تبلیغات در انقلاب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در انقلاب کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران-سیماگر- بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ضرورت ایجاد ارگان‌ و نهادی انقلابی که بتواند به نوعی مروج آرمان‌های فرهنگی، دینی و تبلیغ و ترویج شاخص‌های اعتقادی و نشر احکام الهی باشد، محسوس بود به همین دلیل در یکم تیر ۱۳۶۰خورشیدی به فرمان امام خمینی(ره) سازمان تبلیغات اسلامی با هدف اعتلای فرهنگ پربار اسلام بنیاد نهاده شد.

مسأله تبلیغات یک امر مهمی است  که در دنیا در رأس همه امور قرار گرفته است و می توان گفت که دنیا بر دوش تبلیغات است و .

.

.

توجه داشته باشید که بالاترین چیزی که می تواند این انقلاب را در این جا به ثمر برساند و در خارج صادر کند، تبلیغات است، تبلیغات صحیح.

آن چه که هست، هیچ مبالغه نکنید.

ما متاعمان یک متاعی است که محتاج به مبالغه نیست.

.

.

باید با تبلیغات صحیح، اسلام را آن گونه که هست، به دنیا معرفی نمایید.

.

.

برای خدا تبلیغات کنید که تبلیغات امر مهمی است.

به همان اندازه که تبلیغات برای  مستکبرین و زورگویان مضرّ است، به همان اندازه و یا بیشتر برای مستضعفین مفید است… اینها بخشی از سخنان امام خمینی (ره) در خصوص اهمیت تبلیغات و لزوم تاسیس نهادی به نام سازمان تبلیغات اسلامی است.

بنابراین با توجه به سخنان امام(ره) تبلیغات در بینش و فرهنگ اسلامی، جایگاه رفیع و ویژه‌ای دارد و از آنجایی که اکنون بودجه تبلیغاتی در جهان از بودجه تسلیحاتی و نظامی پیشی گرفته و جنگ نظامی، جای خود را به جنگ تبلیغی داده است، می توان گفت که تبلیغات از سرمایه های بزرگ سده حاضر به شمار می‌آید.

همچنین با توجه به این که بزرگ ترین توطئه بر ضد انقلاب اسلامی ایران، توطئه تبلیغاتی است و مهم ترین فشار بر انقلاب از این طریق صورت می گیرد، اهمیت پرداختن به این امر بسیار ضروری به نظر می رسد.

بر این اساس، نهاد سازمان تبلیغات اسلامی با داشتن رسالت بزرگ رساندن حقایق اسلام به دنیا و شناساندن آن به مردم برای پرداختن به امر تبلیغات دینی تأسیس شد که کار سیاست گذاری، برنامه ریزی، هدایت، تأسیس مراکز اطلاع رسانی، اعزام مبلّغ، برای اشاعه فرهنگ اسلامی و.

.

.

را بر عهده گرفت.

تاسیس سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی  نهاد شورای عالی تبلیغات اسلامی بعد از پیروزی انقلاب در یکم تیر ۱۳۶۰خورشیدی به صورت نهادی منسجم، مستقل و وابسته به ولایت فقیه به دستور امام (ره) و به منظور پرداختن به امر تبلیغات به وجود آمد.

این نهاد ارزشمند در سیر تکاملی خود در ۱۴ فروردین ۱۳۶۸ خورشیدی به فرمان امام خمینی(ره) به سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی تغییر نام داد.

امام خمینی(ره) به تبلیغات با برنامه بسیار اهمیت می دادند.

ایشان در نخستین پیام به سازمان تبلیغات فرمودند: امیدوارم با تلاش های پی گیر و با استفاده از همه نیروهای مؤمن به انقلاب و اسلام، از عهده این مهم برآیید.

.

.

ان شاءاللّه در محدوده توانتان، نقاط کور و مجهول را برای مردم شریف ایران و جهان اسلام باز و روشن نمایید.

.

.

