تبلیغات در باغ بهادران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در باغ بهادران حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

چاپ کارت ویزیت فانتزی آیا می دانید اولین قدم برای ورود به بازار کسب و کار داخلی و خارجی ، داشتن کارت ویزیت است؟ آیا می دانید یک کارت ویزیت خاص ، جذاب و با.

.

.

چاپ اتیکت ، ساخت اتیکت : اتیکت یا همان بج سینه یکی از محصولات لیزر به شمار می رود که به عنوان رسمیت در هر سازمانی به کار می رود.

که از این طریق تمامی کارکنا.

.

.

لیبل پشت چسبدار _ چاپ لیبل رول بیشترین مصرف این نوع لیبل های پشت چسبدار کاغذی در صنایع نساجی و پوشاک می باشد و روش استفاده به این شکل است که برند های مختلف.

.

.

چاپ جعبه و باکس های چوبی با بهترین روش های چاپ مانند سیلک اسکرین چاپ تامپو چاپ سابلیمیشن چاپ فلت بد ، چاپ جعبه دستمال کاغذی ، چاپ جعبه طلا ، چاپ جعبه ساعت و .

.

.

طراحی و چاپ انواع لبیل به صورت شیت و رول برای محصولات دارویی و بهداشتی چاپ انواع عکس روی شیشه وبلور تعداد محدود و تیراژ چاپ لیوان های تبلیغاتی چاپ بر روی بلور لوازم ارایشی بهداشتی چاپ بادکنک در کرج : بادکنک تبلیغاتی یکی از محصولات هدایای تبلیغاتی می باشد که به نسبت قیمت آن بازخورد خوبی دارد، چاپ بادکنک معمولا به روش چاپ سیلک بادکنک ان.

.

.

انجام خدمات چاپ اورینت بر روی تیشرت و لباس به صورت تک رنگ و چند رنگ چاپ اورینت تیشرت به صورت ترام و معمولی چاپ اورینت رنگی و تک رنگ بر روی تیشرت و لباس چاپ دیجیتال در کرج همانطور که اطلاع دارید چاپ دیجیتال یکی از بهترین روش های چاپ تبلیغاتی محسوب می شود که برای جلب مشتریان بیشتر و معرفی محصول به دیگران مور.

.

.

برای چاپ انواع نایلون اعم نایلون دسته پانچی ، نایلون دسته تقویت و نایلون دسته موزی و .

.

.

با شماره های درج شده در آگهی تماس حاصل نمایید.

چاپ پرچم تشریفات : چاپ پرچم تشریفات یکی از انواع مختلف تبلیغات درون سازمانی است و می توان گفت چاپ پرچم تشریفاتی به نوعی تبلیغات درون سازمانی نیز محسوب می شو.

.

.

تولید و چاپ لیبل متال و لیبل نقره ای و .

.

.

در تیراژهای متعدد و انجام سلفون چاپ انواع نایلون بسته بندی ، تقویت ، دسته رکابی ، دسته موزی طراحی ، تولید و چاپ نایلون فروشگاهی نایلون تبلیغاتی و نایلون چاپدار تولید و چاپ انواع نایلون .

.

.

انواع هولوگرام ضد جعل دو بعدی و سه بعدی با امکان مخدوش شدن موقع جدا شدن از سند جهت اصالت بخشی به کالا و خدمات شما حداقل تیراژ برای تولید 1000 عدد تا اندازه.

.

.

استیکر تبلیغاتی از جمله متریال تبلیغاتی است که در فضای داخلی و حتی وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرد.

حتما در طول روز با تعداد زیادی از تبلیغات بصری که ب.

.

.

چاپ تقویم دیواری کرج : تقویم دیواری یکی از محصولات چاپ تقویم محسوب می شود که همانطور که از نامش هم مشخص است برروی دیوار آویزان می شود.

روی تقویم دیواری می.

.

.

چاپ قوطی شامپو و کرم با استفاده از دستگاه چاپ سیلک اسکرین تامپو و ترانسفر با استفاده از مرکب های مخصوص P.

P و ای بی اس انجام تولید انواع ساک پارچه ای با چاپ سیلک اسکرین و افست در رنگ ها و سایز های مختلف با بهترین کیفیت خدمات چاپ فلت بد - چاپ شیشه - چاپ فلت بد خدمات چاپ الماس چاپ روی کلیه سطوح تخت چاپ با دستگاه خارجی فلت بد با بالاترین کیفیت و جوهر فوق العاده uv چاپ اسمان .

.

.

واژه هولوگرام به معنای تمام نگار یا بعد نگار است برچسبی است با قابلیت افزود آیتم های امنیتی و فوق امنیتی فضای داخلی هر مکانی اعم از فروشگاه ، شرکت ، مطب از اهمیت خاصی برخوردار است و تاثیر بسزایی در تبلیغات و روحیه ی افراد مراجعه کننده و کارمندان دارد به همین جهت.

.

.

چاپ فاکتور ارزان ، چاپ فاکتور کاربن دار - چاپ انواع فاکتور رسید چک ، فاکتور فروش ، مالیاتی با بهترین کیفیت چاپ را از ما بخواهید.

چاپ فاکتور دو نسخه ای ، سه ن.

.

.

چاپ ساک دستی و پاکت ساک دستی به علت قابل حمل بودنش نقش یک بیلبورد یا پوستر متحرک را بازی می کند.

ساک دستی در دهه های گذشته روند رو به پیشرفتی داشته و در بسی.

.

.

لیبل (برچسب ) (خام و چاپ شده ) و ریبون در اصفهان انواع لیبل پشت چسب دار کاغذی و PVC و شفاف و متال و اموال و خرد شونده لیبل نارنجی pvc سایز 34*51 ( مخصوص فرو.

.

.

چاپ باکس ای بی اس (a b s) مخصوص دستمال کاغذی مخصوص رستوران ها و.

.

.

چاپ فلکس : اگرچه بسیاری از تابلوهای تبلیغاتی یا عناوینی که روی سردر مراکز تجاری یا فروشگاه ها زده می شود با نیت جلب نظر مخاطبین یا معرفی پیوسته و شبانه روزی .

.

.

تقویم رومیزی 1400 | چاپ تقویم رومیزی | تقویم 1400 | تقویم رومیزی تبلیغاتی | تقویم رومیزی ارزان | چاپ تقویم رومیزی 1400 | تقویم 1400 یکی از موثرترین تبلیغاتی .

.

.

خدمات چاپ طلاکوب ، چاپ سیلک ، چاپ سابلیمیشن ، چاپ تامپو ، چاپ دیجیتال و جعبه سازی - چاپ طلاکوب بر روی انواع اجناس ( پارچه ، مقوا و .

.

.

) - چاپ سابلیمیشن ر.

.

.

تولید پرچم تشریفاتی : تولید پرچم تشریفاتی یکی از انواع مختلف تبلیغات درون سازمانی و به نوعی تشریفات محسوب می شود .

چاپ و تولید پرچم تشریفاتی به دو صورت دیج.

.

.

اقدامات صورت گرفته برای چاپ یک کتاب چیست؟ 1.

ویراستاری کتاب انجام و تحویل داده خواهد شد.

2.

ارسال فرم پرسشنامه ای طراحی جلد کتاب، مشتمل بر نقطه نظرات متقاض.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map