تبلیغات در موندول کیری کامبوج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با تبلیغات در موندول کیری کامبوج شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آیا تا کنون اصطلاح “ریتارگتینگ” به گوشتان خورده است؟ مدتی است که در جامعه تبلیغات اینترنتی کشور، نوع جدیدی از تبلیغات به نام “ریتارگتینگ” رواج پیدا کرده است.

این شیوه تبلیغاتی توانسته با فراهم کردن هدفمندی بالاتر، رضایت تبلیغ‌دهندگان را بدست آورد و از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

اما ریتارگتینگ دقیقاً چیست؟ در این مقاله، قصد داریم درباره ریتارگتینگ صحبت کنیم.

مواردی که در این مقاله مورد بررسی قرار می‌گیرند، شامل موارد زیر است: ریتارگتینگ یا هدف گیری مجدد به نوعی از بازاریابی گفته می‌شود که در آن، کاربرانی که در گذشته از وبسایت شما بازدید کرده‌اند یا با وبسایت شما تعامل داشته‌اند را با انواع تبلیغات آنلاین در سراسر فضای وب هدف‌گیری می‌کنید.

بر اساس آمار، در اکثر وبسایت‌ها تنها ۱ تا ۲ درصد از کاربران در اولین بازدید از وبسایت خرید کرده یا در وبسایت ثبت‌نام می‌کنند.

ریتارگتینگ ابزاری است که به شرکت‌ها و وبسایت‌ها کمک کرده تا به ۹۸ درصد باقی مانده از کاربران که در همان بازدید اول خرید یا ثبت‌نامی انجام نداده‌اند، دست یابند.

به عنوان مثال، کاربری برای اولین بار وارد وب‌سایت و یا صفحه شما می‌شود و قصد خرید از فروشگاه اینترنتی شما را دارد.

محصولات را می بیند، دکمه ارسال به سبد خرید را هم می‌زند ولی خرید را انجام نمی‌دهد و سایت را ترک می‌کند.

این اتفاق معمولاً برای بار اول اتفاق طبیعی است؛ چون کاربران وقتی برای اولین بار وارد سایت می‌شوند کمی سخت اعتماد می‌کنند تا خرید کنند.

شما به عنوان صاحب کسب‌وکار، صاحب وبسایت یا مارکتر برای افزایش تعداد ورودی به وبسایت و در نهایت، افزایش فروش تلاش زیادی کرده‌اید.

اگر موفق شوید که کاربران هدف خود را به وبسایت هدایت کنید، اما در نهایت به خرید منجر نشود، عملاً تلاش‌های شما به هدر می‌رود.

سؤال اینجاست که چطور می‌توانیم این مشکل را حل کنیم؟ چگونه می‌توانیم همان میزان انرژی و زمان را صرف کنیم و کاربری که قبلاً از وبسایت بازدید کرده را پیدا کنیم و به قیف فروش بازگردانیم؟ در اینجا مفهومی به نام ریتارگتینگ مطرح می شود که برطرف‌کننده این مشکل است.

  در تبلیغات ریتارگتینگ، تنها کاربرانی را مورد هدف قرار می‌دهید که در گذشته از وبسایت شما بازدید کرده و آشنایی اولیه با برند شما را کسب کرده‌اند.

در ریتارگتینگ، می‌توانید انتخاب کنید که تنها کاربرانی که به بخش خاصی از وبسایت شما رفته‌اند مورد هدف قرار گیرند یا به‌طور کلی، کاربرانی که از وبسایت شما بازدید کرده‌اند مجدداً مورد هدف قرار گیرند؛ هر انتخابی که داشته باشید، در تبلیغات ریتارگتینگ این اطمینان وجود دارد که تنها بابت جذب کاربرانی هزینه می‌پردازید که قبلا از وبسایت شما بازدید کرده‌اند.

همین موضوع، اثربخشی تبلیغات شما را به صورت چشمگیری افزایش می‌دهد.

