تبلیغات بنری مناسب سئو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات بنری مناسب سئو شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اگر بدنبال موثرترین و به صرفه ترین روش دیجیتال مارکتینگ برای افزایش فروش محصولات و خدمات خود هستید ویا می خواهید از بهترین روش برای افزایش نصب اپلیکیشن برند خود استفاده کنید توصیه میکنیم با رپورتاژ آگهی بیشتر آشنا شوید.

در این بخش به مقایسه رپورتاژ آگهی با انواع تبلیغات بنری می پردازیم و بررسی می کنیم که کدام تکنیک تاثیرگذاری بیشتری دارد و کدام مدل به صرفه تر است.

  محتوای سفارشی که درقالب خبر یا مقاله تهیه میشود و مخاطبان را بصورت مستقیم و یا غیرمستقیم به سوی هدف تبلیغ دهنده هدایت میکند.

هدف رپورتاژ آگهی سئو برای رتبه اول جستجوی گوگل، بازاریابی محتوا و برندینگ است و نتیجه آن افزایش فروش محصولات و خدمات و یا افزایش نصب اپلیکیشن مورد نظر است.

تیتر این محتوای (خبری ، آموزشی یا تبلیغاتی) در صفحه اول خبرگزاری ها و سایت های خبری پربازدید مانند سایر اخبار قرار میگیرد و درنگاه مخاطبان یکی از اخبار و مقالات آن سایت خبری معتبر است.

    مقاله مرتبط : رپورتاژ آگهی موثرترین روش سئو و برندینگ     با اجرای مراحل فوق؛ لندینگ پیج وب سایت شما و خبرهایی که در سایت های مختلف منتشر کرده اید در رتبه اول تا سوم کلیدواژه های مرتبط و پرجستجوی گوگل قرار میگیرد.

  مقاله مرتبط : چرا تبلیغات همسان بهترین روش دیجیتال مارکتینگ است؟   درواقع رپورتاژ‌ آگهی یکی از بهترین مدل های اینفلوئنسر مارکتینگ است و شما به بهترین نحو از اعتبار و تاثیرگذاری خبرگزاری های معتبر برای برندینگ و SEO استفاده میکنید.

به همین دلیل است که رپورتاژ‌ آگهی یا رپورتاژ خبری که در خارج از ایران بیشتر با نام محتوای اسپانسر شده شناخته میشود، به عنوان موثرترین روش سئوی سایت و به صرفه ترین روش دیجیتال مارکتینگ هدفمند شناخته میشود و برترین برند ها در تمام دنیا از این تکنیک برای دستیابی به اهداف خود بهره مند می شوند.

  در ایران VIRLAN به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات مشاوره و اجرای کمپین های رپورتاژ آگهی مورد اعتماد برندها قرار گرفته است.

شرکت تبلیغاتی ویرلن www.

virlan.

co با تجربه ۱۰ ساله دیجیتال مارکتینگ و سئوی سایت و انتشار بیش از ۲۰ هزار رپورتاژ برند های برتر در ۱۰۰ سایت خبری معتبر ایران ، از تولید محتوا تا انتشار رپورتاژ آگهی همراه شماست.

      مقاله مرتبط : آموزش بازاریابی محتوا و تبلیغات کلیکی برای افزایش فروش و ترافیک سایت منتشر شده در سایت همگردی نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

instagram live record instagram verified badge Verified badge on Social networks generate leads on linkedin Sponsored Post Advertorial Press Release Backlink   Verified Badge Advertorial Buy TikTok Followers Buy Instagram Followers Press Release Instagram verification Get Verified on Twitter How to get verified on Facebook How to get verified on TikTok YouTube Verified Badge How to get verified on Snapchat Verify Your Pinterest Account Twitch Verified badge Verify LinkedIn Profile Get Verified on Spotify   تیک آبی تلگرام تیک آبی تیک تاک تیک آبی اینستاگرام تیک آبی توییتر   دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت شرکت ویرلن مجری تبلیغات اینترنتی و رپورتاژ آگهی از سال 1386 با اجرای کمپین‌های موفق دیجیتال مارکتینگ و سئو همراه برندهای معتبر است .

ما از تولید محتوای تبلیغاتی و خبری تا انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر ایران همراه شما هستیم.

نقل مطالب تنها با ذکر منبع و لینک به سایت مجاز است.

همه حقوق برای ویرلن محفوظ است.

ارتباط با شرکت ویرلن : 09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map