تبلیغات در مخابرات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در مخابرات کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خرید پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » پنل اس ام اس مخابرات خرید پنل اس ام اس از مخابرات، پنل اس ام اس مخابرات، سامانه پیامکی مخابرات، پنل پیامک مخابرات و… کلماتی هستند که برا خرید پنل س ام اس در گوگل جستجو می شوند و متاسفانه اسم مخابرات به ابزاری تبدیل شده است تا افراد سودجو از اعتماد من و شما به نفع خودشان سو استفاده کنند و خود را پنل اس ام اس مخابرات اعلام کنند، سایت هایی که حتی برای نمایندگی پنل اس ام اس مخابرات، شرکت ثبت شده یا دفتر کار فیزیکی ندارند و از دفتر کار مجازی استفاده می کنند، اما اشتیاق مردم به جستجو این کلمه باعث شده خود را به عنوان پنل پیامکی مخابرات تهران نیز عنوان می کنند.

شرکت مخابرات ارسال کننده پیامک تبلیغاتی انبوه نیست، بلکه اپراتورهای ایرانسل و همراه اول برای کسب درامد به مشترکین خود پیامک تبلیغاتی ارسال می کنند و البته اجازه لغو دریافت پیامک تبلیغاتی را در اختیار مشترکان قرار می دهند.

برای ارسال اس ام اس از طریق اینترنت همراه ما باشید تا اپراتور‌های پیامکی را در این مقاله به شما معرفی کنیم.

اپراتورهای ایرانسل و همراه اول با افراد و شرکت های خصوصی هیچگونه همکاری برای ارسال پیامک انبوه ندارند و با اپراتورهای پیامکی مانند رهیاب، مگفا، اتیه پرداز، آسانک و… همکاری و مشارکت دارند که به این شرکت ها اپراتور پیامکی می گویند.

حتی شما نمی توانید از اپراتورهای پیامکی نسبت به خرید پنل پیامکی مخابرات اقدام کنید، زیرا هر کدام از این اپراتورهای پیامکی ارسال کننده پیامک از سرشماره خاصی هستند (1000 – 3000 – 5000 – 021)، شرکت های سامانه پیامکی با تمام اپراتورهای پیامکی قرارداد می بندند و به شما اجازه ارسال پیامک از طریق اینترنت می دهد، به عنوان مثال شما با خرید پنل پیامکی از فراز اس ام اس (شرکت زرین ارتباطات آسیا) می توانید از سرشماره های مختلف نسبت به ارسال پیامک انبوه اقدام کنید.

    برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق مخابرات شما نمی‌توانید به مخابرات محله، دفتر همراه اول، ایرانسل یا رایتل مراجعه کنید.

مخابرات سفارش ارسال اس ام اس تبلیغاتی را قبول نمی‌کند، بنابراین برای ارسال پیامک تبلیغاتی پیشنهاد می کنیم راهنمای و نحوه ارسال پیامک انبوه را مطالعه نمایید، در این مقاله نحوه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به صورت کامل توضیح داده شده است.

این شرکت‌های اوپراتور پیامکی (مگفا، رهیاب رایانه گستر، آتیه و …) فقط با اشخاص حقوقی و برای خرید شارژ مبالغ کلان قرارداد امضا می‌کنند و هدف اصلی آن‌ها ایجاد بستر ارسال پیامک است، برای اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی که قصد راه اندازی نرم افزار پنل پیامکی را ندارند، بهترین راهکار همکاری با شرکت‌های پنل اس ام اس می‌باشد.

  شاید کمی عجیب به نظر برسد اما اپراتور قیمت و تعرفه پیامک را براساس میزان خرید شارژ محاسبه می‌کنند، برای شما که در سال حداکثر 50 تا 100 میلیون پیامک خرید می‌کنید، همکاری مستقیم با اپراتور پیامک به صرفه نیست.

شرکت‌های سامانه پیامکی قرداد خرید شارژ با مبالغ کلان با اوپراتور پیامکی مخابرت منعقد می‌کنند و پیامک را با تعرفه مناسب‌تر در اختیار شما قرار می‌دهند.

نمی‌دانم تاکنون برای خرید دامنه IR به NIC.

IR مراجعه کرده‌اید؟ NIC با اینکه واگذار کننده اصلی دامنه IR می‌باشد،حتما دیده‌اید که نسبت به شرکت‌های هاستینگ تعرفه بالاتری دارد.

  اپراتور پیامک، امکان ارسال پیامک تبلیغاتی را فقط در اختیار شرکت‌های حقوقی قرار می‌دهد.

