تبلیغات در پاکستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در پاکستان حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

این رویداد حوالی ساعت پنج شام امروز در ولایت کاپیسا رخ داده‌است.

این رویداد حوالی ساعت پنج شام امروز در ولایت کاپیسا رخ داده‌است.

بربنیاد یک ارزیابی کمیتۀ مدافعان حقوق‌بشر در یک سال گذشته ۲۳تن از مدافعان حقوق‌بشر به قتل رسیده‌اند.

قرار است دور دوم مذاکرات به تاریخ شانزدهم ماه جدی آغاز شود.

طلوع‌نیوز، خبر ساعت شش، ۰۴ جدی ۱۳۹۹ گفت‌وگوی ویژه با افراسیاب ختک محور: تعریف طالبان از نظام اسلامی چیست؟ طلوع‌نیوز، خبر ساعت ده، ۳ جدی ۱۳۹۹ فراخبر: واکنش‌ها به ترور یوسف رشید بند کمال خان بالای دریای هلمند در ولسوالی چهاربرجک ولایت نیمروز ساخته شده‌است.

عبدالهادی ارغندیوال وزیر مالیه علت کاهش درآمد های ملی را به بحران کرونا در کشور پیوند میدهد.

محمد علی ۲۴ ساله که قرار بود تا چند ماه دیگر از دانشکدۀ اداره و پالیسی عامه دانشگاۀ کابل فارغ التحصیل شود، در کنار ۲۹ تن دیگر به روز… این دانشجویان ایرانی با کنارهم قرار دادن پرچم های دو کشور، شعارهای همدردی وهمدلی را حمل کردند.

فضیله دانش‌جوی دیگری است که از این حملۀ مرگ‌بار نجات یافته‌است؛ اما گلولۀ داغ مهاجمان همانند یک چاقوی برنده، گلوی اورا بریده‌است.

آقای صالح می‌گوید: "من اجازه نمی‌دهم که با هر ناکامی تنها گم نامترین‌ها به‌عنوان بز قربانی توقیف گردند و ما برای قانون بام بسازیم… شمار جان باخته‌گان در نتیجۀ ویروس کرونا در کشور به ۲هزار و ۱۳۵ تن و شمار بهبودیافته‌گان به ۴۰هزار و ۵۸۲ تن رسیده‌است… وزارت صحت می‌گوید که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ تن در نتیجۀ این بیماری جان باخته‌اند و ۱۳۶ تن دیگر، بهبود یافته‌‌اند.

وزارت صحت می‌گوید که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ تن در نتیجۀ این بیماری جان باخته‌اند و ۸۳ تن دیگر، بهبود یافته‌‌اند.

شکریه مسافرزاده، هفت سال تجربه کار قابله‌گی دارد و چهار سال می‌شود که در انستیوت طبی فرانسه برای مادران و کودکان، کار می‌کند… این ورزشگاه در منطقۀ آلوخیل کابل ساخته خواهد شد و ظرفیت بیش از ۲۵هزار تماشاچی را خواهد داشت.

فدراسیون اسنو بورد کشور می‌گوید که ورزشکاران تمرینات شان را در ولایت پنجشیر آغاز کرده‌اند.

مقام‌های بریتانیایی، این ویروس از افریقای جنوبی وارد این کشور شده‌است.

وانگ یی، وزیر خارجه چین می‌گوید که امریکا باید بی‌هیچ پیش شرطی به این توافقنامه، باز گردد.

این بستۀ کمکی به میلیون‌ها امریکایی کمک‌های نقدی خواهد رسانید… برخی از پزشکان هندی می‌گویند که همه‌گیری کرونا در این کشور سیر نزولی دارد و در چند هفته گذشته، کاهش یافته است.

جاوید جاوید می نویسد که اطراف منازعه برای تداوم و اصلاح، از اشتباهات موافقتنامه بُن باید بیاموزند و آن را در دوحه تکرار نکنند.

می‌گفتند این نو جوان دیروز گرسنه مکتب رفته بود، اما هنگام رخصتی او‌را با چندین ضرب چاقو کشتند.

افراسیاب ختک می نویسد که نیاز است تا تمام طرف ها، به ویژه ایالات متحده و پاکستان، روی راهبرد شان دوباره فکر کنند.

استاد زریاب چندی پیش در سن هفتاد و شش سالگی درگذشت.

یک رمان او به نام «زن بدخشانی» ناتمام ماند و به همین‌گونه شاید داستان‌های بسیاری… خانم رخشانه با آهنگ «چشم سیاه داری، قربانت شوم» مشهور شد.

دین بودایی در دورۀ آشوکا از شاهان آریایی هند وارد آریانا و افغانستان امروزی شد و تا پیش از آمدن دین اسلام، این آیین پیروان خودش را داشت.

روز گذشته، هیئت داوران در شهر مادرید، پایتخت اسپانیا، جایزۀ ۲۰۲۱ خانۀ آسیا را پس از بررسی ۵۲ نامزد دریافت جوایز در چهار بخش، اهدا کرد… این واکسین به‌گونۀ رایه‌گان در دستررس شهروندان روسیه، قرار خواهد گرفت.

دانشمندان می‌گویند که این ویروس بیشتر از راه سرفه، عطسه و سخن گفتن بی در نظر گرفتن فاصله اجتماعی، انتقال می‌یابد… دانشمندان می‌گویند که در سیارۀ زهره، گاز فوسفین را کشف کرده‌اند که شاید نشان دهنده وجود مکروب‌ها در این سیاره باشد… شرکت جاپانی "اسکای درایو" می‌خواهد تا سال ۲۰۲۳ میلادی نوع تجاری این موتر پرنده با دو چوکی را به بازار بفرستد.

شاهراه سالنگ - بامداد امروز ۴۹ گونه‌یی از لیمو، مالته و نارنج روز یک‌شنبه در یک نمایشگاۀ فرآورده‌های باغی در ننگرهار به نمایش گذاشته شدند.

غروب آفتاب در شهر کابل شاهراه سالنگ در فصل سرما پنجشیر یک روز پس از بارش برف فصل برداشت مالته در ولایت ننگرهار دختران دوچرخه‌سوار ۲۰ کیلومتر راه را در کابل رکاب زدند.

چهل رکاب زن دختر از ۶ ولایت در چارچوب رقابت‌های "جام ملالی" مسیر کمیتۀ ملی المپیک تا بند قرغۀ را، رکاب زدند.

بارش برف در شهر قلعۀ نو، مرکز ولایت بادغیس نُخستین برف امسال در مزار شریف، مرکز ولایت بلخ کابل در یک روز بارانی برای دریافت تازه‌ترین خبرها از طلوع‌نیوز، ثبت نام کنید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map