تبلیغات در آسام هند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در آسام هند شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دهلی نو-سیماگر- جماعت علمای هند با ارائه دادخواستی به دادگاه عالی این کشور خواستار پایان انتشار اخبار جعلی از سوی بخشی از رسانه‌های هند علیه گروه جماعت تبلیغی و مسلمانان این کشور و اقدام علیه منتشر کنندگان این اخبار شد.

به گزارش روز سه شنبه نشریه "تایمز او ایندیا"، جماعت علمای هند در دادخواست به دادگاه عالی اعلام کرد: مساله برگزاری کنفرانس اسلامی از سوی جماعت تبلیغی بهانه‌ای شده است تا تمام جامعه مسلمان در هند مورد حمله قرار بگیرد.

  حدود ۹ هزار نفر ماه گذشته در کنفرانس اسلامی که از سوی جماعت تبلیغی در منطقه نظام الدین در  دهلی نو برگزار شد شرکت کرده بودند.

این کنفرانس در میان ممنوعیت اجتماع بیش از ۲۰۰ نفر در دهلی و قرنطینه سراسری هند برگزار شد.

افراد شرکت کننده در این کنفرانس  سپس به مناطق مختلف هند سفر کردند و به گفته مقامات هندی دلیل گسترش ویروس کرونا در سراسر هند می‌باشند.

  وزارت بهداشت هند روز دوشنبه اعلام کرد: از ۴ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا در هند یک هزار و ۴۴۵ مورد مربوط به کنفرانس جماعت تبلیغی است.

  جماعت علمای هند همچنین  خواستار دستور دادگاه عالی به دولت این کشور برای مقابله با اخبار جعلی و مجازات شدید رسانه‌هایی که به انتشار گزارش‌های نفرت انگیز علیه بخشی از جامعه هند می‌پردازند، شد.

  این سازمان افزود: به تصویر کشیدن چهره‌ای بد از مسلمانان باعث ایجاد خطر برای جان مسلمانان و همچنین آزادی آن‌ها شده و در نتیجه حقوق آن‌ها را نقض کرده است.

  نارضایتی از برگزاری یک کنفرانس اسلامی در منطقه نظام الدین در دهلی نو که باعث آغاز موج جدیدی از موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور شده است، به تبلیغات ضد اسلامی و اسلام هراسی در این کشور دامن زده است.

  با انتشار اخبار در خصوص این کنفرانس هشتگ‌های   "نادان‌های نظام الدین" و  "کووید ۷۸۶" در توییتر پدیدار شد.

  همچنین پیامک‌های اسلام هراسی در رسانه‌های اجتماعی هند منتشر شده‌اند.

به عنوان مثال در یک پیام چین به عنوان تولید کننده کرونا معرفی می‌شود که مسلمانان به عنوان منتشر کننده آن نقش ایفا می‌کنند.

  شبکه‌های خبری هند که پیش از این به دلیل انتشار اخبار تفرقه‌انداز مورد انتقاد قرار گرفته بودند به سرعت تیترهایی مبنی بر "کشور را از جهاد کرونایی نجات دهید" یا "شخصیت بد نظام الدین کیست؟ " را منتشر کردند.

  حملات اسلام هراسی در میان شیوع ویروس کرونا باعث خشم مسلمانان هند نیز شده است، به خصوص که این تبلیغات اسلامی هراسی در مدت کمی پس از حمله هندوها  به مسلمانان در شمال شرق دهلی نو و کشته شدن بیش از ۵۰ نفر و همچنین تصویب اصلاحات قانون شهروندی هند مطرح می‌شود.

  دهلی نو-سیماگر- نارضایتی از برگزاری یک کنفرانس اسلامی در منطقه نظام الدین در دهلی نو که موجب… دهلی نو-سیماگر- مقامات بهداشتی هند روز دوشنبه اعلام کردند: آمار کل موارد ابتلا به ویروس کرونا… تهران - سیماگر - به گزارش امروز (سه شنبه) خبرگزاری «رویترز»، مقامات دولت هند مراکز تبلیغات گروه‌های… تهران – سیماگر – گاردین بر اساس اسنادی که به دست آورده، نوشت: سازمان… بغداد - سیماگر - سفیر آمریکا در عراق امروز (سه شنبه) با رهبر «جریان… تهران – سیماگر – شرکت بیونتک همزمان با نگرانی همگانی از انتشار گونه… پکن - سیماگر- «هاگیودا» وزیر آموزش، ورزش، فرهنگ و علوم و فناوری ژاپن… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map