برندینگ در گرمسار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در گرمسار در صدر پردانلود ترین اپلیکیشن ها در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلود قرار بگیرید. باتوجه به وضعیت کرونا که در کل جهان پیش آمده است تمامی کسب و کار ها به سمت کسب و کار اینترنتی سوق پیدا کرده اند که سبب پیشرفت فرهنگ استفاده از موبایل در بین مخاطبان شده است و از اینرو این فضای چهارگوش کوچک که در دستان تمامی مردم قرار دارد بهترین مکان برای دیده شدهن و برند شدن میباشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه تبلیغات و برندینگ به شیوه نوین میباشد که بر اساس خلاقیت و ایده پردازی استراتژی و برنامه ریزی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دوره آموزشی غیرحضوری سراسری پرورش عقرب همراه با گواهی معتبر از سازمان فنی و حرفه ای سرفصل دوره : 1.

آشنایی با گونه های عقرب 2.

نحوه تکثیر و تولید مثل 3.

اصول.

.

.

صفر تا صد بازاریابی حضوری و تلفنی را در آموزشگاه ما به صورت کامل آموزش ببینید با تمامی ترفند های بازاریابی و جذب مشتری آشنا شوید آموزش ببینید و مشتری خود ر.

.

.

دوره آموزش بازاریابی دیجیتال 120 ساعت به صورت کامل و جامع برگزار میشود همراه با اعطای مدرک موضوعات : طراحی وب سایت و قالب بازاریابی محتوایی سئو سایت بر.

.

.

درامدی فوق العاده داشته باشید !!!!! به درآمد پرورش زالو تحقیق کرده اید !؟؟ ( به عنوان شغل دوم ) با زالو درآمد میلیونی داشته باشید در آموزشگاه و اعطاء مدرک.

.

.

دوره بازاریابی حضوری و تلفنی به صورت آنلاین و حضوری برگزار میشود با آموزش های ما جذب مخاطب کنید و مشتری خود را دائمی کنید جهت ثبت نام به سایت راشا افق.

.

.

به صورت کامل و جامع آموزش ببینید همراه با اعطای مدرک اعطای جزوه تخصصی مشاوره راه اندازی پشتیبانی یک شغل پر درامد داشته باشید به صورت کامل آموزش ببی.

.

.

دوره آموزش ماساژ درمانی به صورت عملی تمامی نکات به صورت عملی و حرفه ای به شما آموزش داده میشود آموزش درمان تمامی نقاط بدن با ماساژ درمانی همراه با اعطای م.

.

.

در کوتاه ترین زمان میلیونی سود کنید تمامی نکات و روش ها به شما آموزش داده میشود سر فصلها : _اصول پرورش و مدیریت گله های میش داشتی _روشهای نوین پرواربندی _.

.

.

به نام خدا شرکت مهندسی آتی نگر مهر پیشرو در تحقیقات، آموزش، مشاوره و اجرا https://t.

me/ati400 -برگزاری دوره های آموزشی کاربردی در سراسر کشور -تهیه .

.

.

دوره آموزشی بازاریابی تلفنی و بازاریابی حضوری آموزش ببینید و جذب مشتری کنید جذب مخاطب داشته باشید مشتری های خود را از دست ندهید جهت ثبت نام به سایت را.

.

.

قابل توجه مبتدی ها و علاقمندان به کافی شاپ آموزش تخصصی قهوه ، باریستا و مدیریت کافی شاپ شرکت استیلا کامل ترین دوره ای که از دیجیتال مارکتینگ میتونید شرکت کنید بدون ک همین دوره هستش 120 ساعت آموزش کامل دوره آموزش طراحی وب سایت و قالب ، بازاریابی و فروش تخص.

.

.

فرمولاسیون شیشه شوی خانگی، جوهر نمک، مایع سفید کننده (وایتکس) ژل آتش زا ارائه فرمولاسیون و روشهای تولید صنعتی شیشه شوی خانگی و جوهر نمک و مایع سفید کننده(وا.

