تبلیغات در آهنگران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در آهنگران شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس اظهار کرد: حاج صادق آهنگران از هویت دفاع مقدس تفکیک شدنی نیست.

هویت تبلیغات دفاع مقدس با حاج صادق شناخته می شود.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها ها متوجه حمله نیرو های ایرانی نشدند.

سه قرارگاه کربلا، قدس و نجف با حدود 27 یگان سپاه در این عملیات شرکت داشتند.

مرکز اسناد دفاع مقدس می نویسد سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی در روایت این عملیات می گوید که یکی از پرخاطره ترین و مهم ترین برگ های تاریخ پر افتخار جنگ برای مردم استان کرمان، عملیات کربلای 5 است.

اگر بگویم در روز عملیات کربلای 5، کربلایی در جوار کربلای امام حسین .

.

.

.

.

.

: علی اکبری مزدآبادی مدیر انتشارات یازهرا سلام الله علیها، از انتشار دو کتاب جدید خبر داد و گفت: کتاب هنگامه ی پیکار ، شامل حدود 130 نوحه از غلامعلی کویتی پور در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی گفت: این کتاب در 192 صفحه منتشر شده که یک حلقه دی وی دی شامل صوت و تصویر ضمیمه کتاب شده است که از دوران دفاع مقدس تا مقطع زمانی رحلت حضرت امام خمینی (ره) را دربر می گیرد که با محوریت چند بخش .

.

.

فرموده اند که در دفاع مقدس بود که انقلاب اسلامی تثبیت شد.

سردار کارگر با اشاره به اینکه دفاع از حرم و جبهه مقاومت، دامنه قله دفاع مقدس است، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی می گفت که دفاع مقدس قله و جبهه مقاومت دامنه قله است؛ همچنین سردار شهید حسین همدانی نیز دستاورد های مقاومت در جبهه سوریه را از تجارب دفاع مقدس می دانست، بنابراین باید اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت به صورت .

.

.

میدانی جنگ تحولات بسیاری را ایجاد کنند.

سردار محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسمی با اشاره به ظرفیت بسیج در این باره چنین می گوید: در دفاع مقدس زمانی که بسیج وارد عمل شد توانستیم کار های بزرگی را در جنگ تحمیلی انجام دهیم.

در دفاع مقدس خداباوری در کنار باور واقعی امام خمینی (ره) به نیرو های مردمی بود که در دوران دفاع مقدس، پیروزی را برای ما رقم زد.

بسیج و ظرفیتی .

.

.

به گزارش اقتصادآنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با تبریک روز بسبج، گفت: فرمان امام در سال 58 بسیار حائز اهمیت بود چون بسبج در همه دوران و در دوران دفاع مقدس نقش مهمی ایفا می کند و بسیج یکی از یادگارهای مهم امام راحل است که همیشه می توانیم از این یادگار برای حفظ استقلال، منافع ملی، رشد و توسعه کشور و حمایت از مردم استفاده کنیم.

رییس .

.

.

اظهار کرد: در این جنگ 3 ساله هم تقریباً تنها بودیم و کسی ما را یاری و کمک نکرد اما این کارگران، کشاورزان، صادرکنندگان و تلاشگران تولید به عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصاد و مردم عزیز ما بودند که مقاومت و ایستادگی کردند و تا امروز ما را به پیروزی و موفقیت رساندند.

روحانی به پایان دوران ترامپ و جنایت های او علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: این آدمی که بدترین جنایت ها را در تاریخ آمریکا نسبت .

.

.

.

.

.

.

یعنی آن موقع که لطف خدا بود ولی حالا مزه اش را هم فهمیده ام .

حال و هوای مدرسه در دوران جنگ نیز در بیان مؤسسش این گونه است: جنگ که شروع شد ما 100 طلبه داشتیم، زمانی که نیرو نیاز بود یکمرتبه 40-30 طلبه مدرسه می رفتند جبهه.

این طلبه ها عشق جهاد داشتند نه اینکه کسی بخواهد اجبارشان کند.