و این مسأله که نظام در اهداف خود جدی است و در صورت به خطر افتادن ارزش های اسلامی، در هر موقعیت برخورد می نماید، باید به عنوان یک اصل خدشه ناپذیر برای تمام دست اندرکاران و مردمْ تبلیغ گردد.

بعد از تاسیس شورای عالی تبلیغات اسلامی و در طول سال های دهه ۶۰، این سازمان همواره به صورت شورایی اداره می‌شد تا اینکه سرانجام به دلیل مشکلاتی که در این سال ها به دلیل پراکندگی در مدیریت (اداره شورایی) گریبان گیر این سازمان شده بود، امام خمینی(ره) در فروردین ۱۳۶۸ خورشیدی در حکمی آیت الله احمد جنتی را به عنوان ریاست این سازمان منصوب کرد و از این پس سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان نهادی تحت نظارت مستقیم رهبری به فعالیت خود ادامه داد.

سپس محمود محمدی عراقی به مدت ۱۰ سال ریاست این سازمان را برعهده گرفت و در ۱۳۸۰ خورشیدی سیدمهدی خاموشی از طرف مقام معظم رهبری به ریاست این سازمان منصوب شد، بعد از وی این مسوولیت از مرداد ۱۳۹۷خورشیدی به محمد قمی سپرده شد.

اهداف سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی موضوع تبلیغ و ترویج آموزه های دینی در جامعه ما موضوعی است که همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

به طوری که حتی در سال های قبل از انقلاب نیز با وجود سختگیری های فراوان رژیم پهلوی بر علما و روحانیون، هرگز مساله تبلیغ و رساندن پیام اسلام به گوش مردم در نقاط مختلف کشور، متوقف یا کم رنگ نشد.

با پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرایطی فراهم شد تا بار دیگر مساله تبلیغ و ترویج آموزه های اسلامی، به صورت متشکل و سازمان یافته دنبال شود  از جمله مهم ترین اهداف این سازمان احیاء و اشاعه اندیشه تابناک اسلام در همه زمینه‌های مورد نیاز و تقویت روح عبودیت الهی و ترویج اخلاق اسلامی در میان مردم به ویژه نسل جوان، دفاع از اصول اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شناخت توطئه‌های فرهنگی- تبلیغی بیگانگان و تبیین انحطاط و بطلان مکتب‌های الحادی و انحرافی و مبارزه با آفت‌های التقاط و تحجر با تکیه بر جامعیت اسلام، گسترش کمی و کیفی تبلیغات دینی مردمی و برانگیختن احساس مسوولیت عمومی در قبال اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

همچنین از ۱۳۸۰ خورشیدی به فرمان آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی محورهای اساسی آموزش، تحقیق و پژوهش، نشر و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی و انس با قرآن، با بهره‌گیری از ابزارهای جدید و فن آوری روز در سرلوحه فعالیت این سازمان قرار گرفت.

