تبلیغات در تمپلستو استرالیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با تبلیغات در تمپلستو استرالیا شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به گفته کارشناسان تبلیغات و بازاریابی ، تبلیغات بنری در ذهن بازدید کننده می ماند و اثر مهمی بر تصمیمات خرید وی می گذارد ، به گونه ای که هنگام خرید ، اولین برندی که به ذهنش میرسد ، برند دیده شده در تبلیغات است فقط کافیست تا آنها بنر شما را ببینید و برای چند لحظه به آن خیره شوند !‌ شما در تبلیغات خود ،‌ محدود به استفاده از تنها یک تصویر ثابت نیستید !‌ و میتوانید از انیمیشن ها (تصاویر فلش و گیفت)در بنرهای خود استفاده کنید تا یک تصویر ماندگار را در ذهن کاربر ایجاد کرده باشید این نوع تبلیغات با استفاده از جمع آوری کوکی های مرورگر کاربر ،‌ می توانند به کاربران نوع خاصی از تبلیغات را با توجه به علایق آنها نشان دهند و این یعنی کاربر ،‌ تبلیغ چیزی را میبیند،که آن را دوست دارد !‌ علاوه بر آن ،‌جلوه های گرافیکی این بنرها می تواند کاربران زیادی را جذب و برند شما را در ذهن آنها حک نماید.

  بنرها، پر استفاده‌ ترین شکل تبلیغات اینترنتی به شمار می‌آیند.

تبلیغات بنری نقش بسزایی در افزایش قابلیت‌های تصویری نام‌ها و علائم تجاری دارند.

مطابق گزارش تبلیغاتی فورستر، در شرایط یکسان، تبلیغات آنلاین تأثیر زیادی در مشهور شدن نام تجاری شرکت‌ها دارند.

(تقریباْ حدود ۶۰ درصد)افرادی که ابزارهای تبیغات سنتی را برای محصولات خود مناسب نمی‌دانند، می‌توانند از تبلیغات بنری برای گسترش نام شرکت خود بیش‌ترین بهره را ببرند.

دیدن تبلیغات بنری یک شرکت از سوی مشتریان، چه با کلیک بر روی آنها همراه باشد و چه نباشد، در معروف کردن نام شرکت با هزینه‌ای اندک، نقشی باور نکردنی دارد.

  تبلیغات بنری در سایت ایرانیان استرالیا مناسب همه آژانس های مهاجرتی و مسافرتی که در زمینه ویزای استرالیا فعالیت می کنند و صرافی ها و وکیل های مهاجرتی استرالیا و کسب و کار ها و بیزینس های داخل استرالیا مناسب می باشد و توصیه می گردد.

تبلیغات شما به شکل بنر (عکس یا تصاویر متحرک و انیمیشن) در ابعاد مختلف در تمام نقاط سایت ایران استرالیا قرار می گیرد.

جهت مشاوره و تبلیغات در سایت , صفحه اینستگرام و کانال تلگرام ایرانیان استرالیا سیماگر.

com با آدرس ایمیل زیر مکاتبه نمایید.

صفحه ایرانیان استرالیا در اینستگرام: https://www.

instagram.

com/سیماگر_com کانال تلگرام ایرانیان استرالیا: https://t.

me/سیماگر_com info{@}سیماگر.

com همراه : 09121442355   مشترک خبرنامه‌ی ما شوید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map