برندینگ در Banskobystricky اسلواکی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در Banskobystricky اسلواکی در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تسهیل روابط مشتریان و افزایش فروش و کسب در آمد بیشتر همگی مجموعه عواملی هستند که در اصل وابستگی به برنامه ها و طرح های شما در تبلیغات دارد. تبلیغات و برندینگ دو اصل جدا ناپذیر از هم هستند که در اصل در کنار هم برای تسهیل بازاریابی میباشند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه وب اپلیکیشن های اینترنتی میباشد که پس از تولید به صورت تخصصی به تبلیغات و بازاریابی و برندینگ آن میپردازد و در صال شما را بعد از طراحی به سمت موفقیت هدایت میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

جمهوری اسلواکی کشوری است در اروپای مرکزی که با خشکی محصور شده است.

همسایه های کشور اسلواکی عبارتند از جمهوری چک، مجارستان، اتریش و لهستان.

در قرون پنج و شش میلادی مردمانی از قوم اسلاو خود را منطقه ای رساندند که در زمان هایی دور متعلق به امپراطوری سامو بوده است.

این قوم با سکونت در این منطقه کشوری را تشکیل دادند که روزهای خوش و نا خوش فراوانی را از سر گذراند.

این کشور تا سال ۱۹۱۸ میلادی بخشی از کشور مجارستان و اتریش بود که بعد از آن تا سال ۱۹۳۰ میلادی قسمتی از کشوری شد با نام چکسلواکی.

اما با شروع جنگ جهانی اول تبدیل به جمهوری اسلواکی گردید که در واقع خبری از جمهوریت و اسلاو نبود و زیر سلطه آلمان نازی قرار داشتند.

این بخش از تاریخ کشور اسلواکی تا سال ۱۹۲۲ میلادی ادامه داشت تا دوباره این کشور تبدیل به چکسلواکی گردید.

در ژانویه سال ۱۹۹۳ بالاخره این کشور رسمیت مستقل یافت و تبدیل به کشور اسلواکی گردید که در حال حاضر عضو اتحادیه اروپا است و به پیمان آتلانتیک شمالی و ناتو پیوسته است.

این کشور ارزان در حال حاضر دارای پنج و نیم میلیون جمعیت است که در مساحتی بالغ بر ۴۹۰۳۵ کیلومتر زندگی می کنند.

کشور اسلواکی از سال ۲۰۰۹ میلادی واحد پولی خود را از کرونای اسلواکی (slovenská koruna) به یورو تغییر داد و در حال حاضر با همین پول رایج در اتحادیه اروپا می توانید به راحتی خرید کنید.

کرونای اسلواکی در گذشته با کد ایزوی SKK در این کشور رایج بوده است.

زبان اسلواک زبانی است که اهالی کشور اسلواکی با آن صحبت می کنند.

این زبان یکی از زبان های هند و اروپایی شناخته شده است که در کنار زبان هایی چون سورابی، لهستانی و چک به شاخه اسلاو باختری مرتبط می شوند.

در حال حاضر به جز جمعیت پنج و نیم میلیون نفری ساکن در کشور، تعداد پانصد هزار مهاجر هم در آمریکا زندگی می کنند که به زبان مادری خود سخن می گویند.

به دلیل یکی بودن کشور های چک و اسلواکی در قرن گذشته، هنوز هم جمعیتی بالغ بر ۳۲۰ هزار نفر در چک به همین زبان با هم ارتباط دارند.

در کنار این اسلواک ها، ۲۰ هزار نفر از گذشته های دور در مجارستان، ۲۲ هزار نفر در رومانی، ۲۰ هزار نفر در لهستان و ۶۰ هزار نفر هم در صربستان به این زبان سخن می گویند.

کشور اسلواکی با داشتن هشت استان به پایتختی براتیسلاوا یکی از کشورهای زیبا و دیدنی اروپا است.