در تبلیغات آنلاین معمولی و رایج شما باید تبلیغات خود را برای هدف گیری افرادی که در سطح اولیه قیف خرید شما قرار می‌گیرند انجام دهید، زیرا در این نوع از تبلیغات، تبلیغ شما به تمامی افرادی که حتی وبسایت شما را ندیده‌‌اند نمایش داده می‌شود.

در این نوع تبلیغات شما باید به معرفی شرکت خود، جلب اعتماد، به طور موثری برندینگ و کارهایی از این دست بپردازید.

ریتارگتینگ یک تکنولوژی بر اساس کوکی (cookie) است که از یک کد جاوا اسکریپت برای دنبال کردن کاربران شما در تمامی فضای وب به صورت ناشناس استفاده می‌کند.

روش کار ریتارگتینگ به این شکل است که شما کد ساده و کوچکی که معمولا به نام پیکسل یا SDK شناخته می شود را در بخش خاصی از سایت یا در تمامی صفحات سایت خود قرار می‌دهید.

SDK یا پیکسل برای کاربران وبسایت شما غیر قابل مشاهده بوده و مهم تر از همه اینکه بر روی عملکرد وبسایت شما تاثیری نمی گذارد.

هر مرتبه که یک کاربر جدید به بخشی از وبسایت شما که در آن پیکسل یا SDK را پیاده سازی کرده اید بیاید، این کد یک کوکی بر browser کاربر مورد نظر را میگذارد و آن کاربر را به فضایی که به آن “مخاطبین”  گفته میشود اضافه میکند.

بعد از این هر بار که این کاربر نشان شده در فضای وب فعالیت کند، این کوکی به شرکت تبلیغاتی که با شما همکاری می‌کند این اجازه را می‌دهد که وی را شناسایی کرده و تبلیغات مورد نظر شما را به آن کاربر نشان دهد و این اطمینان حاصل می‌شود که تبلیغات شما تنها به کاربرانی نمایش داده می‌شود که قبلا از وبسایت شما بازدید کرده اند.

تعداد کاربران سایت شما تاثیر بسیار زیادی بر موفقیت کمپین های ریتارگتینگ شما دارد.

حتی اگر آمادگی برای شروع یک کمپین ریتارگتینگ را ندارید، من به شما شدیدا توصیه می کنم که شروع به ساختن “مخاطبین” خود کنید، چون با توجه به ضرب المثل معروف ما ایرانی ها ” هرچی پول بدی آش میخوری! “، زمانی که بخواهید کمپین خود را اجرا کنید، تعداد بیشتری کاربر هدف گرفته دارید و درنتیجه نتیجه بهتری میگیرید و کمپین موثر تری خواهید داشت.

اگر شخصی از مخاطبین شما به هدف کمپین شما برسد، از میان دسته ی “مخاطبین” خاص آن هدف خارج می شود، شما میتوانید تگ دیگری ایجاد کرده و تبلیغات متفاوتی را به کاربرانی که به اهداف کمپین های شما می رسند نشان دهید.

تا به حال واژه ریمارکتینگ را شننیده اید؟اطلاع دارین که تفاوت بین ریمارکتینگ و ریتارگتینگ چه هست؟ در این بخش می خوایم یکم در مورد این موضوع صحبت کنیم در حدود ۸ سال پیش گوگل در بخش ادوردز خودش که امروز که ما داریم دربارش صحبت می‌کنیم به گوگل ادز تغییر نام داده، شکلی از ریتارگتینگ را رونمایی کرد و “ریمارکتینگ” نام گذاری کرد، که هیچ چیزی جز گمراهی و گیج شدن برای اکثر بازاریاب ها نداشت.

بنابراین ریمارکتینگ مختص به تبلیغات نمایشی گوگل ادز هست و ریتارکتینگ رویکردی هست که در پشت ریمارکتینگ نهفته است.