34 شهید دفاع مقدس داشتیم که یکی نیز شهید مدافع حرم شد و الآن مدرسه 35 شهید دارد.

البته 116 طلبه نیز در .

.

.

کشور با ویلچرشان مجاهدت می کنند و یا آن هایی که در آسایشگاه های جانبازان و کنج خانه هایشان کشور با کپسول های اکسیژنشان خوگرفته اند همان نوجوانان و جوانان بسیجی دیروزی هستند که برای هدف تحقق فرمایش امام خمینی(ره) در جبهه های جنگ و سنگرهای دفاع، ایستادگی و مقاومت کردند.

در اهمیت نقش بسیج در دوان دفاع مقدس یکی از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس هرمزگان گفت: نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس بر .

.

.

جبهه شدم و در واحد خنثی سازی و پاکسازی معبر خدمت کردم.

گل محمدی با وجود جراحات شیمیایی دوران دفاع مقدس روحیه بالایی دارد و تلاش می کند این روحیه و نشاط را به دیگران نیز انتقال دهد.

او می گوید: 15ساله بودم که به عنوان داوطلب بسیجی در یگان خنثی سازی مشغول شدم.

هر روز جنگ برای ما کلاس درس بود و فرهنگ قناعت، استقامت و گذشت همه جا دیده می شد.

درس هایی که در سنگر و کنار خاکریزها یادگرفتیم، باید تلاش کنیم .

.

.

هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران علیه دشمن متجاوز با نام کمان 99 انجام شد.

این برتری هوایی تا سال ششم جنگ به شکلی معنادار مشاهده می شد، عراق در سال ششم با تمام خشم خود از ملت ایران تجهیزات جدید را برای دوران جنگ تهیه می کند و در کنار بمباران های موشکی، به دنبال حمله های هوایی از طریق کرکس های خود برای درهم شکستن روحیه رزمندگان اسلام است.

عراق که از پشتیبانی شهروندان اندیمشک از .

.

.

.

.

.

> حجت الاسلام نوفرستی ادامه داد: امروز اگر چه دشمن جنگ اقتصادی را با ایجاد تحریم های ظالمانه دنبال می کند اما مومنان در سراسر عالم با الگوگیری از جمهوری اسلامی با پیوندی عمیق به دنبال رفع مشکلات اسلام هستند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با گرامیداشت هفته بسیج، عنوان کرد: شخصیت های عظیمی از زمان شکل گیری بسیج درخشیدند همچون 96 هزار بسیجی در دوران دفاع مقدس یا جبهه مقاومت که .

.

.

رزمندگان در دوران دفاع مقدس، نقش محوری داشتند؟ بله همین طور است.

وقتی که بسیجی ها آمدند و مجموعه رفتار هایی در جبهه ها حاکم شد که در نتیجه آن، فرهنگ دفاع مقدس شکل گرفت.

در واقع فرهنگ دفاع مقدس؛ یعنی ایثارگری، مردانگی و پیاده کردن احکام اسلام.

شما ببینید در عملیات فتح المبین ، وقتی که یک گردان از دشمن در منطقه برغازه به محاصره نیرو های ما درآمدند و اسیر شدند، خبرنگاران برای تهیه .

.

.

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از آذربایجان شرقی، شهید احمد بزازیان مهدوی در 28 شهریورماه 1344 در تبریز متولد شد.

وی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی برای دفاع از وطنش راهی جبهه های حق علیه باطل شد و پس از چندی مجاهدت در راه اسلام، سرانجام در تاریخ 25 بهمن ماه 1364 در منطقه فاو به شهادت رسید.

زندگی نامه شهید: قبل از عملیات بدر وقتی نیروها برای آموزش بلمرانی .

.

.

اقتدار ایران اسلامی دانست و با بیان اینکه ترویج فرهنگ بسیجی ضروری است گفت: در مقابل این همه ایثار عزیزانی که مخلصانه جان خود را در دست گرفتند و در مقابل دشمنان ایستاندند سر تعظیم فرود می آوریم.