وظایف اساسی سازمان تبلیغات اسلامی وظایف سازمان در ۲۱ مورد تدوین شده است که از جمله مهم ترین آنها می توان به سیاست گذاری، برنامه ریزی، هدایت، سازماندهی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی مردمی، تلاش در جهت احیا و اشاعه معارف، فرهنگ و تاریخ تشیّع، تحقیق و بررسی در خصوص تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان و شناسایی و تحلیل ترفندهای تبلیغی علیه اسلام و انقلاب اسلامی با هماهنگی دیگر دستگاه های ذی ربط و ارایه سیاست های لازم در جهت خنثی سازی آنها و تنویر افکار عمومی، انجام مطالعات راهبردی و بررسی های کاربردی در زمینه نیازهای فرهنگی اقشار مختلف جامعه، به ویژه جوانان و طراحی برنامه ها و شیوه های تبلیغی نوین و اصلاح و احیای روش های سنتی در تبلیغات اسلامی، تدوین و انتشار کتب و نشریّات مناسب و ضروری به منظور معرفی فرهنگ و تمدن اسلامی و تبیین مواضع انقلاب اسلامی و انجام پژوهش های لازم به ویژه در زمینه نظام تربیتی، مبانی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی حکومت اسلامی و حمایت از پژوهشگران متعهد، تلاش در جهت هدایت افکار عمومی با استفاده از رسانه های همگانی و فعالیت مستقیم رسانه ای در صورت لزوم، شناسایی، برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی در برگزاری هر چه بهتر مراسم و شعائر انقلابی و دینی در داخل و خارج از کشور با مشارکت تمام نهادهای مردمی و دولتی، تأسیس و اداره مؤسسات آموزشی و مراکز دانشگاهی در جهت تربیت مبلّغان کارآمد، هنرمندان متعهد و مربیان دینی، تأسیس مراکز اطلاع رسانی تخصصی، تبلیغی و دینی، سازماندهی و اعزام مبلّغ در سراسر کشور، به ویژه مناطق محروم با همکاری روحانیت و مردم، سازماندهی و اعزام مبلّغ و مربّی دینی، به خارج از کشور با همکاری مراجع ذی ربط، برگزاری کنفرانس ها، جشنواره ها و نمایشگاه های بین المللی مردمی در داخل وخارج از کشور، به منظور تعمیق و گسترش معارف اسلامی و فراهم کردن زمینه شرکت هنرمندان و شبکه های تبلیغی – مردمی در کنفرانس ها، نمایشگاه ها و جشنواره ها ی فرهنگی و .

.

.

اشاره کرد.

سازمان تبلیغات اسلامی راهبردی‌ترین نهادفرهنگی در توسعه آموزه‌های دینی حجت الاسلام سید عباس مسعودی مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز یکم تیر ۱۳۹۹خورشیدی به مناسبت سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در راستای توسعه و توریج آموزه‌ها و نهادینه کردن شعائر دینی در جامعه تأسیس شد.

سازمان تبلیغات اسلامی با بهرگیری از پتاسیل روحانیون مستقر و مبلغین اعزامی نقش مهمی را در آگاهی بخشی دینی به آحاد جامعه ایفا می‌کند و این نهاد با حمایت دولت و دستگاه ها اجرای استان ها یکی از اثرگذار ترین نهادهای فرهنگی در نهادینه کردن آموزه های دینی است.

حوزه هنری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی یک موسسه وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می رود که از عمده‌ترین متولیان فرهنگی- هنری کشور است که با محوریت عنصر الهی اسلام و حکومت اسلامی دست‌اندرکار فعالیت‌های گسترده و متنوعی از قبیل: انتشارات چندین عنوان نشریه با زمینه‌های فرهنگی و هنری، آموزش رشته‌های مختلف هنری، تهیه‌کنندگی و ساخت فیلم‌ها سینمایی، تولید فیلم‌نامه با بهره‌گیری از استعدادهای کشور پشتیبانی از گروه‌های هنری در زمینه‌های گوناگون، حمایت از برگزاری نمایش‌های آیینی و تعزیه، اقدام به احیای هنرهای اصیل ایرانی- اسلامی و همچنین انجام فعالیت‌ها و ارایه خدمات دیگر در جهت حفظ امتداد و تکیه بر آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

در واقع این موسسه با ارایه پوشش‌های حمایتی در قالب طرح‌ها و پروژه‌های فرهنگی و هنری با محوریت دین و ارزش‌های مذهبی در تلاش است تا ضمن انجام وظایف اصلی خود طیف وسیعی از اقشار اجتماع اعم از هنرمندان، جوانان، علاقه‌مندان و افراد دارای استعداد را حمایت و پشتیبانی کند.

تهران- سیماگر- حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری درهفته… تهران- سیماگر- حبیب‌الله ذوالفنون از برجسته‌ترین تقویم‌نویسان معاصر… تهران- سیماگر- کریم ساعی، نخستین فردی بود که قانون جنگل‌بانی و جنگلداری… تهران- سیماگر- خاورمیانه در سال جاری میلادی تحولات و بحران های مختلفی… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map