تبلیغات در منطقه نیکوزیا قبرس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در منطقه نیکوزیا قبرس شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

واو اونجا به نظر می رسد گم شده اید.

گروه ساختمانی ایساتیس با سالها تجربه در ارائه خدمات مهندسی، طراحی، ساخت و اجراء با کیفیت بالا پیشرو در بخش املاک و مستغلات است.

فرصت سرمایه گذاری یک سرمایه گذاری در جمهوری ترک قبرس شمالی در مدت زمان کوتاهی مثل 3 سال هزینه خود را پرداخت می کند.

در این کشور طی 3 سال گذشته قیمت خانه ها بیش از پنجاه درصد افزایش یافته است.

بخشهای آموزش و املاک و مستغلات به موازات یکدیگر رشد و توسعه می یابند […] ویزا و حمل و نقل فرودگاه ارکان سالانه به بیش از 4 میلیون مهمان خدمات ارائه می دهد و این فرودگاه درست در خارج از شهر نیکوزیا واقع شده است.

به غیر از هواپیمایی ترکیش ایرلاینز ، هواپیماهای چندین شرکت خصوصی هواپیمایی از جمله هواپیمایی پگاسوس ممکن است از این فرودگاه حرکت کرده و به آن برسند.

نیازی به افرادی که گذرنامه دارند [[] جزیره گردشگری و آموزش به طور متوسط 85 هزار دانشجو در 13 دانشگاه مستقر در این کشور تحصیل می کنند و یک سوم این دانشجویان مربوط به دانشگاه مدیترانه شرقی هستند.

در سال های اخیر ، درخواست های انجام شده برای 5 دانشگاه مختلف توسط وزارت آموزش ملی تأیید شده است.

این تحولی است که […] فاماگوستا ، مرکز ۹۹۴۵۰ ، قبرس شمالی به زودی آدرس ایمیل: © کپی رایت ۲۰۲۰ | ایساتیس | کلیه حقوق محفوظ است | طراحی شده توسط دیجیتال قبرس.

بازگشت به بالا Kıbrıs Dijital.

بازگشت به بالا

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map