تبلیغات در بخش ادعا شده توسط آرژانتین / انگلیس جنوبگان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در بخش ادعا شده توسط آرژانتین / انگلیس جنوبگان کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آرژانتین تصمیم انگلیس را درخصوص نامگذاری بخشی از قطب جنوب به عنوان "سرزمین ملکه الیزابت" محکوم کرد.

آرژانتین تصمیم انگلیس را درخصوص نامگذاری بخشی از قطب جنوب به عنوان "سرزمین ملکه الیزابت" محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری شینهوا، وزارت امور خارجه آرژانتین در بیانیه‌ای اعلام کرد، این کشور به شدت با تصمیم انگلیس درخصوص نامگذاری منطقه‌ای در بخش جنوبگان آرژانتین مخالف است.

وزارت امور خارجه آرژانتین در این بیانیه همچنین اعلام کرد که انگلیس با نامگذاری این منطقه اصل سیستم معاهده قطب جنوب را نقض کرده است؛ معاهده‌ای که 50 سال پیش توسط چندین کشور از جمله انگلیس و آرژانتین به امضا درآمد تا مناقشات منطقه‌ای را درخصوص قطب جنوب از میان بردارد.

در این بیانیه اعلام شد که دولت آرژانتین سفیر انگلیس را احضار کرده تا مخالفتش را در خصوص هرگونه ادعای منطقه‌ای انگلیس در قطب جنوب منتقل کند.

دولت آرژانتین همچنین بر حاکمیت خود در بخش جنوبگان آرژانتین دوباره تاکید کرد.

انگلیس روز سه‌شنبه بخش جنوبی منطقه جنوبگان انگلیس را به افتخار ملکه الیزابت دوم "سرزمین ملکه الیزابت" نامگذاری کرد.

این بخش بدون هیچ اسم رسمی در بخش غربی قاره قطب جنوب واقع شده و دارای مساحتی حدود 437 هزار کیلومتر مربع است.

آرژانتین و شیلی در دهه 1940 درخصوص این منطقه مورد مناقشه با هم ادعاهایی را مطرح کردند اما تمامی ادعاها توسط سیستم معاهده قطب جنوب به حالت تعلیق درآمد.

ویلیام هیگ، وزیر امور خارجه انگلیس در بیانیه‌ای گفت: این امر که قادر باشیم تا تعهدات انگلیس را در خصوص جنوبگان با یک ارتباط دائمی با ملکه الیزابت دوم به رسمیت بشناسیم، باعث افتخار است.

این مساله مورد مناقشه، تنش‌ها را میان انگلیس و آرژانتین که در سال 1982 جنگی در میانشان بر سر جزایر مورد مناقشه فالکلند (مالویناس) رخ داده بود، افزایش داده است.

انتهای پیام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map