تبلیغات در سوماترا اوتارا اندونزی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در سوماترا اوتارا اندونزی در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مشکلات مالی و عدم تامین سرمایه از سوی دانشگاه مادر، منجر به تعطیلی یک کالج پزشکی در مالزی شد.

مشکلات مالی و عدم تامین سرمایه از سوی دانشگاه مادر، منجر به تعطیلی یک کالج پزشکی در مالزی شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کالج علوم پزشکی دانشگاه Allianze در «نپانگ» مالزی به دلیل عدم تامین مالی از سوی دانشگاه مادر آن در لندن و پرداخت نشدن حقوق کارکنان تعطیل شده و دانشجویان این دانشکده باید به دنبال یک گزینه جایگزین برای تحصیل خود باشند.

این کالج همچنین شعبه‌ای نیز در اندونزی دارد که با دانشگاه «اوتارا»ی سوماترا همکاری می‌کند.

با این حالی تعطیلی کالج علوم پزشکی دانشگاه Allianze در مالزی این سوال را به ذهن می‌آورد که چرا علائم هشداردهنده مبنی بر مشکلات مالی دانشگاه مادر در لندن زودتر از این مورد توجه م سئو لان مالزی قرار نگرفت.

اتحادیه مصرف کنندگان نپانگ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از زمان دریافت شکایت‌های کارکنان و دانشجویان دانشکده فوق در اوایل سال بارها با مسئولان مالزی رایزنی کرده است.

این شکایت‌ها شامل اعلام نارضایتی دانشجویان از امکانات و کیفیت عملکرد برخی استادان و کارکنان آن می‌شود.

ضمن اینکه برخی کارکنان دانشگاه فوق نیز حقوقی دریافت نکرده بودند و بسیاری از دانشجویان نیز با وجود اتمام دوره‌های آموزشی، مدرک تحصیلی خود را اخذ نکرده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی ورلد نیوز، «زین الدین وزیر» موسس این دانشگاه ‌می‌گوید: این دانشگاه همچنان به تعهدات قبلی خود پایبند است و قصد دارد اعتبار قبلی را که همانا تربیت فارغ التحصیلان باکیفیت است بازپس گیرد.

وی سعی دارد مشکلات پیش آمده را مشکلات موقت مالی عنوان کند که قابل حل هستند.

وزیر افزود: مشکلات حاضر به دلیل مسائل مالی رخ داده نه مشکلات مدیریتی و قصد داریم با دریافت کمک‌های کوتاه مدت بانکی و دولتی این دانشکده را دوباره احیا کنیم.

انتهای پیام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map