بنابراین اگر شما قصد تهیه پنل اس ام اس به صورت حقیقی را دارید می‌توانید از فراز اس‌ام‌اس برای ارسال پیامک تبلیغاتی و وبسرویس استفاده نمایید.

  ما قبلا یک مقاله در مورد راهنمای خرید پنل پیامکی نوشته بودیم و اگر قصد خرید پنل اس ام اس دارید، صمیمانه پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

پنل اس ام اس فراز اس‌ام‌اس به شما امکان ارسال پیامک‌ انبوه و گروهی به صورت تفکیک شده و طبقه‌بندی شده (براساس ارسال اس ام اس به سن و جنسیت،ارسال پیام کوتاه براساس کدپستی، ارسال پیامک براساس منطقه، ارسال پیامک به شهر و استان و پیش‌شماره و.

.

) را می‌دهد و دارای دفترچه تلفن پیشرفته، سیستم پاسخگویی دوطرفه، صندوق دریافت پیامک، سیستم نوبت دهی پیامکی و … هست.

با فراز اس‌ام‌اس شما می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی، تبریک، تسلیت، فروش و … را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مخاطب برسانید.

برای اینکه با امکانات سامانه پیامکی بیشتر آشنا شوید به صفحه امکانات پنل اس ام اس مراجعه نمایید.

  ما قبلا یک مقاله کامل در مورد کاربرد‌های سامانه پیامکی برای ارگان‌ها نوشته ایم و پیشنهاد می‌کنم اگر دوست دارید در مورد کاربردهای سامانه پیامکی بیشتر بدانید مقاله کاربردهای پنل اس ام اس را مطالعه نمایید.

در ادامه نام چند سازمان  را که پنل پیامک می‌تواند کمک شایانی به آن‌ها داشته باشد را عنوان می‌کنیم با کلیک روی هر گزینه می‌توانید توضیح کاملی در موردکابردهای پنل پیامک برای ارگان مربوطه را مطالعه نمایید.

  از شما بابت مطالعه این مقاله تشکر می‌کنم، لطفا نظرات خوتان را در مورد این مقاله با ما به اشتراک بگذارید و مشتاق شنیدن نظرات و پاسخ به نظرات شما هستیم.

با خرید پنل پیامک کسب و کار خود را توسعه دهید، می‌توانید علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 09121442355-021 تماس بگیرید.

متاسفانه اسم مخابرات به ابزاری تبدیل شده است تا افراد سودجو خود را پنل اس ام اس مخابرات اعلام کنند، سایت هایی که حتی شرکت ثبت شده یا دفتر کار فیزیکی ندارند و از دفتر کار مجازی استفاده خود را پنل اس م اس مخابرات تهران اعلام کنند.

برای پیدا کردن شرکت معتبر سامانه پیامکی دقت کنید که شرکت ثبت شده وجود داشته باشد.

سایت مورد نظر شما اینماد داشته باشد و اینماد به اسم شرکت (حقوقی) باشد.

دفتر کار فیزیکی در تهران وجود داشته باشد و شماره تماس شرکت شماره تلفن مخابراتی باشد و شماره تلفن مجازی نباشد، سپس می توانید با خیال راحت نسبت به خرید سامانه پیامک اقدام کنید شرکت مخابرات ارسال کننده پیامک تبلیغاتی انبوه نیست، بلکه اپراتورهای ایرانسل و همراه اول برای کسب درامد به مشترکین خود پیامک تبلیغاتی ارسال می کنند و البته اجازه لغو دریافت پیامک تبلیغاتی را در اختیار مشترکان قرار می دهند، همچنین اپراتورهای ایرانسل و همراه اول با افراد حقیقی و حقوقی هیچگونه همکاری ندارند و با شرکت های سامانه پیامکی قرارداد دارند، بنابراین برای ارسال پیامک می بایست یک پنل اس ام اس خریداری کنید و پیشنهاد ما پنل پیامکی فراز اس ام اس (شرکت زرین ارتباطات آسیا) می باشد.

برای ارسال پیامک انبوه نیازی به مراجعه به پیشخوان دولت یا مخابرات نیست، برای ارسال پیامک انبوه می بایست یک پنل پیامکی تهیه کنید و از طریق پنل اس ام اس به صورت اینترنتی نسبت به ارسال پیامک انبوه اقدام کنید، نیازی به جمع اوری بانک شماره موبایل از سمت شما نیست و در نرم افزار سامانه پیامک بانک شماره موبایل سراسر کشور به تفکیک استان، شهر، منطقه، کدپستی، سن و جنسیت و… وجود دارد که می توانید از این بانک شماره موبایل برای ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه استفاده کنید.