دریادار تنگسیری به نقش مهم رزمندگان بوشهر در سه جبهه هوایی، دریایی و زمینی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در کشور جایی سراغ نداریم که مردم آن استان در سه جبهه مبارزه با استکبار، استعمار و نوکر .

.

.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل ؛ در تاریخچه پرافتخار 8 سال دفاع مقدس کم نیستند نوجوانان شهیدی که علی رغم سن پائین، اما بصیرتی بالا، واژه ایثار و شهادت را به خوبی معنا کرده اند.

امروز با یکی از شهدای مشگین شهر آشنا می شویم، شهید نوجوانی که از جنس صداقت است و همچنان آبروی کوچه و افتخار محله، شهید نوجوان صادق صادق زاده.

صادق صادق زاده 14 ساله بود که به جبهه اعزام شد و در .

.

.

اشغال شده احساس وظیفه می کردند و از این رو برخی از آنها وارد کارهای نظامی جنگ شدند.

انتصاب محسن رضایی به فرماندهی کل سپاه (در شهریور 1360) فرایند انتقال تجربه انباشته در واحد اطلاعات سپاه به سازمان رزم سپاه را تسهیل کرد.

بعد از حکم امام خمینی مبنی بر انتصاب محسن رضایی به فرماندهی کل سپاه و تقویت ادراک فرماندهی، رفته رفته بستر لازم برای شکوفایی برخی کادرهای زبده اطلاعاتی و سیاسی واحد .

.

.

بسیاری نیز تقدیم کردند.

شهید ابومهدی المهندس در خصوص انگیزه های تشکیل بسیج در میان مجاهدان عراقی می گوید: اصل حضور مجاهدان عراقی در جبهه های جنگ در کنار رزمندگان سلحشور ایران یک اصل عقیدتی و انجام تکلیف شرعی بود.

بر مبنای دستورات امام خمینی (ره) و دفاع از آرمان ها و اهداف مقدس اسلامی بود.

برای رویارویی با صدام و حزب بعث طاغوتی عراق بود.

مجاهدین عراقی حضور در جبهه های نبرد حق و باطل را یک .

.

.

و روحیه بسیجی است، بسیجی باید هر لحظه در میدان مبارزه حضور داشته باشد و در جبهه مبارزه با نفس، مبارزه با جهل و غفلت و آلودگیها و انحرافات، در جبهه کنشگری در فضای مجازی، در جبهه سلامت و در جبهه مواسات و نیکوکاری حرف اول را بزند.

قاسم پور فرهنگ بسیجی را تداوم بخش راه شهید حاج قاسم سلیمانی و رهرو راه ولایت و حق و مقاومت توصیف کرد و گفت: همانطور که خداوند در آیه 71 سوره نساء می فرماید یا .

.

.

ارتش بعث عراق و تثبیت اوضاع به سود قوای نظامی ایران از نتایج آن ارزیابی شده است.

پایان جنگ تحمیلی برای حاج قاسم رزمنده تغییری ایجاد نکرد و فقط جبهه دفاع، از غرب و جنوب، به شرق کشور جابه جا شد تا با قاچاقچیان مواد مخدر و دشمنانی که از مرز افغانستان به ایران می آمدند، رودررو شود.

مبارزه موفق با اشرار و قاچاقچیان شرق کشور نشان داد که سلیمانی یک گزینه شایسته برای فرماندهی نیروی قدس سپاه است.

.

.

.

خبرگزاری فارس زنجان لشکر سلیمانی ها؛ ویژه نامه هفته بزرگداشت بسیج: تاریخ ایران اسلامی پس از پیروزی بر رژیم طاغوت سال های پر فراز و نشیبی را سپری کرده است، حمله دشمن به خاک مقدس کشورمان یکی از این حوادث بود که موجب شد تا همه اقشار جامعه در کنار هم برای مقابله در برابر دشمن گرد هم جمع شده و زیر پرچم جمهوری اسلامی برای حفظ خاک جان خود را فدا کنند.

جنگ که تمام شد دشمن از مقابله با ایران .

.

.

