تبلیغات در جزایر فالکلند جزایر فالکلند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در جزایر فالکلند جزایر فالکلند کسب وکار اینترنتی خود را توسعه دهید یکی از مهمترین روش های تبلیغات ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد. شرکت سیماگر یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که با دارا بودن کادری حرفه ای و مسلط به Google AdWords بهترین تنظیمات را برای شما انجام میدهد. تبلیغات در گوگل را باید به صورت حرفه ای روی وب سایت تنظیم نمایید تا از هزینه های اضافی و غیر مفید توسط کارشاسان جلوگیری شود. شرکت سیما گر برای شما در موتور جستجو گوگل ، موتور جستجو یاهو، موتور جستجو بینگ با کمترین هزینه کارمزد و اجرت خدمات آنی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دولت منطقه‌اي جزاير فالكلند به دنبال آن است كه براي خاتمه به مناقشات ارضي ميان آرژانتين و بريتانيا،‌ رفراندومي را در سال 2013 ميلادي براي تعيين اوضاع سياسي اين جزاير برگزار كند.

دولت منطقه‌اي جزاير فالكلند به دنبال آن است كه براي خاتمه به مناقشات ارضي ميان آرژانتين و بريتانيا،‌ رفراندومي را در سال 2013 ميلادي براي تعيين اوضاع سياسي اين جزاير برگزار كند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، "گاوين شورت"،‌رئيس مجمع قانون‌گذاري جزاير فالكلند گفت كه ساكنان اين جزاير تحت قلمرو بريتانيا، هيچ تمايلي به حاكميت از سوي بوينس‌آيرس ندارند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، اين مقام م سئو ل با اعلام اينكه اين رفراندوم در نيمه نخست سال 2013 ميلادي برگزار مي‌شود، افزود: ما تصميم گرفته‌ايم تا با حمايت كامل دولت بريتانيا اين رفراندوم را براي حذف هرگونه شك و ابهام در مورد تمايل مردم اين جزاير برگزار كنيم.

وي افزود: شكي ندارم كه مردم جزاير فالكلند خواهان اين هستند كه حكومت خودمختار قلمرو برون‌مرزي پادشاهي بريتانيا باقي بمانند؛ ما واقعا تمايلي به حاكميت توسط دولت آرژانتين نداريم.

اين حقيقتي است كه هر كس به جزاير فاكلند مي‌آيد عقايد ما را مي‌شنود.

اين اظهارات همزمان با پاسداشت سي‌امين سالگرد جنگ 74 روزه ميان آرژانتين و بريتانيا بر سر جزاير فالكلند واقع در اقيانوس آتلانتيك جنوبي مطرح شد.

جنگ مذكور به كشته شدن 649 سرباز آرژانتيني و 255 سرباز انگليسي منجر شد.

نيروهاي انگليسي در ژوئن سال 1982 ميلادي در پي حمله آرژانتين بار ديگر و با دستور مارگارت تاچر، نخست‌وزير وقت انگليس كنترل اين جزاير را به دست گرفتند.

ديويد كامرون، نخست‌وزير انگليس روز سه‌شنبه اعلام برگزاري رفراندوم در اين جزاير را مورد استقبال قرار داد و گفت كه اين امر بايد انجام شود تا ساكنان اين جزاير خودشان انتخاب كنند كه آيا مي‌خواهند تحت حاكميت بريتانيا بمانند يا خير.

نخست‌وزير انگليس افزود: 30 سال قبل ساكنان جزاير فالكلند اعلام كردند كه خواستار ماندن تحت حاكميت بريتانيا هستند و به خاطر همين است كه نيروهاي انگليسي شجاعانه در مقابل مهاجمان آرژانتيني ايستادگي كردند.

هم‌اكنون دولت بوينس آيرس مي‌خواهد با ايجاد ممانعت براي ساكنان اين جزيره و مجازات آنان براي انتخابي آزادانه، بار ديگر اين روند را دچار شك و ابهام كند.

نخست‌وزير انگليس افزود: لندن به اين انتخاب احترام مي‌گذارد و از آن دفاع مي‌كند.

اين در حالي است كه آرژانتين تاكنون هيچ واكنشي از خود در قبال اين روند نشان نداده است.

آمريكا نيز كه نگران وضعيت حاضر است، تاكنون موضع خود را در قبال نتيجه رفراندوم اعلام نكرده است.

ويكتوريا نولاند، سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا در پاسخ به سوالي در مورد اين رفراندوم گفت: موضع ما همچنان بي‌طرفانه است؛ ما حاكميت بالفعل دولت انگليس بر اين جزاير را به رسميت مي‌شناسيم اما با توجه به ادعاهايي مبني بر تماميت ارضي موضع خاصي نداريم از اين رو موضع ما تغييري نكرده است.

انگليس از سال 1833 ميلادي حاكميت اين جزاير را دارد، اما آرژانتين مدعي آن است چرا كه كمتر از سه هزار تن از شهروندان آرژانتيني در اين جزاير زندگي مي‌كند و بنابراين اين جزاير در زبان اسپانيايي به "مالويناس" معروف است.

تنش‌ها ميان انگليس و آرژانتين در جريان پاسداشت سي‌امين سالگرد جنگ ميان دو كشور بر سر اين جزاير بالا گرفته است.

تحليلگران معتقدند كه منابع نفتي‌اي به ارزش ده‌ها ميليارد دلار در آب‌هاي اين منطقه وجود دارد و لندن با تجسس در اين مناطق در سال 2010 ميلادي بوينس‌آيرس را خشمگين كرده بود.

هفته گذشته، آرژانتين اعلام كرد كه اكتشاف نفت در جزاير فالكلند غيرقانوني بوده و بلافاصله عليه پنج كمپاني نفتي اقامه دعوي كرد.

كريستينا كرچنر، رئيس‌جمهوري آرژانتين قرار است روز پنجشنبه براي تاكيد در خصوص موضع بوينس آيرس در مورد جزاير فاكلند در كميته سالانه ضداستعمار سازمان ملل، به مقر اين نهاد بين‌المللي در نيويورك سفر كند.

اين سفر به دليل اينكه ميزبان ديپلمات‌هاي رده پايين است، "غيرمعمول" به نظر مي‌رسد، اما آرژانتين طي ماه‌هاي اخير يك كمپين ديپلماتيك ايجاد كرده است.

اين دقيقا به اين معناست كه اين كمپين ديپلماتيك جايي است كه رئيس‌جمهوري آرژانتين مدعي ايجاد توسعه و پيشرفت در اين كشور است.

مساله تماميت ارضي بر سر جزاير فالكلند يك مساله واقعا احساسي،مهيج و ميهن‌پرستانه در آرژانتين است، به طوري كه كودكان از همان ابتدا مي‌آموزند كه اين جزاير بخشي از آرژانتين است و منتظر تغييرات سياسي هستند.

كميته ضداستعمار سازمان ملل مكررا به بريتانيا تاكيد مي‌كند تا استعمار خود بر اين جزاير را از ميان بردارد، بريتانيا عضو اين كميته نيست و از ارائه درخواست‌ براي حضور در اين جلسات امتناع مي‌كند.

انتهاي پيام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map