تبلیغات در باسمنج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در باسمنج شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی و چاپ منو فست فود، رستوران و کافی شاپ در راستای ارائه خدمات طراحی به رستورانها، کافی شاپ ها و فست فودها، ناربن گرافیک آمادگی خود را در خصوص طراحی و .

.

.

طراحی کارت ویزیت برای تمام مشاغل با ارائه طرحهای حرفهای و متنوع با گروه طراحی ناربن امکانپذیر میباشد.

لطفا برای دیدن نمونه طرحهای کارت ویزیت روی کلمه وب سای.

.

.

طراحی پوستر در کرج : پوستر ها در واقع جزء راه های تبلیغاتی محسوب می شوند که چاپ آن ها به صورت دیجیتال و اُفست انجام می شود .

از انواع جنس مختلف چاپ پوستر تب.

.

.

طراحی اختصاصی و چاپ لیبل و برچسب محصولات غذایی و کالا، طراحی گرافیکی لیبل محصولات صنعتی شامل لیبل های گلاسه و لیبل ها و برچسب های پشت چسبدار کاغذی و پی وی سی.

.

.

چاپ کاتالوگ فوری ، طراحی و چاپ کاتالوگ تاثیر کاتالوگ بر جذب مشتری و افزایش فروش بر کسی پوشیده نیست اما آیا هر کاتالوگی به افزایش منجر می شود ؟ کاتالوگی که ب.

.

.

طراحی گرافیکی انواع ست اداری شامل سربرگ یک رو و دورو پاکت های ساده و عطف دار و انواع کارت ویزیت و طراحی و ساخت مهر انوع صورتحساب فروش کالا، فاکتور، فرم ها و.

.

.

چاپ پوستر بصورت فوری و ارزان ( Posters ) چاپ پوستر شرکتی توسط مرکز طراحی و چاپ قاصدک سفید مجموعه ما به همراه کادری حرفه ای متخصص در طراحی و چاپ انواع پ.

.

.

انجام خدمات چاپ کارتون به صورت دستی و اتوماتیک با استفاده از دستگاه های چاپ سیلک اسکرین و فلکسو به صورت تک رنگ و چند رنگ چاپ ست اداری ( Set paper Office ) توسط مرکز طراحی و چاپ قاصدک سفید طراحی حرفه ای و چاپ ست اداری شکیل تخصص ماست.

چاپ ست اداری و انواع اوراق اداری شامل:.

.

.

برای داشتن یک سربرگ استاندارد باید اصول طراحی سربرگ رعایت شود گروه تبلیغاتی نقش و نگار با استفاده از مجرب ترین طراحان سربرگ هایی با طرح اصولی و در عین حال گ.

.

.

کاتالوگ از ملزومات هر شرکت و فروشگاهی است که خدمات به خصوصی را ارائه میدهد.

در واقع کاتالوگ بهترین ابزار برای معرفی محصولات و ویژگی های آنها می باشد.

اما در .

.

.

مجموعه دنیای نو ارائه دهنده خدمات طراحی تا چاپ انواع کاتالوگ پوستر بروشور در سایز و اشکال مختلف می باشد برای اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن فرمایید خدمات بازسازی لوگو و اجرای مجدد لوگو یکی دیگر از خدمات گروه طراحی ناربن میباشد.

کانون تبلیغاتی پرواز نقش - مشاوره و اجرای کلیه امور تبلیغاتی مجموعه تبلیغاتی پرواز نقش با حضور تیم حرفه ای خود مفتخر است تا در زمینه فعالیت های زیر به هوط.

.

.

مرکز تخصصی چاپ کارت ویزیت پی وی سی طراحی کارت ویزیت با کمترین قیمت ارزانترین و مقاوم ترین کارت ویزیت را از ما بخواهید .

چاپ کارت ویزیت پی وی سی با جدید .

.

.

طراحی تراکت مهم ترین نکته ای که با استفاده از آن می توانید در تراکت تبلیغاتی جذابیت ایجاد نمایید.

اولین گام شما در داشتن تراکت تبلیغاتی طراحی تراکت تبلیغاتی .

.

.

قیمت طراحی لوگو ، طراحی لوگو طراحی آرم و لوگو تایپ طراحی لوگو ، لوگو تایپ ، مولتی لوگو ، آرم و برند بصورت کاملا حرفه ای مطابق با اصول ثبت با تضمین عدم تکرار.

.

.

خدمات طراحی و چاپ و تبلیغاتی کاتالوگ دفترچه ایی با منگنه تخت و لوپ طراحی و چاپ کاتالوگ دفترچه ایی سایز A4 , A5 , .

.

.

.

به صورت افقی و عمودی بر روی کاغذ و مق.

.

.

تراکت یکی از قدیمی ترین ابزار تبلیغات محیطی است که شاید در طول روز با ده ها تراکت مختلف رو به رو شویم.

طراحی تراکت باید طبق اصول گرافیکی و تبلیغاتی انجام شو.

.

.

خدمات طراحی و چاپ روی جلد کتاب، طراحی تبلیغاتی جهت تابلوها ، مجله، روزنامه ، صفحات مجازی، تلگرام ، اینستاگرام، و انواع پوسترهای تبلیغاتی و همایش و .

.

.

.

چاپ پنل های دستگاه های صنعتی و پنل های لمسی انجام چاپ پنل های برقی و کارگاهی چاپ و طراحی کارت ویزیت ( Name card ) با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت توسط مجموعه " طراحی و چاپ قاصدک سفید " چاپ و طراحی حرفه ای کارت ویزیت معمو.

.

.

چاپ ، طراحی کاتالوگ ، چاپ کاتالوگ فوری - بهترین قیمت چاپ کاتالوگ در چاپ هدیه برتر در سراسر ایران طراحی و چاپ بهترین و با کیفیت ترین کاتالوگ ها توسط چاپ هدی.

.

.

طراحی جعبه : ساخت جعبه و طراحی جعبه برای بسته بندی محصول و یا کالاها استفاده می شود .

ساخت جعبه و طراحی جعبه در زیباتر کردن محصول و جذب مشتری نقش بسیار موث.

.

.

لوگو هویت یک برند است هویت بخشیدن به برند خود را به ما بسپارید تیم جوان و خلاق در زمینه طراحی گرافیک آماده همکاری با شما می باشد .

طراحی و چاپ بسته بندی انواع محصولات غذایی و دارویی و جعبه و کارتن طراحی بسته بندی محصولات صنعتی، انواع هارد باکس طراحی و چاپ انواع جعبه ماسک سه لایه طراحی .

.

.

نایلکس تبلیغاتی در کرج : چاپ نایلکس تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغاتی موثر و به صرفه که به راحتی آرم یا لوگوی کسب و کار شما برروی نایلکس با کیفیت مناسب چاپ م.

.

.

لوگوی شما نشانه ی هویت شماست.

طراحی حرفه ای انواع لوگو (فارسی و لاتین) با ارائه اتودهای متنوع (ناربن گرافیک) - طراحی لوگو نوشتاری ( لوگو تایپ) - طراح.

.

.

طراحی آرم و لوگو (logo)در کرج لوگو (logo) در کرج گروه تبلیغاتی نقش و نگار با بیشتر از یک دهه سابقه فعالیت درخشان در زمینه طراحی انواع لوگو در کرج توانست.

.

.

طراحی و چاپ لیبل و برچسب - Labels - چاپ برچسب و لیبل مات و براق چاپ لیبل شیشه ای توسط مجموعه طراحی و چاپ قاصدک سفید همانطور که اطلاع دارید برچسب ها م.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map