برندینگ در گله‌دار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در گله‌دار در صدر پردانلود ترین اپلیکیشن ها در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلود قرار بگیرید. باتوجه به وضعیت کرونا که در کل جهان پیش آمده است تمامی کسب و کار ها به سمت کسب و کار اینترنتی سوق پیدا کرده اند که سبب پیشرفت فرهنگ استفاده از موبایل در بین مخاطبان شده است و از اینرو این فضای چهارگوش کوچک که در دستان تمامی مردم قرار دارد بهترین مکان برای دیده شدهن و برند شدن میباشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه تبلیغات و برندینگ به شیوه نوین میباشد که بر اساس خلاقیت و ایده پردازی استراتژی و برنامه ریزی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

* گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیر * برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی مدیریت و مهندسی صنایع در استان اصفهان دوره آموزشی مهندسی انبار محتوای دوره : * سی.

.

.

آموزش انلاین کاشت تا فروش زعفران *اموزش تمامی مراحل کاشت تا برداشت *بسته بندی *ارائه راهکار های فروش -ارائه مدرک معتبر زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی -.

.

.

مجموعه ما در نظر دارد با اشتغال زایی در ایران در زمینه ی تولید زعفران،انواع آموزش های کاشت و پرورش زعفران،اعم از کاشت خاکی و کاشت زعفران گلخانه ای یا کاشت زع.

.

.

در کوتاه ترین زمان میلیونی سود کنید تمامی نکات و روش ها به شما آموزش داده میشود سر فصلها : _اصول پرورش و مدیریت گله های میش داشتی _روشهای نوین پرواربندی _.

.

.

"آموزش آنلاین کاشت زعفران با 50% تخفیف تا 28 مرداد" دوره مبتدی تا پیشرفته، مخصوص زعفرانکاران و کسانی که به تازگی میخوان وارد صنعت پولساز زعفران بش.

.

.

پرورش انواع میش های داشتی و گوسفند و بز به صورت تخصصی به همراه مدرک برای اخذ مجوز های لازم شما صفر تا صد به صورت کامل و تضمینی به شما آموزش داده میشود س.

.

.

آموزش تخصصی پرورش زالو به همراه اعطای مدرک معتبر تمامی نکات و روش ها را برای سوددهی فوق العاده به شما آموزش داده میشود 10 ساعت + کار عملی + بازدید از فارم .

.

.

آموزش ببینید و برای خود درآمدی میلیونی را تضمین کنید!!! آموزشگاه کار آفرینی راشا افق با افتخار برگزار میکند دوره ی های عملی + تئوری به صورت تخصصی و صددرصد .

.

.

پرورش زالو شغلی پر سود برای تمامی فصول برخی سرفصلهای این دوره عبارتند از: تکثیر و پرورش زالو طبی نگهداری زالو بررسی عوامل محیطی ( دما ، نور ، آب ) نحوه .

.

.

دوره آموزش پرورش شتر به صورت کامل و جامع دوره های اموزشی صفر تا صد به صورت تخصصی و اکادمیک پرورش زالو ، پرورش شتر ، پرورش قارچ ، پرورش ماهی زینتی ، پرورش .

.

.

مشاوره ، راهنمایی در جهت کسب آگاهی های لازم برای راه اندازی شغل جدید و راههای موفقیت در آن.

توسط استاد دانشگاه ،کارآفرین موفق و صاحب برند در کسب و کار با س.

.

.

📌📌📌دوره ویژه "مبانی ،تشریح الزامات، ساخت و مستندسازی ایزو 9001:2015"📌📌📌 با ارائه گواهی معتبر بین ا.

.

.

برگزاری دوره ویزیتوری در آموزشگاه صدر اندیشه با حضوراستاد امیرحسین اکبرپور تنها مربی ویزیتوری در ایران خالق چندین اثر در حوزه های مرتبط همراه با استخد.

.

.

گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیر برگزار می کند دوره آموزشی اصول انبارداری و مدیریت انبارها باشرکت در دوره انبارداری پیشرفته میتوانید: - به شناخت و آشنایی ب.

.

.

یکی از پردامد ترین فعالیت های دیجیتال مارکتینگ مربوط به ادمین های اینستاگرام است.

با تهیه این پکیج اموزشی کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید و به درامد مناسب.

.

.

آموزش تخصصی پرورش و تکثیر زالوی طبی از صفر تا صد طی 2 روز با بازدید از فارم زالو و کار عملی اعطای مدرک معتبر + جزوه تخصصی استاد + پشتیبانی + قرارداد تضمین خ.

.

.

آموزشگاه راشا افق با افتخار دوره های بادکش را برگزار میکند کار عملی توسط کارآموزان و استاد 100% رضایت مندی در پایان دوره آفر جدید دوره به همراه داشتن یک.

.

.

با وجود اینکه یکی از بهترین و پر درامد ترین شغل های دیجیتال مارکتینگ ادمین ایستاگرام هست اما خیلی از افراد به خاطر نگرانی و سوالاتی که دارن سراغ این حوزه نمی.

.

.

دوره آموزشی پرورش قارچ گانودرما گیاه گانودرما با نام علمی Ganoderma lucidiumاز گیاه گانودرما با نام علمی Ganoderma lucidiumاز قارچ های خو.

.

.

دوره آموزشی بازاریابی تلفنی و بازاریابی حضوری آموزش ببینید و جذب مشتری کنید جذب مخاطب داشته باشید مشتری های خود را از دست ندهید جهت ثبت نام به سایت را.

.

.

کارگاه آموزشی زبان بدن آموزش تئوری و عملی تکنیک های زبان بدن صفر تاصد *3 ساعت در یک روز* تاریخ برگزاری :یک روز در هر ماه اعطای مدرک+پذیرایی+پشتیبا.

.

.

به نام خدا شرکت مهندسی آتی نگر مهر پیشرو در تحقیقات، آموزش، مشاوره و اجرا https://t.

me/ati400 -برگزاری دوره های آموزشی کاربردی در سراسر کشور -تهیه .

.

.

دوره بازاریابی حضوری و تلفنی به صورت آنلاین و حضوری برگزار میشود با آموزش های ما جذب مخاطب کنید و مشتری خود را دائمی کنید جهت ثبت نام به سایت راشا افق.

.

.

آموزش الزامات استاندارد مدیریت اموزش ISO 10015 - 2019 *گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیر* برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی مدیریت و مهندسی صنایع در استان ا.

.

.

3 دوره کامل را در یک دوره به صورت کاملا جامع و تخصصی آموزش ببینید برخی از سرفصل ها _آشنایی با اصول پرواربندی گوسفند و بز و انواع میش های داشتی _مهارت خرید.

.

.

دوره ی دیجیتال مارکتینگ به صورت حضوری و آنلاین برگزار میشود 120 ساعت به صورت کامل و جامع همراه با کار عملی اعطای مدرک فنی با راشا افق بازاریابی دیجیتال.

.

.

شرکت ifn وارد کننده پوشاک خارجی با بیش از یک دهه سابقه فروش اقدام به تولید پکیج های اموزشی (بلاگر - ادمین - فروشگاه انلاین و.

.

.

)کرده است و تجربیات خود را در .

.

.

مدیریت ایمنی ، بهداشت و محیط زیست HSE (سطح 1) *گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیر* برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی مدیریت و مهندسی صنایع در استان اصفهان م.

.

.

تمامی آموزش های بازاریابی دیجیتال رو در 120 ساعت به صورت کامل آموزش ببینید دوره به صورت حضوری و آنلاین برگزار میشود صفر تا صد به صورت کامل همراه با اعطای م.

.

.

بالا ترین سود را در شغل به دست آورید با پرورش زالو درآمد میلیونی داشته باشید *به همراه مدرک معتبر* 10 ساعت + کار عملی + 3 ساعت بازدید از فارم پرورش و .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map