نداریم کسی به آن نگاه می کند یا خیر؛ در صورتی که مقام معظم رهبری از کتب دفاع مقدس به عنوان گنجینه یاد می کنند؛ گنجینه ای که شاید در اختیار هیچ کشور دیگری در دنیا نیست.

وی با بیان اینکه خاطرات اثرگذار دفاع مقدس دارد لابه لای این کتب خاک می خورد، اظهار کرد: خاطرات و روایات دفاع مقدسی که فکر نمی کنم حتی در خود استان در جریان این روایات مؤثر باشند به خصوص در دوران جنگ تحمیلی اقتصادی که دشمن به .

.

.

خاموش کرده است.

در طول جنگ هم تلفات بسیار سنگین مادی به دشمن وارد کرده و بیش از سه هزار دشمن بعثی را به هلاکت رسانده و چندین تک تیرانداز ماهر و چندین فرمانده عراقی را از میان برداشته است.

با شروع جنگ تحمیلی تا اسفند ماه 62 به طور مداوم در اکثر عملیات های جنوب و غرب حضور فعال داشته است، م سئو لیت های مختلفی از جمله فرماندهی گردان و محور لشکر امام حسین (ع) را برعهده داشت و در کنار آن گروه .

.

.

زدند و دشمن بعثی متجاوز را به عقب راندند و پس از آن در صحنه های سازندگی، اقتدار و مقاومت خوش درخشیدند تا راهی که با حضرت امام (ره) آغاز کردند را، با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری تداوم بخشند و آرمان های انقلاب اسلامی را محقق سازند.

امروز دانش آموزان بسیجی نیز با اقتدا به شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ درس شهامت، رشادت، مقاومت و پایمردی را در جبهه علم و دانش مشق می کنند تا با .

.

.

.

.

.

، حقی سترگ بر انقلاب دارند.

بسیج خواهران با جذب، آموزش و سازمان دهی بانوان کشور، برای گسترش فرهنگ بسیج، تلاش های فراوانی کرده و تاکنون اقدامات مفیدی در زمینه های نظامی، امدادگری، عقیدتی، سیاسی و سوادآموزی انجام داده است.

خواهران بسیجی در دوران دفاع مقدس در پشت جبهه ها حضوری فعال داشتند "حضرت زهرا سلام الله علی ها مجاهده و مخاطبه با حکومت های وقت داشت و آن ها را محاکمه می کرده .

.

.

درخشیدند و در جنگ اقتصادی که دشمن با تحریم های ظالمانه به وجود آورده است مومنان در سراسر عالم با الگوگیری از ایران اسلامی با پیوند عمیق به دنبال رفع مشکلات اسلام هستند.

حجت الاسلام نوفرستی با تبریک هفته بسیج افزود: شخصیت های عظیمی در 41 سال از تاریخ دستور امام مبنی بر شکل گیری بسیج درخشیدند همچون 96 هزار بسیجی در دفاع مقدس یا جبهه مقاومت که خون بسیجیانی همچون سلیمانی و ابومهدی المهندس در هم .

.

.

تلاش می کنند، از تهدیدات دشمن هیچ واهمه ای نداریم.

ملانوری گفت: حاج قاسم سلیمانی با همین تفکر و با همین روحیه بسیجی و جهادی، حاج قاسم شد، به گونه ای که امروزه منش، رفتار و کردار او تبدیل به مکتب شده و مکتب او به عنوان یک نیروی مقاومت در جهان جاری و ساری شده است.

وی با اشاره به اقدامات بسیج از بدو انقلاب تاکنون گفت: طی این سال ها بسیج با حضور در دوران دفاع مقدس، بحران ها و مسایل .

.

.

به گزارش بسیج پرس به نقل از خبرگزاری دفاع پرس؛ از استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در آیین بهره برداری از 14 پروژه در شهرستان محلات به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی دایره بسیج در جهان اسلام و سایر کشورها وجود دارد چراکه بسیج یک فرهنگ و تفکر ارزشمند است و اگر در جامعه ای نهادینه شود آثار و برکات زیادی به .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map