تبلیغات در احمدآباد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در احمدآباد کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تولید ست هدیه تبلیغاتی کرج : از جمله بهترین هدایای تبلیغاتی ست هدیه تبلیغاتی محسوب می شود که از این هدایا برای مدیران یا افرادی که به آنها اهمیت می دهید است.

.

.

همانطور که اطلاع دارید ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از بهترین کارهای تبلیغاتی محسوب می شود که برای جلب مشتریان بیشتر و معرفی محصول به دیگران مورد استفاده قرار م.

.

.

خدمات حکاکی و برش لیزر در کرج ساخت تندیس ، ساخت انواع جعبه های چوبی و پلکسی، ساعت تبلیغاتی، تابلوهای دکوراتیو، برش چرم، پارچه، چوب، پلکسی، مولتی استایل و .

.

.

.

.

چاپ تقویم دیواری | چاپ تقویم حصیری | چاپ تقویم 1400 : یکی دیگر از انواع محصولات چاپ تقویم می باشد که در سایز های مختلف کوچک ، متوسط و بزرگ می باشد و به صورت.

.

.

چاپ بنر ارزان در کرج چاپ بنر ارزان در کرج : شهر کرج به عنوان مرکز استان البرز ، در روزگاری نچندان دور بخشی از استان تهران بوده و به عنوان زیرمجموعه ای تحت ل.

.

.

طراحی سه بعدی حرفه ای (شرکتی) با نرم افزار 3D MAX ( تری دی مکس) ((تمام نقاط تهران)) طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان مسکونی و اداری نمای خارجی داخلی ساختم.

.

.

چاپ و تولید لیوان کاغذی تبلیغاتی یکبار مصرف 200 سی سی با طرح دلخواه شما چاپ در تیراژ 1000 عدد هر عدد 550 تومن چاپ در تیراژ 5000 عدد هر عدد 370 تومن تحو.

.

.

انجام تمامی خدمات چاپ کارتن با روش چاپ سیلک اسکرین و فلکسو انجام چاپ چند رنگ روی کارتن هدیه تبلیغاتی خاص در کرج : هدیه ی تبلیغاتی خاص معمولا لوکس و نفیس بوده و دارای ارزش معنوی و مادی بالایی می باشد.

این هدایا با بسته بندی شیک و ویژه به مشتری.

.

.

انجام کلیه امور تصویربرداری/ تدوین/ ساخت تیزر و کلیپ / تصویربرداری هوایی هلی شات / تصویر و تدوین جلسات همایش و سمینار/ کنسرت / تصویربرداری صنعتی / با مجهزتری.

.

.

تولید و چاپ روی نایلون و نایلکس تبلیغاتی پیشرو پلاست دهقانی تولید و چاپ انواع نایلون و نایلکس تولید و چاپ انواع نایلون های تبلیغاتی و بسته بندی نایلون چ.

.

.

چاپ سنگ با تعداد رنگ های نا محدود جهت تابلو و تبلیغات با بهترین کیفیت چاپی تبدیل عکس به تابلو فرش / تبدیل عکس شخصی به تابلو فرش چاپ عکس روی فرش بافت و چاپ تابلو فرش چهره پخش عمده تابلو فرش های چاپی و بافت چاپ عکس منظره بر روی.

.

.

ست مدیریتی | چاپ ست مدیریتی 1400 | ست مدیریتی سررسید : ست مدیریتی یکی دیگر از محصولات گروه تقویم و سررسید می باشد که این ست عموما در داخل جعبه سخت شکیل شامل.

.

.

حتی یک عدد هدیه و کادویی ماندگار و ارزان خاطره سازی چاپ حرارتی روی اجسام کادویی مثل لیوان ، بشقاب ، تیشرت ، پازل ، ساعت ، چوب ، سرامیک ، دمپایی ،.

.

.

تندیس چوبی یکی از بهترین انواع تندیس ها می باشد که ما به مشتریان خود پیشنهاد میکنیم.

ساخت تندیس چوبی با ابالاترین کیفیت در کرج توسط گروه تبلیغاتی نقش و نگار.

.

.

پرچم تبلیغاتی از انواع مختلف تبلیغات درون سازمان است ، و می توان گفت به نوعی تشریفات نیز محسوب می شود ، چاپ پرچم کرج معمولا به دو شکل چاپ دیجیتال و سیلیک ان.

.

.

چاپ و طراحی بروشور در تیراژ بالا و تیراژ کم بصورت فوری ( Brochure ) چاپ بروشور به صورت تک لت ، 2 و 3لت و چند لت در ابعاد و اندازه های مختلف ( صفحهای ) چاپ .

.

.

هدایای تبلیغاتی ، تولید هدایای تبلیغاتی ، قیمت هدایای تبلیغاتی در کرج : هدایای تبلیغاتی و تولید هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین های تبلیغات محسوب می شود که دا.

.

.

چاپ کارت پرسنلی ، کارت RFid در شیراز چاپ کارت پرسنلی چاپ کارت شناسایی چاپ کارت دانشجویی دیگر خدمات این مجموعه از قبیل : •کارت RFid •کارت 125 •کارت.

.

.

چاپ باکس ای بی اس (a b s) مخصوص دستمال کاغذی مخصوص رستوران ها و.

.

.

پازل ، تولید پازل تبلیغاتی : تولید پازل تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی محسوب می شود .

در چاپ پازل تبلیغاتی و تولید پازل تبلیغاتی طرح ها و رنگ های مختلفی قابل اس.

.

.

ساخت انواع تندیس ساخت لوح یادبود ما برای شما انواع لوح یادبود و تندیس را در طرح های گوناگون و جنس مختلف در کمترین زمان و با قیمت های مناسب ساخته و ارائه .

.

.

قیمت تابلو چلنیوم ، فروش تابلو چلنیوم با استفاده از تابلو های تبلیغاتی مشتری خیلی راحت تر شما را پیدا خواد کرد، تابلو چلنیوم از انواع مختلفی برخوردار است م.

.

.

چاپ انواع لیوان یا ماگ حرارتی عمده با بهترین کیفیت چاپی ارسال فوری و .

.

هدایای تبلیغاتی نفیس : در دنیای امروز هدایای تبلیغاتی گستردگی زیادی دارند ، اما انتخاب یک هدیه خاص و نفیس قدری دشوار به نظر میرسد .

آژانس تبلیغاتی ویداک با.

.

.

تولید مستقیم سازه و پایه لمپوست بنر کیفیت و قیمت غیرقابل رقابت !!! 09121442355 09121442355 انجام کار تایپ با کیفیت بالا و سریع کارهای تایپی خود را به ما بسپارید ارزان سریع و با کیفیت بالا تایپ متن در هر زمینه ای هزینه تایپ توافقی .

.

.

انجام کلیه خدمات لیزری از جمله: حک لیزری فلز، حک لیزری روی استیل، حک لیزری روی تگ تجهیز، حک لیزری روی تگ کابل، حک لیزری فوری، حک فوری، حک روی چرم، حک روی پلا.

.

.

فروش ویژه: فروش فالوور قیمت 1000 فالور فیک اینستا 6 هزار تومان 5000 فالورفیک اینستا 30 هزار تومان 10000 فالور فیک اینستا 55 هزار تومان 1000 فالور واقع.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map