.

.

برگزاری دوره اظهارنامه سودمند در آموزشگاه صدر اندیشه ویژه حسابداران، اصناف و شرکت ها(مدیران عامل،مدیران مالی) آموزش توسط کارشناس ارشد سازمان امور مالیاتی.

.

.

برگزاری دوره ویزیتوری در آموزشگاه صدر اندیشه با حضوراستاد امیرحسین اکبرپور تنها مربی ویزیتوری در ایران خالق چندین اثر در حوزه های مرتبط همراه با استخد.

.

.

دوره ی دیجیتال مارکتینگ به صورت حضوری و آنلاین برگزار میشود 120 ساعت به صورت کامل و جامع همراه با کار عملی اعطای مدرک فنی با راشا افق بازاریابی دیجیتال.

.

.

گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیر برگزار می کند دوره آموزشی اصول انبارداری و مدیریت انبارها باشرکت در دوره انبارداری پیشرفته میتوانید: - به شناخت و آشنایی ب.

.

.

صفر تا صد پرورش شتر را آموزش ببینید و یک شغل پر سود را داشته باشید از پروش و تکثیر و پرواربندی تا جیره نویس و بیماری ها و واکسیناسیون همراه با اعطای مدرک م.

.

.

روش های نگهداری از خزندگان مارها مارمولک ها لاکپشت ها آفتاب پرست انواع محیط نگهداری تراریوم تغذیه وسایل مورد نیاز روش های مقید سازی شناخت گونه ها.

.

.

انواع ماساژ را به صورت تخصصی و اصولی آموزش ببینید برگزاری دوره های تخصصی ماساژ 🔴شغل شیرین و لذت بخش 🔴 زمان دست خود ماسور می باشد ㈞.

.

.

به صورت عملی آموزش بینید و یک کار بسیار خوب داشته باشید دوره ی طب سنتی آموزشگاه ما شامل : دوره ی آموزش حجامت ، زالو درمانی ، بادکش ، مزاج شناسی و ماساژ درمان.

.

.

*گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیراسپادانا* برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی مدیریت و مهندسی صنایع در استان اصفهان -چرا 17025 ؟! این استاندارد یکی از پرکا.

.

.

دوره ی تخصصی مزاج شناسی (صددرصد تضمینی) در حوزه ی طب سنتی فعالیت کنید و برای خود کسب درامد داشته باشید صفر تا صد به مدت 6 ساعت مدرس: دکترای طب سنتی از دان.

.

.

آیا به درآمد زالو تحقیق کرده اید !؟؟(به عنوان شغل دوم) با زالو درآمد میلیونی داشته باشید در آموزشگاه و اعطاء مدرک معتبر 10 ساعت + کار عملی + بازدید .

.

.

در این دوره شما به صورت کامل بازاریابی تلفنی و حضوری و نحوه ی برخورد و گفتار با مشتری را آموزش مبینید همراه با اعطای مدرک جهت ثبت نام به سایت راشا افق م.

.

.

*گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیر* برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی مدیریت و مهندسی صنایع در استان اصفهان دوره ی اموزشی مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی .

.

.

جزوه ی تخصصی فیلم آموزشی بازدید از سالن پرورش زالو قرارداد تضمین خرید محصولات شما به نرخ روز پذیرایی پشتیبانی مشاوره و راه اندازی اصول راه اندازی با.

.

.

کوچینگ ( مربی ) افزایش درآمد ، پول ، فروش ، سرمایه همه ی ما انسانها در دنیای امروز نیاز به تثبیت یک درآمد از راه های مطمئن هستیم .

و با توجه به تلاطم های مو.

.

.

گروه مهندسین مشاور شرکت صنعت تدبیر برگزار میکند.

بیست و پنج.

.

.

آموزش مدیریت ایمنی ، بهداشت و محیط زیست پیشرفته( HSE 2 ) *گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیر* برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی مدیریت و مهندسی صنایع در استان .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map