برندینگ در گلاروس سوئیس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

توجه به برندینگ در گلاروس سوئیس و هر جای دیگر چه سودی دارد؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی وب سایت و وب اپلیکیشن و تبلیغات و برندینگ نوآورانه تجربه کنید. با برندینگ در گلاروس سوئیس و مداومت و پایداری سعی در ماندگار کردن نام تان در سطح اینترنت باشید. برند کردن یک نام یک اصل اساسی در جذب مشتری و افزایش مشتری میباشد که همیشه دغدغه بازاریابی و تبلیغات بوده است.

شرکت سیماگر یک شرکت نوآور در زمینه تبلیغات و بازاریابی است که با انجام امور خلاقانه سعی در ارائه بهترین راه حل برای پر رونق تر شدن کسب و کار شما دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تورهای پاییز ۹۹ تورهای انفرادی بلیط اتوبوس اروپا دیدگاه مسافران ایجاد حساب کاربری ثبت نام در ایوار {{minutes}} : {{seconds}} ثانیه تا فعال شدن ارسال مجدد برای ارسال مجدد رمز عبور میتوانید از دکمه "ارسال مجدد" استفاده کنید ایجاد رمز عبور رمز عبور شما با موفقیت ثبت شد ایجاد رمز عبور لینک فعالسازی حساب شما به {{inputValue}} ارسال شد ورود به حساب کاربری ورود با رمز یکبار مصرف {{minutes}} : {{seconds}} ثانیه تا فعال شدن ارسال مجدد برای ارسال مجدد رمز عبور میتوانید از دکمه "ارسال مجدد" استفاده کنید بازیابی رمز عبور بازیابی رمز عبور {{minutes}} : {{seconds}} ثانیه تا فعال شدن ارسال مجدد برای ارسال مجدد رمز عبور میتوانید از دکمه "ارسال مجدد" استفاده کنید ویرایش رمز عبور رمز عبور شما با موفقیت ثبت شد کشور سوئیس سابقه‌ای طولانی در ساخت نفیس‌ترین ساعت‌های دنیا دارد.

ساعت‌سازی‌های این کشور در طول تاریخ فراز و نشیب‌های زیادی را تحمل کرده و با سربلندی از دل سختی‌ها بیرون آمده‌اند.

سوئیس خانه‌ی سنتی ساعت‌سازی دنیاست.

بهترین ساعت‌سازان اروپا و جهان شرکت‌های خود را در کوه‌های تماشایی و حیرت‌انگیز سوئیس برپا کرده و سابقه‌ای طولانی در ساخت دقیق‌ترین، زیباترین و همچنین لوکس‌ترین ساعت‌ها دارند.

این مقاله به همین بهانه به بررسی ۱۰ ساعت سوئیسی با طراحی‌های متمایز در طول یک قرن اخیر پرداخته است.

در دهه‌ی ۱۹۳۰، دو تاجر پرتغالی زنگ درِ شرکت ساعت‌سازی آی دبلیو سی (IWC) را زدند.

آن‌ها ساعتی می‌خواستند که از نظر دقت، توانایی رقابت با یک زمان‌سنج دریانوردی را داشته باشد.

شرکت آی دبلیو سی با این ایده، به سراغ خلق مکانیزم‌های پیچیده در قاب یک ساعت رفت و طراحی ظاهری را در اولویت دوم قرار داد.

ساعت آی دبلیو سی سری پرتغالی که از دل چالش خلق‌شده توسط آن دو تاجر بیرون آمد، سابقه‌ای طولانی از پیشرفت‌های خارق‌العاده در صنعت ساعت‌سازی دارد؛ اما طراحی سری پرتغالی هم کاملاً منحصر به‌فرد از آب درآمد؛ برای قرار دادن این مکانیزم پیچیده در دل ساعت، در دورانی که ساعت‌هایی با قاب کوچک پرطرفدار بودند، قاب این مدل بزرگ‌تر ساخته شد.

لبه‌ی باریک و صفحه‌ی سفیدرنگ، از ویژگی‌های این ساعت‌ها بودند.

