تبلیغات در شاندونگ چین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در شاندونگ چین کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در یک فعالیت تبلیغاتی در روستای "با لی گوئو"، "شاندونگ" 20 پسر یا دختر انتخاب شدند تا پاهای والدین خود را شست و شو دهند.

این فعالیت برای نشان دادن عشق و علاقه به شهروندان سالخورده و ترویج آن انجام می شود.

چگونه به والدین خود نشان می دهید که به آن ها توجه دارید؟ نقش فزاینده توسعه سازگار با محیط زیست و انرژی سبز چین در جهان بر اساس کتاب سفید «توسعه انرژی چین در عصر جدید» که توسط مقامات چین و در تاریخ 21 دسامبر/1 دی ماه منتشر شد، چین در حال حاضر در زمینه تجارت، سرمایه گذاری، ظرفیت، تجهیزات، تکنولوژی و استانداردهای انرژی، همکاری های گسترده ای با بیش از 100 کشور و منطقه در سراسر جهان دارد؛ چین به خصوص در زمینه ترویج انرژی سبز جهانی و انتقال به دوره انتشار حداقلی کربن و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و همکاری در زمینه انرژی های تجدیدپذیر روندی رو به توسعه و رشد را در پیش گرفته است.

باید گفت که در پس زمینه تمام این پیشرفت های چین،‌ مهارت های چینی ها نهفته است؛ تلاش های حوزه انرژی و دوره انتقال به انتشار حداقلی کربن توسط م سئو لان چینی با دستاوردهای چشمگیری همراه بوده است.

چین امروزه نه تنها بزرگ ترین بازار انرژی های تجدید پذیر جهان محسوب می شود بلکه بزرگ ترین تولید کننده تجهیزات انرژی پاک نیز به حساب می آید؛ این دستاوردهای چشمگیر چین یک پایه و بنیاد محکم و قوی برای جهانی شدن همکاری های حوزه انرژی های کم کربنی فراهم کرده و باعث کاهش هزینه های انرژی های تجدیدپذیر در سراسر جهان شده و در عین حال روند انتقال انرژی جهانی (به سمت انرژی های سازگار با محیط زیست) را سرعت بخشیده است.

قابل ذکر است که چین همکاری های بین المللی حوزه انرژی خود را در بسیاری از نقاط جهان ارتقاء داده و همواره از قواعد و اصول سود دو جانبه و منافع برد-برد حمایت کرده است؛ شرکت های چینی پروژه هایی با استانداردهای فوق العاده در حوزه انرژی اجرایی می کنند که نیازهای ضروری کشورهای شریک چین را تامین می کنند؛ اجرای این پروژه ها به مناطق محلی کمک می کند تا از مزایای منابع خود به نفع مزایای توسعه و پیشرفت استفاده کنند و پیشرفت های تکنولوژی محلی ارتقاء یابد و اشتغال زایی گسترش پیدا کند و رشد اقتصادی و نهایتا بهبود کیفیت معیشت و زندگی مردم رقم بخورد.

این روند همچنین نشان می دهد که صرفا با رعایت قوانین بازاری و به اشتراک گذاری صادقانه نتایج این رویکردها بین تمامی طرفین، می تواند به مسیر همکاری های حوزه انرژی انگیزه داد و پایداری بیشتری ایجاد کرد.

انسان ها فقط یک زمین دارند؛ چین در مواجه با چالش های فزاینده و شدیدتری که در زمینه وضعیت تغییرات آب و هوایی جهان ایجاد می شوند، نه تنها انرژی سبز و دوره انتقال به سمت انتشار کربن حداقلی را ترویج می دهد بلکه به شیوه ای فعالانه در حاکمیت انرژی جهانی مشارکت دارد و به شیوه ای با شکوه به جهان وعده داده است که انتشار گازهای دی اکسید کربن خود را تا سال 2030 میلادی به کمترین میزان برساند و تا سال 2060 میلادی هدف خنثی سازی انتشار کربن را محقق خواهد کرد.

