تبلیغات در اولجانوفسک روسیه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با تبلیغات در اولجانوفسک روسیه شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تبلیغات و بازاریابی در روسیه : بعلت آن که روسیه بازار بزرگی است، تجار ایرانی علاقه زیادی به صادرات به روسیه دارند، اما این امر به سادگی ممکن نیست.

زیرا حضور فیزیکی ، هزینه ی بالا و عدم دسترسی به اطلاعات دقیق ، مانع از حضور آسان و موفق تجار ایرانی می شود.

در امر صادرات به روسیه ، برقراری ارتباط با روس ها کار آسانی نیست ، زیرا شرکت های روسی ترجیح می دهند تا با شرکت های خود کشور روسیه معامله داشته باشند.

بخش عمده ای از صادرات به روسیه از طریق آذربایجانی ها ، ارمنی ها ، قزاق ها ، افغان ها ، ترک ها ، مصری ها و … صورت می گیرد.

در این میان تجار ایرانی می توانند با رعایت موارد استاندارد و بسته بندی، سهم زیادی در صادرات به روسیه داشته باشند.

امر صادرات کالا ی ایرانی به روسیه ، نیازمند اطلاع از قانون و مقررات روسیه نیز می باشد.

برای مطالعه مطالب در خصوص آموزش و تحلیل “بازاریابی در کشور روسیه ” به بخش زیر مراجعه کنید.

قانون اساسی روسیه     قانون اساسی روسیه مهم ترین سند حقوقی در فدراسیون روسیه است که نباید با قانون اساسی اتحاد جماهیر شوروی اشتباه گرفته شود .

قانون اساسی فعلی فدراسیون روسیه ( روسی : قانون اساسی فدراسیون روسیه ، Konstitutsiya Rossiyskoy Federatsii ؛ تلفظ [ kənsʲtʲɪˈtutsɨjə rɐˈsʲijskəj fʲɪdʲɪˈratsɨɪ ]) با رفراندوم ملی در […] مهمترین بانک های روسیه لیست بانک های مهم کشور روسیه را در جداول زیر بررسی نمایید .

برای ورود به وب سایت هر بانک میتوانید با کلیک بر روی هر لینک به صورت مستقیم وارد سایت بانک موردنظرتان شوید .

ردیف نام بانک سایت اینترنتی ۱ Sberbank www.

sbrf.

ru ۲ VTB Bank www.

vtb.

ru ۳ Gasport […] وبسایت های سازمان های دولتی و وزارتخانه های روسیه آدرس سایت سازمان های دولتی روسیه و وزارتخانه های مهم کشور روسیه : لیستی که در ذیل مشاهده می کنید شامل لینک های وب سایت های دولتی و همچنین مهم ترین وزارتخانه ها و سازمان های کشور روسیه می باشد.

با کلیک بر روی لینک های […] منابع اطلاعاتی کشور روسیه منابع اطلاعاتی کشور روسیه وب سایت های سازمان های دولتی روسیه و وزارتخانه ها در این بخش لیستی از وب سایت های دولتی ، وزارتخانه ها و سازمان های کشور روسیه می باشد که شما را به صورت مستقیم به وب سایت‌های رسمی دولت روسیه هدایت می کند .

وب […] تحلیل فرهنگ و اجتماع کشور روسیه تحلیل فرهنگ و اجتماع کشور روسیه فرهنگ و اجتماع کشور روسیه را می توانید در این بخش از سایت سیماگر بررسی نمایید .

با ما همراه باشید.

دانستنی های مهم کشور روسیه فرهنگ و آداب و رسوم مردم روسیه فرهنگ روس‌ ها ریشه در فرهنگ اسلاو های شرقی دارد […] تحلیل محیط سیاسی و اقتصادی کشور روسیه سیاست و اقتصاد روسیه در این بخش از سایت به مطالعه و بررسی محیط سیاسی و اقتصادی کشور روسیه می پردازیم.

با ما همراه باشید.

————- سیاست و اقتصاد روسیه ————- محیط اقتصادی روسیه از نظر همکاری تجاری و اقتصادی ، کشورهای حوزه ” منا […] واردات از روسیه واردات از روسیه در این بخش از سایت به مطالعه و بررسی کالاهای وارداتی و همچنین کشورهای واردکننده کالا از روسیه می پردازیم.

با ما همراه باشید.

واردات از کشور روسیه مجموع صادرات کشور روسیه در سال ۲۰۱۷ ، ۳۴۱ میلیارد دلار بود که همین امر این کشور را به ۱۴ مین […] آموزش صادرات به روسیه صادرات به روسیه در این بخش از سایت به مطالعه و بررسی کالاهای صادراتی و همچنین کشورهای صادرکننده کالا به روسیه می پردازیم.

با ما همراه باشید.

واردات کشور روسیه مجموع واردات کشور روسیه در سال ۲۰۱۷ ، ۲۲۱ میلیارد دلار بود که همین امر این کشور را به ۱۹ […] بررسی کلی کشور روسیه بررسی کلی کشور روسیه فیلم آموزش راهنمای جامع تجارت با روسیه ( بخش بررسی کلی کشور روسیه ) برای مشاهده ویدیوهای آموزشی بیشتر در خصوص تجارت با کشور روسیه به لینک های زیر مراجعه کنید: … پرچم روسیه ساعت جهانی به وقت مسکو نقشه کشور روسیه ————- […] قانون تجارت با روسیه قانون و مقررات روسیه در فعالیتهای اقتصادی و تجاری را به صورت کامل در مقاله زیر بررسی نمایید : قانون اساسی روسیه ثبت برند در روسیه ———— قانون و مقررات روسیه در فعالیتهای اقتصادی و تجاری ———— قانون اساسی روسیه قانون اساسی کشور روسیه مهم ترین سند […]

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map