در حال حاضر این ساعت‌ها به خاطر قاب بزرگ‌تر طرفدار زیادی داشته و به‌عنوان ابزاری دقیق، زیبا و کلاسیک برای نمایش زمان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

گاهی اوقات، ساده‌ترین ایده‌ها، بهترین را خلق می‌کنند.

چنین ایده‌ای در پشت تاریخچه‌ی خلق رِوِرسو (Reverso) توسط کمپانی یِگِه لوکوتخ (Jaeger-LeCoultre) در سال ۱۹۳۱ دیده می‌شود.

این ساعت دارای قابی است که به کاربر امکان حرکت کشویی صفحه و برگرداندن آن به پشت را می‌دهد.

در این صورت، صفحه‌ی نمایش از دید افراد پنهان می‌ماند.

ساخت این ساعت بسیاری از افراد را نسبت به فلسفه‌ی پشت آن حیرت‌زده کرده است؛ در دورانی که بازی چوگان طرفداران زیادی داشت، تاجر و مجموعه‌دار ساعت سوئیسی، سزار دِ تری (César de Trey)، از سوی یکی از رقبای خود برای خلق ساعتی که در برابر ضربه‌ی توپ چوگان مقاومت نشان دهد، به چالش کشیده شد.

به همین خاطر رورسو (به معنی من آن را برمی‌گردانم) پدید آمد.

يِگِه لوکوتخ (Jaeger-LeCoultre) این ساعت را با طراحی اسپرت روانه‌ی بازار کرد و خیلی زود از آن استقبال شد؛ امروزه مدل‌هایی از روِرسو مشاهده می‌شود که قاب پشتی آن‌ها با جواهرات و حکاکی‌های سفارشی تزئین شده است؛ یک طراحی هوشمندانه، اما کلاسیک.

اگر تنها یک ساعت وجود داشته باشد که بیش از دیگر مدل‌های ساخته‌شده در تاریخ ساعت‌سازی ایده‌ی «زیبایی در سادگی است» را به واقعیت بدل کند، آن کالاتراوا (Calatrava) از شرکت پَتِک فیلیپ (Patek Philippe) است.

این ساعت زیبا و خارق‌العاده اولین بار در سال ۱۹۳۲ ساخته شد و به‌شدت از سوی مدرسه‌ی طراحی باوهاوس (Bauhaus) مورد استقبال قرار گرفت.

مدل‌های دیگری از این ساعت در بازار موجود هستند، اما کالاتراوای ساده با صفحه‌ی گرد و سفیدرنگ، قاب بزرگ، اعداد رومی و بند چرمی نازک بیش از همه طرفدار دارد.

با این‌حال، نقطه‌ی قوت این ساعت، حلقه‌ی نگه‌دارنده‌ی دور شیشه است که با دقت حکاکی شده و روی آن الماس‌های ریزی دیده می‌شود.

سادگی ذاتی کالاتراوا این ساعت‌ها را به اوج محبوبیت رسانده و آن‌ها را به گزینه‌ای همیشگی برای افرادی تبدیل کرده است که معنی واقعی زیبایی را درک می‌کنند.

دِیت‌ جاست (Datejust) کلاسیک‌ترین نمونه از ساعت‌های تولیدشده توسط برند مطرح رولکس است.

این مدل که در سال ۱۹۴۵ به بازار معرفی شد، دارای زمان‌سنج مکانیکی است و به‌طور اتوماتیک کوک می‌شود.

دیت‌ جاست به خانواده‌ی ساعت‌های رولکس اویستر پرپچوال (Rolex Oyster Perpetual) تعلق دارد و اولین ساعت ضدآب از این خانواده است.

به‌علاوه نام این ساعت از یک ویژگی منحصر به‌فرد در آن گرفته شده است؛ دیت‌ جاست اولین ساعت مچی محسوب می‌شود که تاریخِ روز را در پنجره‌ای کوچک در صفحه‌ی ساعت به نمایش می‌گذارد.

دیت‌ جاست در سال‌های بعد با اضافه کردن لنزهای سیکلوپس (Cyclops) در بالای نشانگر تاریخ، به کاربران این امکان را داد تا تاریخ را ۲.

۵ برابر بزرگ‌تر تماشا کنند.