همه ما روزانه چندین پیام از کسب‌وکارهای مختلف دریافت می‌کنیم که برخی از آن‌ها .

.

.

وقتی که یک گوشی تازه را خریداری می‌شود.

دغدغه انتقال اطلاعات مهم نظیر تصاویر، .

.

.

وقتی یک پیامک مهم و ارزشمند از گوشی موبایل پاک می‌شود، اولین راهی که .

.

.

نام و نام خانوادگی شما ایمیل شما موبایل شما دیدگاه شما با سلام سپاس از مطلب شما در مورد سامانه پیام کوتاه مخابرات با اینکه اطلاعات می دهید اما به نظرم جنبه تبلیغاتی فروش و معرفی محصولات خودتون رو داره سلام ما این مقاله را برای شفاف سازی نوشته‌ایم و حتی چند نفر از همکاران ما از ما خواستند که این مقاله از سایت حذف شود، اما چون شفاف سازی و کمک به مخاطب برای انتخاب بهتر هدف اصلی ماست.

کدام قسمت این مقاله به نظر شما تبلیغاتی است؟ اولین کلاه برادر شما هستید :) ایجا زدین مخابرات وجود نداره اما تو بخش خرید زدین کمترین تعرفه حتی از خود مخابرات کمتر .

سلام رضوان خانم میشه لطفا بیشتر توضیح دهید که ما کجا نوشتیم تعرفه کمتر از مخابرات؟ هرچقدر گشتم این مورد را ندیدم اما در پاسخ به سوالتان، کلاه بردار بودن را شما چه چیزی میدانید؟ ما خودمان را جای سامانه پیامک مخابرات جا زده‌ایم؟ با کمی تحقیق در اینترنت می‌توانید مطمئن شوید که پنل اس ام اس مخابرات وجود ندارد؛ تعرفه‌ای که در سایت نوشته‌ایم با تعرفه داخل پنل پیامکی شما متفاوت است؟ آیا از طریق پنل اس ام اس ما، پیامک تبلیغاتی کرده‌اید و ارسال نشده است؟ نماد اعتماد، عضویت در انجمن صنفی، آدرس دفتر و .

.

همه اطلاعات دقیق در سایت ما وجود دارد، پس دلیل شما برای این حرف چیست؟ ابتدای مقالتون در مورد پنل اس ام اس مخابرات خیلی جالب بود! تبلیغ خوبی برای خودتون کردین سلام دوست عزیز ما هدف ما از نوشتن این مقاله اصلا تبلیغات نبوده است، ما می‌خواهیم شفاف به بازدیدکننده توضیح دهیم واقعیت چیست و متاسفانه برخی افراد از اسم مخابرات برای فروش سامانه پیامکی سو استفاده می‌کنند و خوشخالم که مقاله را دوست داشتید.

سپاس اما اگر پست شما تبلیغاتی نیست نباید از قسمت تعرفه ارسال پیامک انبوه مناسب‌تر نسبت به مخابرات به بعد وجود داشته باشد از اینکه در مورد این مقاله نظرخودتان را برای ما ارسال کردید متشکرم….

متاسفانه شرکتهایی هستند که نرم افزار پیامکشان را به اسم پنل اس ام اس مخابرات میفروشند و کیفیت مناسبی ندارد من در گذشته از یکی از این شرکتهایی که خودش رو به جای مخابرات جا زده بود پنل خریدم اما بعد متوجه شدم که جریان چیه و چطور از نااگهی من سو استفاده شده سلام جناب مهری متاسفانه دقیقا همین طور است، برخی از سایت‌ها خودشان را به جای مخابرات معرفی می‌کنند، بعضی موراد نیز با ما تماس می‌گیرند که از برای مخاطب پیامک ارسال شده که شما از پنل پیامکی مخابرات تهران برنده جایزه شده اید، تصمیم گرفتیم این مقاله را بنویسیم و توضیح شفافی در مورد این مسئله داشته باشیم تا فردی تجربه ناخوشایند شما را نداشته باشد.

میزبان صدای گرمتان هستیم.

.

.

برای اطلاع از مقالات، جشنواره‌ها و اخبار سامانه پیامک ایمیل خود را ثبت کنید.

تشکر بابت ثبت نام شما پنل اس ام اس فراز اس‌ام‌اس حرفه‌ای‌ترین پنل پیامک جهت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و ارسال پیامک خدماتی می‌باشد.

.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به شرکت زرین ارتباطات آسیا می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map