تبلیغات در نوشهر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در نوشهر شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

افزایش مراجعه کننده و زنگ خور یا ارباب رجوع به طور مستقیم برای شما بدون هیچ واسطه ی تبلیغاتی در اصل ما مشتریان شما را به شما می فروشیم ! و به طور تضمینی ت.

.

.

ساخت ونصب انواع : تابلو وکیوم »»» وکیوم تخت ، وکیوم سه بعدی ، وکیوم با رینگی استیل و آهن تابلو لاسوگاسی »»» با لامپ ادیسون.

.

.

لایت باکس کریستالی| با ضمانت| تابلوسازی برند تابلو ساخت و نصب انواع لایت باکس کریستالی (کریستال) پخش نور یک دست و کامل به تمام سطح تصویر مصرف کم انرژی ن.

.

.

فروش رول آپ 200*85 | استند رول آپ 200 در 85 | رول آپ فروش آنلاین رول آپ 200در 85 با بهترین کیفیت فروش سازه رول آپ سایز 200*85 در مدلهای متنوع: * رول آپ 2.

.

.

فروش رول آپ 160*60 | استند رول آپ 160 در 60 | رول آپ فروش آنلاین رول آپ 160در 60 با بهترین کیفیت استند رول آپ سایز 160*60 مناسب برای فضاهای کم مورد اس.

.

.

اجرای تبلیغات محیطی به صورت کاملا حرفه ای و بازده بالا به صورتی که ما کسب و کار شما را مانیتور میکنیم و محل های مناسب و اشخاص مناسب برای کسب و کار شما را پید.

.

.

تبلیغات دنیای نو اراده کننده انواع استند تاچ نمایشگاهی رول آپ ، لاین باکس و کانتر از استند های تبلیغاتی در جهت اطلاع رسانی و ارائه خدمات و محصولات استفا.

.

.

چاپ روی کاشی سرامیک با دستگاه های جدید و پیشرفته عکس چاپ شده برابر مانیتور کیفیت عالی ماندگاری مادام العمر تا ابعاد یک متر در یک متر یک تیکه لایت باکس اسنپ فریم| با ضمانت|تابلوسازی برند تابلو ساخت و تولید انواع لایت باکس اسنپ فریم آسانترین روش تعویض تصویر در انواع لایت باکس نور یکدست و قوی چ.

.

.

لایت باکس گردان | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو این تابلو لایت باکس بصورت چرخشی و گردان دوطرفه بوده و از سیستم هوشمند کنترل فشار برای موتور بهره مند است .

.

.

.

ساخت ونصب انواع : تابلو چلنیوم پیکسلی ، چلنیوم کریستالی ، چلنیوم پانچ با لبه ی طلایی و نقره ای ، مدلهای متنوع چلنیوم ساید با دستگاه حروفساز چلنیوم و برش .

.

.

تابلو وکیوم | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو ساخت انواع تابلو وکیوم ( وکیومی ) سه بعدی با رینگ استیل و فلز ، دوبل و بدون رینگ مزایای تابلو وکیوم (حروف ب.

.

.

ایمن ترافیک کالا به مناسبت ایام دهه فجر انواع المان با موضوع دهه فجر و انقلاب اسلامی را طراح های مختلف عرضه می نماید.

با کارشناسان ما تماس بگیرید و محصول م.

.

.

فروش یک عدد تلویزیون شهری ابعاد 21 متر مربع با مشخصات فنی : دات 16 2rgb هر کابین یک رسیور کارت جداگانه دارد به علت مهاجرت از ایران با قیمت استثنایی.

.

.

کارت ویزیت دیجیتال و افست در انواع لمینیت، سلفن ، کتان و pvc با قالب های متنوع و چاپ فوری چاپ شبانه روزی بلوط ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایرا.

.

.

تابلو لاسوگاسی | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو ساخت و نصب انواع : تابلو لاسوگاسی ( لتر لایت ) با لامپ ادیسونی و پلاستیکی با لبه استیل و آهن با رنگ کو.

.

.

تبلیغات صنعتی به صورت کاملا حرفه ای و پر بازده برای سایر صنایع و باقیتی مناسب و 100 درصد تضمینی به صورتی که ما اول تبلیغات خودمان را در زمینه ی کسب و کار شما.

.

.

همانطور که مطلع هستید از بج سینه جهت معرفی کارکنان و اعضای هر مجموعه استفاده میشود.

که بج سینه پلکسی یکی از انواع بج سینه میباشد که طرفداران خاص خود را دارد.

.

.

.

مجموعه سینا طرح اصفهان به صورت سراسری فروش پایه استند رومیزی و ایستاده را فعالیت می کند و طی 20 سال برای کلیه نمایشگاههای کشوری بهترین کیفیت و خدمات را ارائه.

.

.

لایت باکس پارچه ای| با ضمانت| تابلوسازی برند تابلو طراحی و تولید لایت باکس فریم لس (پارچه ای) ویژگی­های تابلو لایت باکس پارچه­ ای تولی تابلوساز.

.

.

تابلو پلاستیک | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو ساخت و نصب انواع : تابلو پلاستیک لبه هندی و لبه کنشکاف - نئون پلاستیک با کیفیت و ارزان قیمت و انواع تابل.

.

.

ساخت المان دهه فجر یکی از دغدغه مشتریان تجهیزات و المان های شهری خرید بدون واسطه می باشد، در همین راستا ایمن ترافیک کالا انواع المان های شهری از جمله الما.

.

.

طراحی و چاپ انواع تقویم رومیزی چاپ و تولید سالنامه و سررسید چاپ انواع تقویم رومیزی انواع ارگانایزر های مدیریتی چاپ و تولید انواع سررسید های سلفونی چاپ.

.

.

عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با پشتوانه بیش از 15 سال تجربه مفید کاری بیلبورد یکی از موارد پر کاربرد در تبلیغات محیطی می باشد طراحی بیلبورد تبلیغاتی.

.

.

استند از جمله ابزارهای تبلیغاتی محسوب می شود که دارای جنس آلمینیومی است ، همانطور که گفته شد باعث نمایش تبلیغات شما می شود .

اصولا استند ها از انواع مختلفی .

.

.

مجموعه طراحی،چاپ و تبلیغات دنیای نو تولید کننده عروسک های تبلیغاتی هوا رقصان با پارچه های جدید و مقاوم در طرح و سایز های مختلف می باشد.

عروسک های هوا رقصان مع.

.

.

مشاوره تبلیغات • طراحی برنامه جامع تبلیغاتی برای سازمان ها و شرکت های Advertising Plan • طراحی استراتژی های پیام و رسانه در یک کمپین تبلیغاتی • مدیریت کیف.

.

.

نوشهر در میان شهرهای مازندران با توجه به شهر سازی نوین یکی از زیباترین شهر های استان است و از گذشته تا کنون یکی از مراکز تفریحی کشور بوده است بطوری که اغلب س.

.

.

مرکز تخصصی ساخت مهر لیزری چندرنگ و غیر قابل جعل در غرب استان.

تحویل بستگی به نوع سفارش از5 دقیقه تا 1 ساعت چاپ و تحویل کارتهای لمینت دورگرد 2 ساعته حتی تیراژ کم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map