این ساعت با بندهای استیل، طلا یا ترکیبی از هر دو در بازار عرضه می‌شود.

این مدل ساعت همچنان یکی از پرطرفدارترین نمونه‌ها از برند رولکس تا به امروز است.

سازمان فضایی آمریکا، ناسا، در سال ۱۹۶۵ اقدام به آزمایش ۱۲ ساعت مختلف برای سنجش مقاومت آن‌ها در برابر تنش‌های مختلف نظیر حرارت، رطوبت، خوردگی، لرزش، صدا و دیگر فاکتورها کرد.

آن‌ها به دنبال گزینه‌ای ایده‌آل برای فضانوردان خود بودند.

در امتحانی که ساعت‌های رولکس، لانگینز و تگ هویر ناموفق بودند، اسپید مستر پروفشنال (Speedmaster Professional) مدل ۱۹۵۷ از شرکت امگا، با سربلندی از آن بیرون آمد.

از آن زمان به بعد، این ساعت‌های عقربه‌ای با کوک دستی تبدیل به اسطوره شدند و لقب «ساعت ماه» را به خود اختصاص دادند.

وقتی‌که باز آلدرین، فضانورد آمریکایی، اولین قدم خود را بر سطح ماه گذاشت، یک ساعت اسپید مستر پروفشنال به دست داشت.

این ساعت‌ها علاوه بر مقاومت بسیار بالا، با صفحه‌ نمایش مشکی‌رنگ، طراحی پرابهت و مردانه‌ی خود، زیبایی فراوانی دارند.

عاشقان ساعت تا قبل از ساعت ۱۹۶۹ هرگز یک ساعت مچیِ عقربه‌ای اتوماتیک با صفحه‌ی مربعی شکل ندیده بودند؛ اما جک هویر، مدیرعامل شرکت سوئیسی تگ هویر (TAG Heuer)، به صحنه آمد و ساعت سری موناکو را معرفی کرد.

وقتی‌که اولین نمونه از ساعت موناکو (نام موناکو از گرندپری موناکو، به‌عنوان معتبرترین مرحله از سری مسابقات فرمول یک، گرفته شده است) وارد بازار شد، در دو نوع در دسترس بود: هر دو مدل دارای یک شیشه‌ی برآمده‌ی کریستالی به همراه عقربه‌ها و شماره‌های سفیدرنگ بودند، اما یک مدل دارای یک صفحه‌ی آبی‌رنگ براق بود و دیگری یک صفحه‌ی خاکستری‌ رنگ براق داشت.

با این‌حال، مدل آبی محبوب‌تر بود و در میان کلکسیونرها طرفداران بیشتری داشت.

استیو مک‌کوئین، بازیگر مشهور هالیوود، در سال ۱۹۷۱ در فیلم لُمانز (Le Mans) یکی از ساعت‌های سری موناکو را به دست کرد.

این اتفاق ساعت‌های موناکو را به محبوبیت فراوان رساند و هم‌زمان با افزایش شهرت مک‌کوئین، تقاضا برای موناکو هم افزایش یافت.

پیوند میان موناکو و مک‌کوئین به‌قدری مستحکم بود که تگ هویر حتی پس از مرگ این بازیگر، از این فیلم برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کند.

معرفی ساعت رویال اوک (Royal Oak) در سال ۱۹۷۲ انقلابی در بازار ساعت پدید آورد؛ برای اولین بار، یک ساعت لوکس به‌جای استفاده از طلا از فولاد ضدزنگ در طراحی خود بهره می‌برد؛ اما این تنها ویژگیِ خلق‌شده توسط شرکت اودِمر پیگه (Audemars Piguet) نبود.

رویال اوک به‌سرعت به خاطر حلقه نگه‌دارنده‌ی هشت‌ ضلعی آن که با پیچ‌های شش‌گوش و کاملاً نمایان به بدنه‌ی ساعت محکم شده بود، به شهرت رسید.

الگوهای منقش مربعی شکل در صفحه‌ی ساعت از دیگر ویژگی‌های منحصر به‌فرد رویال اوک هستند.

این اشکال در کارگاه‌های اودمر پیگه در طول فرآیندی پیچیده خلق شده‌اند.