حالا که با هم متوجه شدیم که ریتارگتینگ چیست و چگونه عمل می کند، بیاید راجع به راه حل های عملی در مورد استفاده بهتر از این ابزار در بازاریابی‌ صحبت کنیم.

ساده ترین راه استفاده از این ابزار این خواهد بود که ریتارگتینگ بازدیدکنندگان سابق سایت شما را به سایتتان باز می گرداند، اما با توجه به قیف خرید در هر مرحله از آن می توانیم استفاده خاصی از ریتارگتینگ بکنیم.

احتمالا با مفهوم قیف بازاریابی آشنا هستید.

من اینجا برای باحال تر شدن و خلاص شدن از شکل قیف یکنواخت همیشگیمون، اون رو به شکل بستنی قیفی فرض میکنم که جذاب تر هم بشه برامون!       سرویس ریتارگتینگ سیماگر به تازگی به پنل سیماگر اضافه شده و شما میتونید با گذروندن مراحل زیر کمپین ریتارگتینگ خودتون را اجرا کرده، در هر قسمتی از ساخت کمپین به مشکلی خوردید، میتونید از طریق چت آنلاین، تلفن و ایمیل با کارشناسان ما در تماس باشید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسختون رو داده و کمپینتون به بهترین شکل ممکن آغاز بشه.

  شما می‌توانید با ثبت‌‌نام و ورود به پنل سیماگر با قابلیت‌های پنل سیماگر آشنا شده و کمپین‌های ریتارگتینگ خود را امروز شروع کنید.

در دنیای دیجیتال مارکتینگ ، همه جا حرف از KPI است، حرف از اینکه شاخص شما برای اندازه‌گیری عملکردی… اگر بخواهیم یک دید کلی نسبت به ترافیک وبسایت و عملکرد کلی بخش مارکتینگ داشته باشیم، گزارش channel…   ریتنشن مارکتینگ یا بازاریابی بازگشتی در چندین سال گذشته با رشد تکنولوژی و ابزارهای بازاریابی دیجیتال به… در این مقاله سعی دارم تا بهترین جایگاه های تبلیغاتی را که می توان به کمک آن درآمد… وقتی یک کمپین تبلیغات آنلاین را آغاز (Run) می‌کنید، کار شما تمام نشده است.

در واقع می‌توانیم بگوییم… ممنون برای دقتی که در نگارش این نوشته داشتین و نکاتی که ذکر کردین سلام خیلی خوشحالم که مطلبمون مورد پسندتون قرار گرفته و تونسته نظرتون رو جلب کنه سلام ممنونم بابت پست ریتارگتینگ اینفوگرافیک آخر در ارتباط با قیف بازاریابی جذاب و آموزنده بود مرسی سلام، خواهش میکنم، سعی بر این داریم که توی مقالاتمون حتما از این دست اینفوگرافیک ها بیشتر استفاده کنیم در آینده سلام خیلی ازاین مطلب ریتارگتینگ خوشم اومد جالب بود ممنون استفاده کردم سلام، باعث افتخار ماست، ممنون میشیم اگر نکته خاصی مدنظرتون هست با ما در میان بزارید سلام شما ریتارگتینگ محصول دارین؟ سلام دوست عزیز بله در پنل سیماگر ثبت نام کنید این تبلیغات برای مثال در حوزه تولید پروفیل پنجره در کجا نمایش داده خواهد شد؟ سلام مسعود جان، در فضای وب نمایش داده خواهد شد، در جایگاه‌های تبلیغاتی سیماگر.

سلام عرض ادب تبلیغات ریتارگتینگ برای سایت های تازه تاسیس جواب میده ؟ سلام عرض ادب و احترام اگر بتوانید همزمان با گذاشتن کد ریتارگتینگ روی سایتتان ، از طریق کانال‌های مختلف نظیر سوشال یا تبلیغات ترافیک خوبی را روی سایتتان بیاورید ، ریتارگتینگ می‌تواند برایتان مفید باشد.

تمامی حقوق برای سرویس تبلیغات آنلاین سیماگر محفوظ می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map