تبلیغات در بوشهر ایران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در بوشهر ایران شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بوشهر - معاون ارتباطات بنیاد هدایت، آموزش و ارتقای شبکه امامت را مهم‌ترین هدف طرح شبکه راهیاری در سطح کشور دانست.

بوشهر - با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی جلسه انتخابات هیأت رئیسه مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان بوشهر در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر استان گفت: برنامه عملیاتی برای حل مشکلات فرهنگی استان بوشهر تدوین می‌شود.

بوشهر - فرماندار گناوه گفت: حضور فعال تشکل‌های فرهنگی و هیئت‌های مذهبی عامل افزایش همگرایی در شهرستان گناوه است.

بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در تولید و نشر محتوای فاخر فرهنگی تأکید کرد و گفت: تعامل نهادها و فعالان فرهنگی تبلیغی استان بوشهر افزایش یابد.

بوشهر - امام جمعه بندر گناوه با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی و سایبری در حوزه تبلیغات گفت: کارهای تبلیغی باید با رویکرد اختصار و افاده انجام شوند.

بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر لزوم توجه به حوزه فرهنگی گفت: بودجه فرهنگی بوشهر متناسب با ظرفیت و قابلیت‌های استان نیست.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تبیین نقش مهم سازمان تبلیغات اسلامی در بسط و نشر جریان مقاومت اسلامی، این سازمان را خط مقدم تبلیغ اسلام انقلابی در فضای ملی و جهانی دانست.

بوشهر - در اولین نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان بوشهر انتخابات این هیئت برگزار، و پس از شمارش آراء، رئیس و سایر اعضاء این هیئت انتخاب شدند.

بوشهر - نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ظرفیت بالای این استان در حوزه انرژی و اقتصادی گفت: محرومیت زیبنده و شایسته پایتخت اقتصادی کشور نیست.

بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بر لزوم بهره‌برداری از ظرفیت‌های علمی، تبلیغی استان ولایتمدار بوشهر تأکید کرد.

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

بوشهر - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه باید تدارک توسعه بر اساس شناخت زیست‌بوم فرهنگی باشد، گفت: زیست‌بوم فرهنگی استان بوشهر باید در کشور پیشگام باشد.

بوشهر - در آئینی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان بوشهر معارفه شد.

بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بر گسترش فعالیت ستاد اجرایی عملیات حاج قاسم سلیمانی در استان بوشهر تاکید کرد.

بوشهر- مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان بوشهر گفت: مؤسسات، تشکل‌های قرآنی و جامعه قرآنی استان بوشهر مراسم ختم شهید فخری زاده را در فضای مجازی برگزار می‌کنند.

بوشهر - معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: ایادی استکبار جهانی منتظر انتقام سخت خون شهید دکتر فخری‌زاده والامقام باشند.

بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ترور دانشمندان ایرانی بیانگر استیصال و درماندگی دشمنان است.

بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: ایجاد شبکه وکالت برای ارتباط امت و امامت ویژگی برجسته امام حسن عسکری(ع) بود.

بوشهر - با تفاهم سازمان تبلیغات اسلامی و مجموعه قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء، ستاد اجرایی عملیات حاج قاسم سلیمانی در استان بوشهر آغاز به کار کرد.

نشست فعالان فرهنگی تبلیغی و جهادی استان بوشهر در اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

بوشهر - رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ۳۰۰ مؤسسه و خانه قرآن شهری و روستایی در سطح استان فعال است بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: تقویت وحدت اسلامی بهترین راهکار مقابله با دسیسه‌های دشمنان است.

بوشهر - م سئو ل جذب و گزینش روحانیون مستقر سازمان تبلیغات اسلامی در بوشهر از جذب و گزینش ۸۰۰ روحانی مستقر جدید در ۲۲ استان کشور در سال جاری خبر داد.

بوشهر - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: آگاه سازی جامعه مسلمین و آشنا کردن جوانان و نوجوانان با مکتب پیامبر (ص) وظیفه مهم مسلمانان در شرایط کنونی در مقابله با توطئه دشمنان است.

بوشهر - شیعه و سنی در استان بوشهر وحدت عمیقی با هم دارند و این اتحاد و همدلی در راستای حمایت از منافع اسلام روز به روز در حال گسترش است.

بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزارکنندگان مجالس سوگواری محرم و صفر به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی قدردانی کرد.

بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت:پیامبر (ص) درس شجاعت و ایستادگی و مقاومت را به همه انسان‌های آزاده داده تا الگویی باشد که جهان بشری در برابر دشمنان خدا در هر عصری با اقتدار بایستد.

بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری برنامه‌های دهه آخر صفر استان بوشهر با رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا در سطح استان خبر داد.

بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: بستر فضای مجازی برای برنامه‌های دهه آخر صفر در بوشهر استفاده شود.

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map