هشت استان این کشور عبارتند از: ۱ – استان کوشیتسه (Košický kraj) مرکز: (کوشیتسه) ۲ – استان براتیسلاوا (Bratislavský kraj) مرکز: (براتیسلاوا) ۳ – استان بانسکا بیستریتسا (Banskobystrický kraj) مرکز: (بانسکا بیستریتسا) ۴ – استان ترناسکای (Trnavský kraj) مرکز: (پیه شتانی) ۵ – استان ترنچین (Trenčiansky kraj) مرکز: (ترنچین) ۶ – استان نیترا (Nitriansky kraj) مرکز: (نیترا) ۷ – استان پرشوف (Prešovský kraj) مرکز: (پرشوف) ۸ – استان ژیلینا (Žilinský kraj) مرکز: (ژیلینا) در ادامه به معرفی برخی از شهر های مهم کشور اسلواکی می پردازیم.

پایتخت و بزرگ ترین شهر اسلواکی است که با جمعیتی در حدود چهارصد و شصت هزار نفر در جنوب غربی این کشور قرار دارد.

از نکات جالب این شهر این است که تنها پایتختی در جهان می باشد که با دو کشور هم مرز است.

براتیسلاوا با مجارستان و اتریش مرز مشترک دارد و رودهای دانوب و موراوا از آن می گذرند.

به دلیل اختلاط فرهنگی فراوان طی سال ها جنگ، این شهر پر از جشنواره های متعدد و دارای زندگی شبانه مشهوری است.

دومین شهر پر جمعیت کشور اسلواکی لقبی است که کوشیتسه با ۲۳۵ هزار نفر ساکن به خود اختصاص داده است.

این شهر با مساحتی بالغ بر ۲۴۲ هزار متر در ارتفاع ۲۰۶ متری از سطح دریا قرار دارد و تنها ۲۰ کیلومتر با مرز مجارستان و ۹۰ کیلومتر با مرز لهستان فاصله دارد.

جالب است بدانید که این شهر زیبا با مرز اکراین هم در حدود ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

۶۶ هزار نفر ساکن این شهر ۷۱ کیلومتری هستند که در استانی به همین نام قرار دارد.

ارتفاع این شهر دیدنی از سطح دریا ۱۴۶ متر است و در همسایگی شهر های Smolenice ، Hlohovec و Zavar  قرار دارد.

از شهر های مهم دیگر کشور اسلواکی می توان به نیترا، بانسکا بیستریتسا، ترنچین، نیترا، مارتین، پوپراد و کرمپاخی اشاره کرد.

کشور اسلواکی با داشتن کوهستان های فراوان دارای آب و هوایی بسیار متفاوت است.

در حقیقت میانگین دما در این کشور اروپایی از روز های گرم ۲۰ درجه ای تا روزهای سرد منفی ۵ درجه متغیر است.

باران یکی از اتفاق هایی است که در همه سال شاهد آن خواهید بود.

کشور اسلواکی با داشتن قدمتی تاریخی و قرار گرفتن در حوادث مهم و متعدد تاریخی و جا به جایی بین کشورهای مختلف و جذب فرهنگ های گوناگون دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است.

اقلیم نیمه کوهستانی این کشور هم به دیدنی تر شدن این سرزمین کمک به سزائی کرده است که به صورت فهرست وار به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم: ۱ – قلعه تاریخی براتیسلاوا (Bratislava) ۲ – موزه فضای باز ستارا لوبونیا (Stará Lubovna) ۳ – پیست اسکی و پارک آبی چشمه های آب گرم لیبتوف ۴ – راه آهن الکتریکی کوه های تاترا در پوپراد (Poprad) ۵ – موزه هنر و سد ژیلینا در ژیلینا (Žilina) ۶ – قلعه زیبای ترنچین (Trencín) ۷ – چشمه های آب گرم پیه شتانی ۸ – معماری رنسانس و بلندترین گنبد چوبی کلیسای کاتولیک در لوچا (Levoca) ۹ – پایتخت فرهنگی اروپا لقب شهر کوشیتسه (Košice) ۱۰ – غار های بی نظیر کارست حدود ۶۹ درصد مردم کشور اسلواکی را مسیحیان کاتولیک تشکیل می دهند.

البته قانون اساسی این کشور آزادی ادیان را به شدت حمایت می کند و ادیان بسیاری آزادانه و بدون مزاحمت در این سرزمین زندگی می کنند.

قبل از آغاز جنگ ویران گر دوم جهانی جمعیتی معادل ۹۰ هزار یهودی هم در اسلواکی زندگی می کردند که تنها ۲۳۰۰ نفر از آن ها باقی مانده اند.

