا با بیان این که شهرداری منطقه می بایست از ساخت وساز این مجتمع بلندمرتبه جلوگیری کند، افزود: حتی شهرداری می تواند با ارجاع پرونده به دیوان عدالت اداری اقدامات لازم جهت لغو پروانه ساخت وساز احتمالی را انجام دهد.

/ایسنا کلمات کلیدی مجتمع بلندمرتبه در 90 متری دریاچه چیتگر علی اعطا شهردار منطقه 22 .

.

.

شعار سال : دیار کهن آذربایجان از قدیم تاکنون، مهد فرهنگ، هنر و زیبایی بوده، در حقیقت استان های آذری زبانی همچون اردبیل با فرهنگ و تمدن دیرینه خود در میان اقوام و مردم مختلف شناخته شده است.

لباس در فرهنگ آذری از قرن ها پیش نمادی از فرهنگ و هنر این سرزمین بوده، اما در سال های اخیر استفاده از لباس های محلی در زندگی روزمره شهرنشینان و حتی روستانشینان کمرنگ تر شده و می توان گفت، محو شده است.

اما این پوشش و لباس بومی که معرف اعتقاد و باور خطه اردبیل .

.

.

وجود 5 میلیون واحد دامی در همدان این استان را به یکی از قطب های تولیدات دامی تبدیل کرده به طوریکه این استان علاوه برداشتن شرایط آب و هوایی، بازار مصرف پایتخت را در نزدیکی خود دارد که یک امتیاز مثبت برای رونق این صنعت در همدان است.

وجود 370 هزار رأس گاو و گوساله، یک میلیون و 400 هزار رأس گوسفند و بره و 110 هزار رأس بز و بزغاله این استان را قطب تولیدات دامی کرده و شاهد این ادعا تولید 479 .

.

.

سال های اخیر اقدامات خوبی در شهرستان بستان آباد اجرا کرده است اما این اقدامات کافی نیست، تشریح کرد: درمانگاه تیکمه داش که توسط خیران احداث شده است، نیاز به محوطه سازی دارد و مردم این منطقه در رفع نیازهای سلامت خود با مشکل مواجه هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس افزود: درمانگاه شماره یک بستان آباد نیز محوطه سازی شده است، اما باقی روند پیشرفت آن با کندی پیش می رود .

.

.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ؛ علی اعطا امروز در جریان برگزاری صد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران درباره بلند مرتبه سازی در حریم دریاچه شهدای خلیج فارس اظهار کرد: دریاچه خلیج فارس یکی از جاذبه های گردشگری در منطقه 22 تهران است که ساخت وسازهای بی رویه، بی ضابطه و عمدتاً بلندمرتبه در اطراف آن، صدمات جدی به دید و منظر آن زده است.

وی افزود .

.

.

روز چهارشنبه مورد بهره برداری قرار خواهدگرفت که در این روز به صورت رایگان به مردم منطقه خدمت رسانی خواهد کرد.

وی با اشاره به تلاش شهرداری اصفهان برای اماده سازی حلقه چهارم ترافیکی اصفهان گفت: این حلقه ترافیکی با 76 کیلومتر جاده با عرض 75 متر و 23 تقاطع غیر همسطح دوران روز دور شهر اصفهان عبور می کند.

شهردار اصفهان ادامه داد: یکی از تقاطع های غیر همسطح این رینگ از منطقه آتشگاه و سه راهی .

.

.

استفاده از این ویژگی های شخصیتی می توان یک ساختار برند را شکل داد و همین شیوه را می توان برای تمامی مکان های گردشگری پیاده کرد.

یعقوبی آوینی اظهار کرد: بدون این دیدگاه، کشورهایی که هیچ پشتوانه فرهنگی یا تاریخی و طبیعی ندارند، سهم بازار صنعت گردشگری جهان را از آن خود می کنند.

به عنوان نمونه، جذب گردشگر در تمامی مکان های گردشگری کشورهای حاشیه خلیج فارس به جز تعداد معدودی، از جنس ایجاد تجربه است .

.

.

نوجوانان همچون (تاب، سرسره و.

.

.

) بسنده شده و خبری از تجهیزات مجهز و مدرن در این مراکز برای شهروندان بیجاری نیست و بر همین اساس می توان گفت که بیجار شهر بدون شهربازی است.

احداث یک شهربازی مناسب و استاندارد برای کودکان و نوجوانان بیجار نیازی ضروری است که این امر از نگاه مسئولان ذیربط مفقود مانده و نیاز به توجه و همت بیشتری دارد، زیرا عدم کمبود برنامه های فرهنگی و امکانات تفریحی زمینه ساز .

.

.

نظامی با ایجاد مسابقه تسلیحاتی در دنیا، محیط زیست عالم را به خطر انداختند و امریکایی ها و بسیاری از کشور های اروپایی در این رابطه پیشگام هستند و برای منافع خود اقدام به آسیب رساندن به دریا، خشکی و جنگل ها می کنند.

وی در ادامه گفت: ما هم معتقدیم که باید بافت های فرسوده را تعمیر کرد؛ اما نه به قیمت از بین بردن فرهنگ یک منطقه.

متأسفانه در شهر مشهد مقدس این اتفاق افتاده است و بدون توجه به .

.

.

اینکه هزینه حمل ونقل زباله برای هر خانواده 113 هزار تومان است، مطرح کرد: مردم شریف و دانای همدان همانند سنوات گذشته باید در ساخت، آبادانی و حفظ شهر از طریق پرداخت عوارض سالیانه و در ابتدای هر سال جدید تلاش کنند.

وی از افزایش جوایز شهروندان برگزیده در سالجاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: به علت کاهش تعداد برگزیدگان جوایز امسال از ارزش مادی بیشتری به نسبت سال گذشته برخوردار خواهد بود .

.

.

افزایش یا ثابت می ماند اما برخلاف قواعد پذیرفته شده گشاده دستی عجیبی بر صندوق ها حاکم شد تا افراد بیشتری بازنشسته شوند.

متوسط سن بازنشستگان در ایران 10 سال کمتر از کشورهای پیشرفته است و این به معنای بار مالی بسیار سنگین بر دوش صندوق ها و دولت است (در حال حاضر حدود 5میلیون بازنشسته در کشور داریم که حقوق هر کدام متوسط 2میلیون تومان در ماه است که بار مالی سالانه آن 100 هزار میلیارد تومان است ).

.

.

.

موثر است، تاکید کرد: در این زمینه نباید وارد حواشی شویم و باید روی توسعه فناوری های فضایی و طراحی ماهواره های کاربردی تمرکز کنیم .

وی درباره اینکه چرا کشور ما هنوز در مدار ژئو ماهواره ندارد، گفت: دلیل قرار ندادن ماهواره ایرانی در مدار ژئو تصدی گری دولت است.

با وجود آنکه در برنامه چهارم توسعه بودجه های لازم برای این منظور اختصاص داده شده است ولی به دلیل عقب ماندگی های موجود نتوانسته ایم .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map