برندینگ در گرجستان جنوبی جزایر فالکلند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در گرجستان جنوبی جزایر فالکلند در صدر پردانلود ترین اپلیکیشن ها در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلود قرار بگیرید. باتوجه به وضعیت کرونا که در کل جهان پیش آمده است تمامی کسب و کار ها به سمت کسب و کار اینترنتی سوق پیدا کرده اند که سبب پیشرفت فرهنگ استفاده از موبایل در بین مخاطبان شده است و از اینرو این فضای چهارگوش کوچک که در دستان تمامی مردم قرار دارد بهترین مکان برای دیده شدهن و برند شدن میباشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه تبلیغات و برندینگ به شیوه نوین میباشد که بر اساس خلاقیت و ایده پردازی استراتژی و برنامه ریزی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بریتانیا هم‌رسانی این مطلب: گزارش خبری   جزایر مالویناس یا به زبان انگلیسی فالکلند موضوع مشاجره بین لندن و بوینس آیرس است.

  آرژانتین از سال ۱۸۳۳، ادعای حاکمیت بر این جزایر را داشته است، یعنی از زمان اشغال جزایر توسط نیروهای بریتانیایی و اخراج ساکنان آرژانتینی‌اش.

  از مدت‌ها پیش در این مجمع الجزایر پرورش گوسفند رواج داشته است.

منابع سرشار نفت و شیلات این جزایر بر اهمیت آن افزوده است.

  در سال ۱۹۸۲، آرژانتین تحت نظام دیکتاتوری در صدد بود تا به کمک نیروی نظامی این جزایر را باز پس گیرد.

جنگ با ۶۴۸ کشته از آرژانتین و ۲۵۵ کشته از بریتانیا در ‌‌نهایت با شکست بوینس آیرس تمام شد.

  با گذشت چندین سال، آرژانتینی‌ها هنوز آن را فراموش نکرده‌اند.

از چند هفته گذشته آن‌ها بار دیگر عزم خود را جزم کرده تا به هدفشان برسند، اما این بار به شیوه‌ای مسالمت آمیز.

با یادآوری قطعنامه ۲۰۵۶ سازمان ملل به دنبال باز کردن باب مذاکره هستند.

بنابر این قطعنامه که در تاریخ ۱۶ دسامبر ۱۹۶۵ صادر شد، سازمان ملل اختلاف بین لندن و بوینس آیرس را بر سر حاکمیت این جزایر به رسمیت شناخته است.

  «از آنجا که قطعنامه سازمان ملل مورد احترام اکثریت کشورهاست، ما خواستار مذاکره بین بریتانیا و آرژانتین بر سر حاکمیت این جزایر هستیم.

این جزایر متعلق به آرژانتین است.

»   بوینس ایرس راهبرد همراه کردن اد کشورهای آمریکای جنوبی با خود را در پیش گرفته است.

از جمله آن‌ها می‌توان به وزیر امور خارجه کاستاریکا اشاره کرد.

  «تصمیم گیری اتحادیه کشورهای آمریکای جنوبی بر جلوگیری از ورود کشتی‌هایی با پرچم اشغالگر به جزایر فالکلند از طریق بنادر اعضای این اتحادیه است.

»     پس از دستیابی به توافق کشورهای عضو اتحادیه همکاری‌های اقتصادی آمریکای جنوبی، آرژانتین همراهی تمامی کشورهای آمریکای جنوبی را برای ممانعت از ورود کشتی‌ها به این جزایر هدف قرار داده است.

  اما در این جزایر، ظاهرا ۳۰۰۰ سکنه آن کمترین نگرانی در این زمینه ندارند، همانطور که عضو مجلس فالکلند گفت:   «باید گفت اقدامات آن‌ها از جمله همراه کردن کشورهای عضو اتحادیه همکاری‌های اقتصادی آمریکای جنوبی برای جلوگیری از ورود این کشتی‌ها به بنادر و یا جزایر برای ما واقعا مشکلی پیش نخواهد آورد.

»   پانزده کلیوم‌تر دور‌تر از این جزایر، نخست وزیر بریتانیا در سخنان هفته گذشته خود چنین پیام داد: «ما باید حق تشخیص ساکنان جزایر فالکلند را حفظ کنیم و آنچه آرژانتین اخیرا اعلام کرده باید بگویم به دور از چیزی مانند استعمار است.

برای اینکه مردم این جزایر مایلند بریتانیایی باشند در حالیکه آرژانتین می‌خواهد از آن‌ها چیزی دیگری بسازد.

»   برای مشخض کردن حاکمیت این جزایر، لندن در دوم آوریل، برابر با سالروز جنگ، در اقدامی نمادین برای پرنس ویلیام اقامت شش هفته‌ای در این چزایر در نظر گرفته است.

  هم‌رسانی این مطلب:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map