باید گفت که این روند، حاکی از مسئولیت پذیری یک کشور بزرگ و مسئول در زمینه توسعه پایدار بشری است؛ چین با داشتن این جدول زمان بندی مشخص در آینده ارتقاء دور جدیدی از اصلاحات انرژی به سمت تولید انرژی های پاک و انتشار حداقل کربن را تسریع خواهد کرد و به تقویت روال توسعه پایدار انرژی جهان خواهد پرداخت.

این رویکرد، نه تنها باعث می شود که چین هر روز بیشتر و بیشتر سرسبزتر و سازگارتر با محیط زیست پیش برود، بلکه باعث می شود که جهان روز به روز پاک تر و زیباتر شود.

چین درصدد ساخت پرتابگرهای موشکی با قابلیت برخاست و نشست عمودی خبرگزاری «رویترز» نوشت چین روز گذشته (سه شنبه 22 دسامبر/دوم دی ماه) اولین پرواز آزمایشی یک موشک حامل جدید را اجرایی کرد؛ این پرواز آزمایشی به عنوان اولین فاز یک استراتژی طولانی مدت در مسیر توسعه حامل های پرتابگر با قابلیت استفاده مجدد و با هدف کاهش هزینه های ماموریت های فضایی و تسریع انجام ماموریت های برنامه ریزی شده جهت خدمات رسانی چین در حوزه پرتاب های تجاری عملی شد.

رسانه های محلی گزارش می دهند که موشک «لانگ مارچ 8 وای- وان» (Long March 8 Y-1) با ظرفیت ترابری متوسط از جزیره «های نان» واقع در جنوب چین و با حمل 5 ماهواره پرتاب شده است؛ این موشک 50.

3 متر طول دارد و جرم برخاست آن 356 تن برآورد شده است.

چین درصدد است موشک های قابل استفاده مجدد را تحت سری موشک های لانگ مارچ 8 تولید کند؛ این موشک ها شبیه موشک های فالکون هستند که پیشتر توسط شرکت خصوصی هوافضای آمریکا موسوم به «اسپیس ایکس » (SpaceX) تولید شده اند.

رسانه های دولتی چین اشاره ای به این موضوع نکرده اند که آیا موشک لانگ مارچ 8 وای - وان نیز قابلیت استفاده مجدد را دارد یا خیر، ولی انتظار می رود که انواع متنوعی از این موشک با قابلیت استفاده مجدد و برخاست و نشست عمودی موسوم به « VTVL» تولید شوند؛ به این ترتیب این موشک ها را می توان بیشتر از یک بار در ماموریت های پرتاب مورد استفاده قرار داد.

بر اساس اظهارات اخیر یکی از مقامات شرکت تکنولوژی و علوم هوافضای چین، این کشور اولین پرتابگر با قابلیت برخاست و نشست عمودی را حدود سال 2025 میلادی تولید خواهد کرد.

این خبر در شرایطی منتشر می شود ک اوایل ماه جاری میلادی، چین برای اولین بار از سال 1976 میلادی تاکنون، نمونه هایی از سنگ و خاک سطح کره ماه را به زمین آورد؛ این کشور در ماه جولای سال 2020 میلادی نیز اولین ماموریت مستقل خود به مریخ را آغاز کرد.

کشور چین درصدد است تا سال 2022 میلادی، ایستگاه فضایی چند ماژولی خود را که محل اسکان فضانوردان است، تکمیل کند.

علاوه براین، مقامات چین امیدوارند که تا سال 2045 میلادی بتوانند برنامه اجرای هزاران پرواز سالانه و حمل ده ها هزار تن بار و مسافر را عملی کنند.

شهر هامی #شین جیانگ که به داشتن روزهای آفتابی شهرت دارد توانسته 3 هزار و 200 ساعت تابش آفتاب در طول روز را به تولید بیش از 1 میلیون و 700 کیلووات/ساعت #الکتریسته در سال تبدیل کند و همین موضوع نیز یک بستر مناسب برای توسعه سریع صنعت تولید برق خورشید در این شهر ایجاد کرده است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map