تبلیغات در هانوفر جامائیکا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در هانوفر جامائیکا شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بخش فرعی جاذبه های جامائیکا با افزودن پارک جدید طبیعت گردی در خلیج سندی ، لوچئا ، با هزینه بیش از 2 میلیون دلار توسط Chukka Caribbean Adventures ، افزایش چشمگیری یافته است.

وزیر جهانگردی جامائیکاادموند بارتلت اعلام کرد که این جاذبه دیروز (17 دسامبر) به طور رسمی افتتاح شد ، در طی یک مراسم برش روبان ، پشتیبانی شده توسط مدیر اجرایی Chukka ، جان بایلز و مدیر ارشد اجرایی ، مارک ملویل ، و پس از آن او از مرکز ساحلی بازدید کرد ، که در 26 هکتار واقع شده است.

Chukka Ocean Outpost Sandy Bay ، به لیست جاذبه های شرکت در جامائیکا ، جمهوری دومنیکن ، ترکها و کایکوس ، بلیز و اخیراً باربادوس می پیوندد.

آقای بارتلت گفت: "پولی که صرف ساخت مجدد و اختراع مجدد این تجربه شده است Covid-19 سازگار و قرار دادن آن در موقعیتی که بتواند در آن جاذبه دیگر جاذبه های جهان باشد و بازدیدکنندگان جدید بخواهند به آنجا بروند ، به خوبی خرج شد.

" آقای بارتلت به خصوص از سرمایه گذاری که در زمان بسیار دشواری انجام شد خوشحال بود اما اظهار داشت: "به عنوان یک مقصد ، اعتماد به نفس به سرمایه گذاران چیزی است که جامائیکا در آن اهمیت دارد.

" آقای ملویل مطرح كرد كه: "در اواسط این ، بسیاری از مردم سرمایه گذاری را متوقف می كنند" ، و اضافه كرد كه "سرمایه گذاری از امید و اعتماد به نفس حاصل می شود و این امید و اطمینان است كه ما در آن زمان از رهبری دریافت كردیم ، پر رونق و دانستن اینکه ما در مسیر درست پیش می رویم ، این امر به ما امکان می دهد تا بر خلاف روند پیش برویم ، پول خود را در جایی قرار دهیم که سرمایه خود را در اینجا تأمین کنیم.

"  همچنین مورد توجه ویژه وزیر بارتلت این بود که این پارک باعث می شود تا تعداد بیشتری از کارگران گردشگری جزیره که حدود 19 ماه پیش به دلیل تعطیل شدن صنعت گردشگری به دلیل COVID-40 از کار اخراج شده بودند ، به کار خود برگردند.

او پیش بینی می کند که فصل گردشگری زمستانی در حدود XNUMX درصد از سال گذشته به اوج خود برسد و مشاغل بیشتری فراهم کند.

وزیر بارتلت پس از گشت و گذار در این ملک ، از نوآوری ایجاد شده در زمینه ایجاد "تسهیلاتی که بازدیدکننده با آگاهی از فاصله اجتماعی و بهداشتی را قادر می سازد از تجربیات ارائه شده در اینجا لذت ببرند" ، تمجید کرد.

وی مشاهده کرد که آرایش معماری این جاذبه برای گروه هایی از نظر تعداد فراهم می شود که بازدیدکنندگان را بی خطر می کند "تا حباب خود را پیدا کنند و زیبایی ، لذت و عجله آدرنالین مورد نیاز را تجربه کنند ، زیرا آنها به دنبال جلب رضایت هستند احساسات خودشان.

" آقای ملویل گفت: پایگاه اوشن ارائه می دهد: جاذبه اضافی یک زیرساخت تفریحی بی نظیر با کاتاماران که در ساحل هانوفر قایقرانی می کنند شیرجه زدن؛ غواصی و سوار شدن در اقیانوس.

همچنین در این ملک دو رودخانه و چشمه وجود دارد.

این پروژه با همکاری Chukka با همکاری شرکت توسعه محصولات گردشگری (TPDCo) ، هیئت گردشگری جامائیکا (JTB) ، شرکت شهرداری هانوفر و آژانس ملی برنامه ریزی و برنامه ریزی (NEPA) انجام شد ، که راهنمایی هایی را برای اطمینان از یک محیط پایدار و سازگار با محیط زیست ارائه دادند.

امکانات.

فرودگاه بین المللی Sheremetyevo در دسامبر سال 2020 به 250 رویداد بین المللی بزرگداشت بزرگ آلمان متولد می شود .

.

.

ادامه مطلب بر فراز رود باشکوه Chao Phraya در قلب منطقه خلاق بانکوک قرار دارد و یک مجموعه ساختمانهای طبقه بندی شده است که در سطح زمین توسط .

.

.

ادامه مطلب "اگر غذا را رد کنید ، آداب و رسوم را نادیده بگیرید ، از دین بترسید و از مردم پرهیز کنید ، بهتر است در خانه بمانید.

" - جیمز میچنر واقعیت است .

.

.

ادامه مطلب خطوط هوایی قطر خوشحال است که با ایجاد لحظات ویژه از مسافران این فصل جشن استقبال می کند که مسافران ما را هم در هواپیما و هم در هواپیما غافلگیر می کند .

.

.

ادامه مطلب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map