تبلیغات در قرچک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در قرچک در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تابلو وکیوم | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو ساخت انواع تابلو وکیوم ( وکیومی ) سه بعدی با رینگ استیل و فلز ، دوبل و بدون رینگ مزایای تابلو وکیوم (حروف ب.

.

.

تابلو لاسوگاسی | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو ساخت و نصب انواع : تابلو لاسوگاسی ( لتر لایت ) با لامپ ادیسونی و پلاستیکی با لبه استیل و آهن با رنگ کو.

.

.

عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با پشتوانه بیش از 15 سال تجربه مفید کاری بیلبورد یکی از موارد پر کاربرد در تبلیغات محیطی می باشد طراحی بیلبورد تبلیغاتی.

.

.

کارت ویزیت دیجیتال و افست در انواع لمینیت، سلفن ، کتان و pvc با قالب های متنوع و چاپ فوری چاپ شبانه روزی بلوط ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایرا.

.

.

همانطور که مطلع هستید از بج سینه جهت معرفی کارکنان و اعضای هر مجموعه استفاده میشود.

که بج سینه پلکسی یکی از انواع بج سینه میباشد که طرفداران خاص خود را دارد.

.

.

.

فروش تجهیزات و المان های شهری توسط ایمن ترافیک کالا صورت می پذیرد و این محصولات از نظر کیفیت در بالاترین سطح قرار دارد.

مشتریان ایمن ترافیک کالا می توانند در .

.

.

استند از جمله ابزارهای تبلیغاتی محسوب می شود که دارای جنس آلمینیومی است ، همانطور که گفته شد باعث نمایش تبلیغات شما می شود .

اصولا استند ها از انواع مختلفی .

.

.

طراحی و چاپ انواع تقویم رومیزی چاپ و تولید سالنامه و سررسید چاپ انواع تقویم رومیزی انواع ارگانایزر های مدیریتی چاپ و تولید انواع سررسید های سلفونی چاپ.

.

.

لایت باکس گردان | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو این تابلو لایت باکس بصورت چرخشی و گردان دوطرفه بوده و از سیستم هوشمند کنترل فشار برای موتور بهره مند است .

.

.

.

تولید ، ساخت و فروش جا کاتالوگی مقوایی ایستاده تولید استند مقوایی کاتالوگ بصورت ایستاده در طرح ها و مدل های مختلف با کیفیت برتر را از ما تهیه نمایید ،.

.

.

مجموعه طراحی، چاپ و تبلیغات دنیای نو کلیه لوح تقدیر های تولید شده را می تواند همراه با جعبه های خاص ارائه دهد و یا به صورت پایه دار تولید نماید.

جعبه های لوح.

.

.

لایت باکس کریستالی| با ضمانت| تابلوسازی برند تابلو ساخت و نصب انواع لایت باکس کریستالی (کریستال) پخش نور یک دست و کامل به تمام سطح تصویر مصرف کم انرژی ن.

.

.

تابلو فلکسی ، ساخت تابلو فلکسی ، نصب تابلو فلکس ، فلکسی تابلو فلکسی در بین تابلوهای تبلیغاتی جزء محبوب ترین ها قرار دارد ، ساخت تابلو فلکسی با استفاده از ر.

.

.

چاپ روی کاشی سرامیک با دستگاه های جدید و پیشرفته عکس چاپ شده برابر مانیتور کیفیت عالی ماندگاری مادام العمر تا ابعاد یک متر در یک متر یک تیکه هتل ها همواره به ظروفی نیاز دارند که بتوانند برند خود را بر روی آن چاپ نمایند .

چاپ برند هتل بر روی ظروف نوعی یکپارچکی و اعتبار به آن مجموعه می بخشد .

چاپ ظر.

.

.

امروز استندهای مخصوص بروشور ( Brochure ) و کاتالوگ ( Catalog ) و یا کتاب ( جابروشوری و جاکاتالوگی ) کاربردهای وسیعی در مکان های عمومی ، مراکز خرید و فروشگاه .

.

.

تابلو پلاستیک | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو ساخت و نصب انواع : تابلو پلاستیک لبه هندی و لبه کنشکاف - نئون پلاستیک با کیفیت و ارزان قیمت و انواع تابل.

.

.

ساخت استند تبلیغاتی - Stand Promotional - ساخت و تولید استند نمایشگاهی - استند ایستاده - استند رومیزی - استند تبلیغاتی مقوایی - استند آویز ساخت و تولید ج.

.

.

جهت ساخت انواع تابلو تبلیغاتی – طراحی و اجرا سازه های نمایشگاهی و نمـای ساختمان از سراسر ایران طراحی 2 بعدی و 3 بعدی – مدل سازی ( فقط جهت ارسال فایل از تلگر.

.

.

تبلیغات دنیای نو اراده کننده انواع استند تاچ نمایشگاهی رول آپ ، لاین باکس و کانتر از استند های تبلیغاتی در جهت اطلاع رسانی و ارائه خدمات و محصولات استفا.

.

.

استند از جمله ابزار های تبلیغاتی محسوب می شود که از انواع مختلفی برخوردار است مانند : - استند ثابت - استند متغییر - استند رول آپ - استند لایت باس - است.

.

.

مجموعه طراحی،چاپ و تبلیغات دنیای نو تولید کننده عروسک های تبلیغاتی هوا رقصان با پارچه های جدید و مقاوم در طرح و سایز های مختلف می باشد.

عروسک های هوا رقصان مع.

.

.

ایمن ترافیک کالا اجرا کننده انواع المان نوروزی می باشد.

یکی از اهداف المانها میتواند اطلاع رسانی و معرفی منطقه ای خاص به لحاظ تاریخی – جغرافیایی – فرهنگی .

.

.

چاپ پلات ، چاپ پلات لمینت در کرج: از کاربرهای چاپ پلات لمینت می توان به فریم های آلمینیومی که بر روی دیوارها نصب می شوند اشاره کرد.

که روی آن ها چاپ پلات لم.

.

.

تبلیغات صنعتی به صورت کاملا حرفه ای و پر بازده برای سایر صنایع و باقیتی مناسب و 100 درصد تضمینی به صورتی که ما اول تبلیغات خودمان را در زمینه ی کسب و کار شما.

.

.

ساخت ونصب انواع : تابلو وکیوم »»» وکیوم تخت ، وکیوم سه بعدی ، وکیوم با رینگی استیل و آهن تابلو لاسوگاسی »»» با لامپ ادیسون.

.

.

افزایش مراجعه کننده و زنگ خور یا ارباب رجوع به طور مستقیم برای شما بدون هیچ واسطه ی تبلیغاتی در اصل ما مشتریان شما را به شما می فروشیم ! و به طور تضمینی ت.

.

.

اجرای تبلیغات محیطی به صورت کاملا حرفه ای و بازده بالا به صورتی که ما کسب و کار شما را مانیتور میکنیم و محل های مناسب و اشخاص مناسب برای کسب و کار شما را پید.

.

.

فروشگاه تخصصی و آنلاین رول آپ استند | فروش انواع رول آپ نمایشگاهی در سایزهای مختلف.

*ایده آل برای کنفرانس ها، جلسات، نمایش ها یا تبلیغات فروش.

* سبک و قاب.

.

.

چاپ نایلون , ساک دستی , چاپ بادکنک , برچسب های صنعتی و بهداشتی و هولوگرام در اسرع وقت و نازل ترین قیمت با بهترین کیفیت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map