امروزه رویال اوک به رنگ‌های مختلف و با مواد گوناگون تولید می‌شود، اما همچنان آن حلقه‌ی نگه‌دارنده‌ی هشت‌ ضلعی در تمامی مدل‌های آن به چشم می‌خورد.

آیا می‌توان ساعتی ساده‌تر از ساعت‌های سری کالاتراوا از برند پتک فیلیپ پیدا کرد؟ بله، می‌توان چنین ساعت‌هایی را پیدا کرد که از سال ۱۹۵۵ در بازار هستند.

ساعت‌های سری هیستوریک اولترا فاین (Historiques Ultra Fine) از برند واشرون کنستانتین (Vacheron Constantin) نمونه‌ای خارق‌العاده در صنعت ساعت‌سازی به شمار می‌آیند.

ساعت‌های هیستوریک اولترا فاین به‌مانند کالاتراوا، بسیار ساده هستند: مشهورترین مدل از این ساعت‌ها دارای یک صفحه‌ نمایش بزرگ و گرد به همراه قابی از جنس طلا و بندی چرمی است.

این ساعت‌های خاص دارای قابی بسیار باریک به ضخامت ۱.

۶ میلی‌متر بوده و با داشتن نازک‌ترین مکانیزم داخلی در جهان، در زمره‌ی ساعت‌های فوق باریکِ دنیا قرار دارند.

ساعت‌های سری هیستوریک اولترا فاین با قاب‌های مربعی‌شکل هم در بازار موجود هستند.

این سری از ساعت‌ها در سال ۱۹۶۸ به بازار معرفی شده‌اند.

اگر ساعت اسپید مستر پروفشنال از برند امگا اولین ساعت فرود آمده بر سطح کره‌ی ماه باشد، ساعت سابمارینر (Submariner) از برند رولکس با مقاومت در عمق ۱۰۰ متری از آب، تاریخ‌ساز شده و موقعیت خود را در میان غواصان مستحکم کرده است.

سابمارینر با داشتن یک قاب بزرگ گرد، یک حلقه‌ی نگه‌دارنده‌ی مُدَرج و یک عقربه‌ی طرح مرسدس (نام مرسدس به این خاطر انتخاب شده که بر روی عقربه‌ی ساعت شمار سابمارینر یک لوگو با طرح ستاره شبیه به علامت برند مرسدس دیده می‌شود؛ هرچند هیچ ارتباطی میان این دو برند وجود ندارد)، طراحی باشکوهی دارد.

سابمارینر که در دهه‌ی ۱۹۶۰ به‌عنوان یک ساعت کاربردی متولد شد، با نمایش تاریخ، خیلی زود به محبوبیت رسید.

کلکسیونرهای ساعت احتمالاً اشاره به نام ساعت‌های سواچ (Swatch) در زمره‌ی ساعت‌های لوکس را نوعی توهین قلمداد می‌کنند، اما نمی‌توان منکر این قضیه شد که سواچ تاریخ ساعت‌ سازی سوئیس را دچار یک تغییر و تحول شگرف کرده است.

برند سواچ که در پاسخ به هجوم ساعت‌های ارزان‌قیمت و پلاستیکی کشورهای آسیایی به بازار در اواخر دهه‌ی ۱۹۷۰ متولد شد، مخفف عبارت ساعت دوم (second watch) است؛ پس‌ از اینکه این ساعت ساده و بی‌آلایش توانست همگان را به‌عنوان جواهری واقعی برای انتقال به نسل‌های آتی قانع کند، محصول جدیدی خلق شد که همچنان از کشور سوئیس می‌آمد، اما مقرون‌ به‌صرفه، رنگارنگ و البته جذاب بود.

به‌ یک‌باره، این ساعت به یک اکسسوری مهم در دست صدها مدل مختلف در صنعت فشن تبدیل شد.

ساعت‌های سواچ ابزاری برای بیان شخصیت هر فرد در هر موقعیتی بودند.

مهم نیست که ساعت‌های این برند را دوست داشته باشید یا نه، سواچ در دوران خود قوانین بازی را تغییر داد.

2019 © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب ایوار تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

طراحی و توسعه | شرکت آویژه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map