تبلیغات در پاولودار قزاقستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در پاولودار قزاقستان در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دیروز آژانس ملی گردشگری قزاقستان ، قزاقستان تراول ، ویدیویی را به صورت آنلاین منتشر کرد که تلفیقی از تبلیغات جدید را نشان می دهد.

کاملا تکان دهنده ، مقامات گردشگری خانه روزنامه نگار خیالی بورات ، جمله معروف شخصیت معروف را تصاحب کرده اند "بسیار خوب! برای تبلیغات تبلیغاتی جدید گردشگری خود ، مرحله جدیدی را در رابطه سنگین قزاقستان با فیلم ها رقم می زند.

فیلم های زیرنویس "پاسخ بورات" نشان داد که علامت تجاری "بسیار خوب" بورات اکنون "شعار رسمی جدید" صنعت گردشگری قزاقستان است.

کلیپ های این شورت ، گردشگران را در کوهپیمایی ، نوشیدن شیر اسب تخمیر شده و عکس گرفتن با قزاق ها با لباس سنتی نشان می دهد.

در پایان هر کلیپ ، مسافران خوشحال اظهار می کنند که تجربه واقعاً "بسیار خوبی بود!" "Borat" اصلی در سال 2006 ، و دنباله اخیر ، که الهام بخش تبلیغات "بسیار خوب" بود ، برخی از آزادی های جدی کمدی را به دست آورد و قزاقستان را روستایی ، بی فرهنگ و بدوی نشان داد.

فیلم اصلی باعث خشم مردم کشور شد و دولت گفت که برای نمایش آن روی سالن های سینما حساب خواهد کرد.

با این حال ، معاون رئیس هیئت گردشگری قزاقستان ، کایرات صدواکاسوف گفت که تبلیغات تبلیغاتی سال 2020 کاملاً مناسب است.

"طبیعت قزاقستان بسیار خوب است.

غذای آن بسیار خوب است.

و مردم آن ، با وجود خلاف شوخی های بورات ، از بهترین افراد در جهان هستند ".

ساچا بارون کوهن ، بازیگر ، خود به تایمز گفت که نمایش او از قزاقستان در فیلم ها "هیچ ارتباطی با کشور واقعی ندارد" و او "دنیای وحشی ، کمدی ، جعلی" را ایجاد کرد.

وزیر گردشگری جامائیکا ، ادموند بارتلت و وزیر فرهنگ ، جنسیت ، سرگرمی و ورزش ، اولیویا 'بابسی' گرانج ، در تماس با جامائیكایی ها و سایر .

.

.

ادامه مطلب شبکه جهانی گردشگری (WTN) ابتکار جدیدی است که از بحث بازسازی بیرون آمد.

بحث سفر که در مارس سال جاری آغاز شد ، هنگامی که COVID-19 .

.

.

ادامه مطلب Neste توافق نامه ای را برای تأمین SAF به DHL Express ، بازوی خدمات سریع گروه Deutsche Post DHL ، نامه الکترونیکی و تدارکات برجسته جهان امضا کرده است .

.

.

ادامه مطلب شرکت هواپیمایی ارزان قیمت JetBlue Airways امروز کاملاً به یکی از مصوبات سال نو خود متعهد است: اجرای اولین پروازها در فرودگاه بین المللی میامی.

JetBlue 11 فوریه تعیین کرده است ، .

.

.

ادامه مطلب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map