اقتصاد کشور اسلواکی در سال های اخیر روند رو به رشدی داشته است که با صادارت خودرو و وسایل الکترونیکی توانسته در میان کشور های صادر کننده برای خود جایگاهی پیدا کند.

اوره، مس، نمک، منگنز، آهن و زغال سنگ در کنار زمین های کشاورزی و کمی نفت و گاز بخشی از اقتصاد اقلیمی این سرزمین را تشکیل می دهند.

البته فرآورده های کشاورزی مانند میوه، رازک، سیب زمینی، جو و چغندر قند در کنار تولیدات جنگلی و پرورش خوک از دیگر منابع رشد اقتصادی اسلواکی است.

تولیدات صنعتی این کشور هم شامل خودروسازی، صنایع فلزی، صنایع ماشین سازی، صنایع الکترونیک و اپتیک، کاغذ و چاپ و تولیدات سوخت هسته ای است.

اما برای پیدا کردن کار در صورتی که اقامت اتحادیه اروپا را نداشته باشید با مشکلات عدیده ای همراه خواهید بود.

نرخ بیکاری ۶٫۶ درصدی این کشور و قوانین سخت کار برای مهاجرین باعث شده است که گرفتن ویزای کار برای اسلواکی یکی از دشوار ترین ویزاهای ممکن باشد.

علاوه بر وضعیت جسمانی، سابقه کار، میزان تحصیلات و سن، هر کارفرمایی موظف است برای جذب نیروی کار یک ماه تفاضای نیرو را در روزنامه های کشور اسلواکی و مدتی در روزنام های اتحادیه اروپا ثبت کند و در صورت پیدا نشدن نیروی کار می تواند اقدام به جذب نیروی خارجی نماید که با توجه به نرخ بیکاری در اتحادیه اروپا امری تقریبا محال است.

به جرأت می توان کشور اسلواکی را ارزان ترین کشور اتحادیه اروپا برای زندگی دانست.

و شاهد این ادعا سایت معتبر Numbeo است که هزینه زندگی در اسلواکی را به صورت میانگین برای سال ۲۰۱۹ میلادی آورده است.

طبق آمار این سایت یک خانواده چهار نفره برای گذراندن یک زندگی معمولی احتیاج به ۱۲۰۰ یورو در ماه دارند که البته شامل اجاره خانه نخواهد شد.

دانشجویانی که در این کشور زندگی می کنند باید مبلغی معادل ۳۰۰ تا ۵۰۰ یورو برای اجاره یک سوئیت در نظر بگیرند که البته اگر با یک نفر دیگر شریک شوند هزینه های پایین تری خواهند داشت.

خوابگاه های دانشجویی هم بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ یورو در ماه اجاره بها دارند و به همین ترتیب هر چه خانه ای بزرگ تر و لوکس تر بخواهید هزینه های بیشتری باید بپردازید.

قیمت بنزین در این کشور ۲ یورو و قیمت خرید اتوموبیل بسیار پایین است.

دانشگاه های پزشکی و غیر پزشکی اسلواکی در قالب قوانین وزارت آموزش پرورش و علوم تحقیقات این کشور فعالیت می کنند و زبان اصلی به کار رفته در این دانشگاه ها زبان اسلواکیایی و در برخی رشته ها انکلیسی است.

از شرایط تحصیل در اسلواکی به این گونه است که در رشته های پزشکی باید بین ۹ تا ۱۱ هزار یورو هزینه کنید و مخارج زندگی در این کشور بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ یورو در ماه است.

از دیگر شرایط تحصیل در اسلواکی در دانشگاه های پزشکی و غیر پزشکی این کشور، عدم نیاز به مدرک زبان است.

دانشگاه های پزشکی و غیر پزشکی اسلواکی دارای آزمون ورودی هستند و برای دوره دکترا محدودیت سنی ندارند اما برای دوره های کارشناسی سن شما باید حداکثر ۲۸ سال و برای کارشناسی ارشد حداکثر ۳۸ سال باشد.

یکم سپتامبر هر سال روز بازگشایی دانشگاه های کشور اسلواکی است.

