تبلیغات در مونتسرات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در مونتسرات کسب وکار اینترنتی خود را توسعه دهید یکی از مهمترین روش های تبلیغات ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد. شرکت سیماگر یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که با دارا بودن کادری حرفه ای و مسلط به Google AdWords بهترین تنظیمات را برای شما انجام میدهد. تبلیغات در گوگل را باید به صورت حرفه ای روی وب سایت تنظیم نمایید تا از هزینه های اضافی و غیر مفید توسط کارشاسان جلوگیری شود. شرکت سیما گر برای شما در موتور جستجو گوگل ، موتور جستجو یاهو، موتور جستجو بینگ با کمترین هزینه کارمزد و اجرت خدمات آنی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در قطعه زیر ، عکاس سورئال اسپانیایی مونتسرات دیاز در مورد سفر خود در دنیای عکاسی و چگونگی الهام گرفتن از او برای خلق پرتره های جادویی خود صحبت می کند.

***** من در سال 1976 در اسپانیا به دنیا آمدم اما در حال حاضر در میلان اقامت دارم: این شهری است که من آن را دوست دارم.

آنجاست که من در رشته زبان های خارجی و ادبیات تحصیل کردم و فارغ التحصیل شدم اما در نهایت به عنوان یک عکاس خودآموز پایان یافتم.

من همیشه علاقه زیادی به هنر داشتم: من در فروشگاه والدینم در محاصره نقاشی ها و آینه ها بزرگ شدم و در ابتدا خودم را از طریق نقاشی بیان کردم.

با این حال ، هنگامی که عکاسی را در سال 2014 کشف کردم ، این وسیله ای شد که از طریق آن ترجیح دادم دنیای درونی خود را منتقل کنم.

من خودم را بیشتر یک هنرمند می دانم تا یک عکاس.

از سال 2016 ، آثار خود را در نمایشگاه های گروهی و نمایش های انفرادی ، چه در ایتالیا و چه در خارج از کشور به نمایش گذاشته ام.

کارهای من در چندین مجله آنلاین از جمله ClickMagazine و مجله Thalamus Magazine اسپانیا منتشر شده و در مجموعه های اینترنتی مانند باربارا پیچی به نمایش در آمده است.

این ایده که زندگی و رویاها از همان ماده ساخته شده است ، در قلب کار من است و روح تصاویر من است.

ساز و کار مونتاژ عکس به نظر می رسد فرایند داشتن (یا به اصطلاح) ساختن یک رویا است و به همین ترتیب ، من تکه های واقعیت را انتخاب می کنم و آنها را مجدداً کنار هم می گذارم تا دنیاها و موقعیت های جدیدی ایجاد شود که در غیر این صورت غیرممکن معمولاً زنی که در تصاویر من ظاهر می شود من هستم.

دلیل این امر این است که من همیشه سعی کرده ام خودم را بشناسم تا خودم را بشناسم و هنر را رسانه ای مناسب برای این کار می دانم.

من تمایل دارم برای تأکید بر ایده زندگی به عنوان رویائی که از خاطرات و احساسات گریزان استفاده می شود ، از رنگ های محو شده استفاده کنم.

مانند رویاها ، تصاویر من مملو از نمادگرایی است: بیابان ها ، آینه ها ، حیوانات .

.

.

همچنین نمادهای مکرر پیدا خواهید کرد که بخش مهمی از من ، تاریخ من و افکار من را نشان می دهد.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند * اظهار نظر نام * پست الکترونیک (ایمیل) * سایت اینترنتی ما معمولاً یک یا دو بار در ماه یک ایمیل ارسال می کنیم و به روزرسانی ها در مورد داستان ها و پروژه های جدید خود را ارائه می کنیم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map