برندینگ در کیشینو اوراس مولداوی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در کیشینو اوراس مولداوی شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. تبلیغات مهم ترین اصل در برند کردن یک نام تجاری میباشد که شما از طریق آن قادر خواهید بود که محصولا و خدمات تان را به نحوی آسان تر در مرحله خرید و فروش قرار دهید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و تولید نرم افزار با همراهی یک تیم مجرب و قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی میباشد که آماده خدمات مشاوره ای و اجرایی به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به شکل گیری هویت نام تجاری و بهبود بازاریابی برند کمک می‌کند برندینگ موفق چیزی نیست که تنها با چند جلسه مشورت برندسازی و دانستن قوانین ‌brand Building بتوان به آن دست یافت؛ بی‌شک این مهم، در طی زمان و با گرفتن تصمیمات سخت در شرایط دشوار و همچنین آزمون و خطاهای فراوان محقق می‌گردد.

اما این نکته که استفاده از مشاوره‌های تخصصی بلند مدت و پروژه ای می‌تواند روی سرعت برندسازی شما تاثیر مستقیم داشته باشد نکته‌ای اساسی و درست است.

اگر مشتاق همکاری با یک مشاوره برندسازی  موفق هستید و نیاز آن را در سازمان خود احساس کرده اید؛ ما هر آنچه برای یک شروع یک همکاری خوب نیاز دارید را در این صفحه برای شما توضیح داده ایم .

تا انتخاب یک مشاور برندسازی حرفه ای را برای شما تسهیل کنیم.

خدمات برندینگ برند برنده باش مراحل ساخت برند راهکارهای جامع برای موفقیت مشاوره برندسازی تجربه های ما به رشد شما سرعت می بخشند بازاریابی برند توسعه سریع نیازمند سرعت عمل است ابزارهای برندینگ هر چه باید در مورد ابزارها بدانید .

.

.

اولین مشاوره برندسازی ما مربوط به “بازرگانی بین‏ المللی پویا پیوند در سال ۱۳۸۲ شمسی می‌شود[تقدیرنامه] از آن زمان تاکنون با ارایه خدمات خود به بیش از ۱۰۰ شرکت معتبر توانسته‌ایم برای مشتریان برندها‌یمان تجربه های بهتری در تعامل و خرید محصولات و خدمات مورد نظر خود را به وجود آوریم.

“دانش تخصصی، تسلط به مباحث میان رشته ای، خلاقیت، صداقت  و تجربه کاری  را میتوان از شاخصه های مهم پرسیاه در مدیریت کمپین‌های برندسازی دانست .

” زمان مناسب برای استفاده تخصصی از خدمات یک مشاور برندسازی برای هر کسب و کاری نسبت به دیگری متفاوت است اما شما قطعا در چند دوره به آن نیاز دارید.

۱- هنگام شروع یک کسب و کار (‌ جهت تدوین استراتژی و طراحی هویت برند) ۲- هنگام برنامه ریزی برای ورود محصول و یا خدمات به بازار ( جهت بازاریابی برند دریافت خدمات مشاوره می‌توانند مبتنی بر زمان (سالیانه ، ماهیانه ، ساعتی ) و یا مبتنی بر دستاورد و یا به صورت استخدام رسمی و … باشد.

هر کدام از این مدل ها مزایا و معایب خود را دارند؛ اما مهمتر از اینکه، به کدام یک از شیوه‌ها مشاور برندسازی خود را انتخاب می‌کنید؛ مکتوب کردن تفاهمات به عمل آمده با وضوح و شفافیت بالاست.

در اصل بهترین روش هر روشی است که هر دو طرف قرارداد اطلاع کاملی از تعهداتی که داده اند به دست آورند.

پیش از آنکه شروع به عقد قرارداد کنید باید بدانید دقیقا قرار است چه دست آوردی از این مشاوره داشته باشید .

در واقع اهدافی که قرار است بر روی آنها متمرکز شوید را لیست کنید و سپس برای هر کدام معیاری برای ارزیابی در نظر بگیریم؛ اینکه قرار است هدف ما طی چه مدت محقق شود و معیار موفقیت و ارزیابی آن چیست.