نیمسال اول تا ژانویه طول می کشد و نیمسال دوم از فوریه تا ژوئن ادامه دارد.

با توجه به این که دانشگاه های پزشکی و غیر پزشکی کشور اسلواکی نیازی به گواهی اشتغال به تحصیل، مدرک زبان و قبولی کنکور ندارند می توانید به سرعت و با دادن آزمون ورودی وارد یکی از دانشگاه های پزشکی و غیر پزشکی کشور اسلواکی شوید.

کارشناسی در این کشور ۳ سال، کارشناسی ارشد ۲ سال و دکترا بین ۳ تا ۴ سال طول می کشد.

شما می توانید در چندین رشته درخواست پذیرش کنید و درخواست خود را در بازه زمانی قوانین دانشگاه مورد نظر که اواخر ماه مارس یا ژونن است ارسال نمایید.

در ضمن تاریخ برگزاری آزمون های ورودی که شامل آزمون شفاهی، آزمون کتبی و گاهی سنجش استعداد است باید بین ماه های ژونن تا سپتامبر (از قبل توسط دانشگاه مورد نظر اعلام می شود) به کشور اسلواکی مراجعه کنید.

برای ورود به دانشگاه های پزشکی این کشور اسلواکی می توانید با گذراندن دوره های زبان اسلواکی و بدون هیچ آزمونی وارد دانشگاه های پزشکی شوید و طی یک دوره شش ساله دوره پزشکی را به پایان برسانید.

داشتن دیپلم ایرانی، گذراندن دوره های زبان اسلواکی و قبولی در آزمون ورودی پزشکی شرایط تحصیل در دانشگاه های پزشکی این کشور است.

برای آمادگی در آزمون ۳ ساعته دانشگاه های پزشکی اسلواکی باید ۱۰۰ سوال تستی از درس زیست شناسی و ۱۰۰ سوال تستی در درس شیمی را که به زبان انگلیسی است پاسخ دهید و ۸۰۰ امتیاز بگیرید.

البته کتابی برای ورود به دانشگاه های پزشکی کشور اسلواکی تالیف شده است که دارای ۱۰۰۰ نمونه سوال بوده و ۲۰۰ سوال آزمون از بین این سوالات طرح می شود.

بیمه درمانی در کشور اسلواکی اجباری است و خدمات فوق العاده ای ارائه می دهد.

کسانی که اقامت موقت این کشور را می گیرند و یا حتی قصد دریافت ویزای مسافرتی را دارند هم باید بیمه شوند تا برای آن ها اقامت یا ویزا صادر شود.

دانشجویانی که کشور اسلواکی را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند هم باید ماهیانه ۱۰۰ یورو بابت بیمه بپردازند تا بعد از تمام خدمات پزشکی این کشور به طور رایگان بهره مند شوند.

بستری شدن در بیمارستان ها هم شامل بیمه است و برخی داروها هم به طور رایگان به افراد داده می شود.

۱ – وجود معتبر ترین دانشگاه های پزشکی در این کشور ۲ – مورد نیار نبودن مدرک زبان ۳ – هزینه های پایین زندگی در اسلواکی ۴ – معتبر بودن مدراک دانشگاهی در ایران و سایر کشور های اروپا، آمریکا و کانادا ۵ – امکان ادامه تحصیل در دانشگاه های کشور های دیگر ۶ – امکان ترانسفر به ایران بعد از یک دوره تحصیل ۱ – نیاز به آموختن زبان اسلواکی در دانشگاه ۲ – شرایط سنی برای پذیرش در دانشگاه ۳ – تسلط به زبان اسلواکی برای زندگی در اسلواکی و کار در آن دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

جهت دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید ارتباط با آریاویزا وب سایت "آریا ویزا" با قرار دادن اطلاعات کامل بیش از ۷۰ دانشگاه معتبر از حدود 20 کشور جهان و معرفی شرایط پذیرش و تحصیل در هر یک از این دانشگاه ها بویژه در "شاخه علوم پزشکی" از جمله رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی، به عنوان یک مرجع مطمئن نقش مهمی در آگاه سازی و تصمیم گیری صحیح علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور بویژه در "کشورهای اروپایی و کانادا" ایفا می کند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map