اگر هر کدام از این سه (هدف، زمان، روش ارزیابی ) را نداشته باشید قادر به ارزیابی درست نخواهید بود و اگر در فرایند برندسازی نتوانید ارزیابی های درستی را داشته باشید قطعا به مشکل می‌خورید.

ارزیابی برندسازی داخلی و خارجی ارزیابی نقاط تمایز وعده ها و قول های برند داستان کسب و کار هویت برند هویت بصری ایجاد فرهنگ سازمانی همسو با برند همسو سازی کارکنان با برند تجاری شناسایی پیشران‌های برند چگونگی شکل‌گیری ایجاد ارتباط بررسی استراتژی ها ساخت یک برند تاثیر گذار  و قدرتمند متشکل از چهار اتفاق مهم است: ۱-  داستان مشتری : دلایلی  که مشتریان از محصولات و خدمات شما استفاده می‌کنند .

۲- هویت :  قبل از اینکه شما حرف بزنید هر چیزی که به قضاوت مشتری جهت می‌دهد.

۳- اعتبار :  اعتبار دقیقا همان چیزی است که مردم پشت سر شما می‌گویند .

۴- ثبات : اینکه مردم بتوانند روی قول های شما حساب کنند .

در مشاوره های برندسازی هدف ما دستیابی به این چهار عامل مهم است.

در هر لحظه برندهای زیادی می‌میرند؛ شما زنده بمانید​ بک برندسازی موفق با اولین قدم ها آغاز می‌شود .

اگر مشتاق تغییر و بهبود سازمان و نام تجاری قدرتمند هستید پیشنهاد می‌کنیم اولین قدم را بردارید؛ اولین قدم برای دریافت مشاوره برندسازی، برای شما رایگان است و هیچ هزینه ای ندارد؛ ولی در عوض می‌تواند کمک کند اطلاعات ارزشمندی  بین ما رد و بدل شود .

این ارتباط می‌تواند مبنای ایجاد شناخت بیشتر در مورد کاری باشد که می‌خواهید انجام دهید.

برای دریافت اولین مشاوره با شماره [55050276-021]  تماس و یا اطلاعات خود را در  فرم زیر وارد کنید تا سریعا با شما تماس بگیریم.

شاید شما هم مانند بسیاری از افرادی که در حال راه اندازی و یا توسعه کسب و کار خود هستند پر از  سر درگمی و سوالات بی پاسخ هستید؛ شاید نمی‌دانید چه منابعی را در چه زمانی باید به چه کار اختصاص دهید و یا اصلا آیا واقعا کسب و کار شما نیاز به مشاور برندسازی دارد یا نه .

خوب بیایید کمی با هم روراست باشیم؛ سوالات  بی پاسخ هیچ زمانی در کسب و کار شما پایان نمی‌یابند؛ باید به هر روشی  که می‌توانید از ابهامات مسیر پیش رو بکاهید و پیش بروید.

یکی از روش های آن دریافت مشاوره تخصصی قبل از  شروع هر کاری هست .

ما سوالاتی را که فکر می‌کنیم  میتوانند در تصمیم گیری به شما کمک کنند در ادامه پاسخ داده ایم .

دستمزد مشاور برندسازی بنا بر نوع قرارداد در بیشتر مواقع می‌تواند به یکی از شیوه های زیر باشد.

۱- پرداخت دستمزد مشاور به صورت ساعتی ۲- پرداخت دستمزد مشاور به صورت پروژه ای ۳- پرداخت دستمزد به صورت درصدی از فروش فردی که به شما مشاوره برای برندسازی می‌دهد در بخش های مختلف می‌تواند به شما کمک کند؛ بخشی از این موارد می‌تواند به شکل زیر باشد: ۱- انتخاب نام برند ۲- تدوین استراتژی برند متناسب با موضوع فعالیت کسب و کار ۳- مشاوره و نظارت جهت طراحی هوبت برند ۴- مشاوره در راستای بازاریابی برند از آنجا که مشاور برندسازی پیش برنده سازمان شماست و نظرات و تصمیماتی که گرفته می‌شود را جهت می‌دهد مباحث بازاریابی ، بازارسازی و بازارداری را نیاز است که بداند در عین حال تجربه ارایه مشاوره به شرکت های هم رده شما را داشته باشد .

اشراف به مباحث بودجه بندی، کمپین نویسی و … نیز می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

فرایند دریافت خدمات مشاوره در پرسیاه بنا بر نیاز کسب و کار متفاوت است اما به طور معمول میتوان گفت مسیر زیر برای شروع همکاری طی می‌شود.

۱- آشنایی و رد و بدل شدن اطلاعات اولیه ۲- دریافت یک جلسه مشاوره رایگان جهت رسیدن به نیاز واقعی ۳- آماده سازی شرح خدمات بنا بر نیاز کسب و کار ۴- عقد قرارداد مشاوره برندسازی ۵- تعیین شاخص های کلیدی عملکرد و اندازه گیری شاخص ها به طور مداوم ۶- باز طراحی هر آنچه نیاز است … قدرت برند نقش مهمی در بازاریابی و موفقیت یک کسب و کار خدماتی ایجاد می‌کند؛ شرکت‌هایی که قدرت برند بالاتری دارند در جذب مشتریان جدید مدیریت استراتژیک برند نیازمند برنامه ای مدون و تخصصی است؛ برنامه ای که بتواند نام تجاری را در شرایط دشوار پشتیبانی کند.

تدوین استراتژی برند نیازمند بررسی رقبا ، محیط کسب و کار ، فرصت ها و تهدید های درون و برون سازمانی و بسیاری از پارامتر های دیگر است که بدون تحلیل های علمی و به روزرسانی های مداوم قطعا نمی‌تواند نتیجه بخش باشد؛ اما نگران نباشید تمام آن چیزی را که برای تصمیم گیری در مورد تدوین استراتژی برندتان دارید را می‌توانید در بخش خدمات تدوین استراتژی برند مشاهده کنید.

​ برندسازی برای ما یک فرایند پویاست؛ ما برای نام‌های تجاری اصولی را طراحی و پیاده‌سازی می‌کنیم که بدین واسطه جامعه درک دقیق‌تری از ارزش‌های آنها داشته باشد.

ما کمک می‌کنیم واکنش‌های شما در مواجه با ابعاد گوناگون زندگی مشتریان‌تان قابل پیشبینی و دارای ارزش باشد.

به طور کلی می‌توانیم انتظار داشته باشیم هرچقدر جامعه درک دقیق‌تری از کیفیت، جهان بینی و ارزش های برند را بدست آورده و آن ها را با هنجارهای خود هماهنگ ببیند نفوذ شما در جذب قلب‌ها بیشتر خواهد بود.

ما برای خلق یک برند قدرتمند در کنار شما هستیم.

​​ همه کسب و کارها فارغ از زمینه فعالیت به خدمات بازاریابی نیاز دارند تا بتوانند چرخ کسب و کار خود را بچرخانند.

اما بازاریابی انواع مختلفی دارد و از ابزارها و تکنیک های فراوانی برای جذب مشتری در یک سازمان بهره می‌برد؛ این کاملا به زمینه فعالیت شما بستگی دارد که تصمیم بگیریم از چه رسانه هایی و در چه مقیاس جغرافیایی و یا مالی استفاده کنیم.

اگر کسب و کار خود را شروع کرده اید و یا در حال راه اندازی آن هستید حتما سوالاتی در این زمینه دارید پاسخ بسیاری از سوالات شما را قسمت خدمات مشاوره بازاریابی برند داده ایم پیشنهاد می کنیم حتما آن را مطالعه کنید.

​​ پرسیاه حاصل یک تفکر تحول گرا و خلاق است.

این مجموعه در سال ۱۹۹۸ میلادی با اهدافی بزرگ و نوگرایانه پا به عرصه کسب و کار نهاد و با ارايه خدمات خود در زمینه های مختلف به عنوان  مشاور برندسازی و خلاقیت، کسب و کارهای زیادی را به موفقیت رسانده است.

محتوای هر کدام از شبکه ها با توجه به فرهنگ  آن متفاوت است.

خوش آمدید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map