تبلیغات در چرام

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در چرام حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چرام از رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی خبرداد.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز ، حجت الاسلام محمدصادق مهرابی ، امروز (شنبه 31 خرداد) در جمع خبرنگاران در شیراز با اشاره به اول تیر به عنوان سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل (ره) گفت: نگاه سازمان تبلیغات اسلامی، سیاسی نیست و این سازمان از فعالیت های سازمان های فرهنگی که در قالب نظام و انقلاب تعریف شده اند، حمایت می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس افزود .

.

.

انقلاب اسلامی امروز با تمسک بر همین منویات به سازمان های چابک و فعال تبدیل شده، و با معطوف کردن همت همه بخش ها به فعالیت های متعدد در حوزه های مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و ایجاد تحول در بخش های مختلف با استفاده از سبک های نوین تبلیغی به یک سازمان امید بخش مهم تبلیغی تبدیل شده است.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه باید پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم افزود: در این شرایط حساس و .

.

.

جامعه است با تجلیل از تلاش های صورت گرفته خواستار تقویت جدی و حمایت های جانبه از فعالیت های فرهنگی و قرآنی در حوزه های تبلیغی و زیربنایی شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دلفان هم اظهار کرد: به مناسبت گرامی داشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی و هفته اطلاع رسانی دینی، برنامه هایی از سوی این نهاد تهیه و اجرا می شود.

حجت الاسلام علی شاهیوندی گفت .

.

.

حجت الاسلام مهدی اقبالی، شنبه در جمع خبرنگاران لارستان، اظهار داشت: همدلی، انسجام و هماهنگی از سوی نهادهای متولی و همچنین روحانیت، بزرگان دینی و حتی مسوولان اجرایی، لازمه کار فرهنگی و تاثیرگذاری آن در جامعه است و با توجه به این مهم، اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان آماده همکاری و حرکت در مسیر انسجام، اتحاد و همفکری با همه دلسوزان و متولیان امر فرهنگ است.

وی، همچنین به کمبود محسوس .

.

.

داده می شود.

وی اظهار کرد: اصلی ترین رسالت این نهاد ابلاغ و اعلام پیام های دینی به مردم است و بخشی از این رسالت توسط طلاب و روحانیون در ایام مذهبی همچون ماه های محرم، صفر، رمضان و ایام فاطمیه انجام می شود و به همین منظور روحانیون و مبلغین به دورترین نقاط کشور اعزام می شوند تا به رسالت تبلیغی دینی خود جامه عمل بپوشانند.

حجت الاسلام نجنو ابراز کرد: حوزه فعالیت بعدی سازمان تبلیغات .

.

.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، حجت الاسلام ابوالقاسم عسکرزاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز ضمن تبریک سالروز تبلیغ واطلاع رسانی دینی روز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی پیام اشاعه و ترویج فرهنگ ناب اسلامی و دینی بود.

او بیان داشت: در سیره مقدّس رسول اکرم صلی الله علیه و آله رساندن پیام حق، نیاز .

.

.

حجت الاسلام عباس صباحی در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهار داشت: بر اساس رایزنی با اداره آموزش و پرورش انزلی و تخصیص مکان، دبیرستان علوم و معارف اسلامی انزلی در سال جدید تحصیلی دانش آموزش می پذیرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی انزلی با بیان اینکه در حال حاضر 160 دبیرستان علوم و معارف انسانی در سراسر کشور وجود دارد، تصریح کرد: در استان گیلان 2 دبیرستان در شهرستان .

.

.

و افزود: برای شناساندن هر چه بهتر فعالیت های فرهنگی تبلیغی در اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، برنامه های متعددی تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام انصاری راد، سازمان تبلیغات اسلامی را احیا کننده ارزش های دینی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: این نهاد انقلابی به دلیل برخورداری از ظرفیت های مختلف دینی مذهبی، وظایفی همچون مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان، احیا و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ .

.

.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام حقانی ،مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان، امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نهاد زاییده انقلاب اسلامی است و به دغدغه جامعه روحانیت آن زمان شکل گرفت.

او بااشاره به اینکه سازمان تبلیغات الگوی جدیدی نیست و از زمان پیامبر شکل گرفته افزود: روحانیت برای تبلیغ نیاز به برنامه ریزی .

.

.

کشور تاسیس شد و ایجاد این نهاد نشان می دهد که انقلاب اسلامی علاوه بر اهمیت موضوع اقتصادی و سیاسی به موضوع فرهنگی و مذهبی نیز اهتمام دارد.

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه فرهنگ زیربنای انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: در همه عرصه ها باید به حوزه فرهنگ و فرهنگ سازی توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با گروه های مختلف کانون های فرهنگی، انجمن اسلامی، بانوان فرهیخته .

.

.

، هدفمند باشیم.

وی افزود: نهاد ارزشمند اداره تبلیغات با داشتن رسالت عظیم رساندن حقایق اسلام به دنیا و شناساندن آن به مردم، برای پرداختن به امر تبلیغات دینی تأسیس شده است.

او گفت: اداره تبلیغات، کار سیاست گذاری، برنامه ریزی ، هدایت تأسیس مراکز اطلاع رسانی، اعزام مبلغ برای اشاعه فرهنگ اسلامی را بر عهده دارد.

حجت الاسلام باقری با اشاره به کمبود اعتبارات دولتی تصریح کرد: در .

.

.

حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی روز یکشنبه در دیدار با کارکنان اداره تبلیغات اسلامی بافق با تبریک یکم تیر سالروز تاسیس این نهاد به فرمان امام خمینی (ره) اظهار کرد: این مجموعه ابتدا به صورت مستقل ، منسجم و وابسته به ولایت فقیه، با عنوان نهاد شورای عالی تبلیغات اسلامی با هدف پرداختن به امور تبلیغات ایجاد شد و سپس به سازمان تبلیغات اسلامی تغییر نام داد.

وی از عملکرد این نهاد فرهنگی در فعالیت .

.

.

مستقیم به بنیان های جامعه در سطوح مختلف، نیاز به عقیدتی سیاسی ها بیش تر از هر زمان دیگری احساس می شود .

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: به فرموده امام علی (ع) قوام و استواری دین و دنیا به این است که علمای دین به دستورالعمل های رسیده از احادیت ائمه اطهار (سلام الله علیها) و آموزه های قرآن کریم عمل کنند و هم چنین طبق آیه .

.

.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا ظهر امروز(شنبه، 31 خرداد) در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان که در محل مجتمع آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک توفیق الهی است.

امام جمعه بندر آستارا خدمت در سپاه را افتخاری بزرگ دانست و افزود: این نهاد مقدس در تاریخ ایران و .

.

.

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام مهدی حسنی کبوترخانی قبل از خطبه های نمازجمعه در جمع نمازگزاران با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) و با اشاره به یکم تیرماه سالروز راه اندازی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: این سازمان در سال 60 در تاریخ تقویم انقلاب اسلامی روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی نامگذاری شده است.

رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان افزود: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از .

.

.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز ، حجت السلام محمد صادق مهرابی ، امروز (شنبه 31 خرداد) در آستانه فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و دیدار با امام جمعه شیراز در دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، گفت: ورود جدی به موضوع تبیین چله انقلاب از رویکردها و اولویت های سازمان تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس افزود: یکی دیگر از رویکردهای این سازمان، ورود به .

.

.

به گزارش گلستان 24؛ حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهارکرد: سازمان تبلیغات نهاد مقدسی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب یکی از حسنات و رویش های مهم انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: این نهاد، دارای یکی از شاخص ترین و منسجم ترین شبکه های تبلیغی در توسعه فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه اسلامی است.

معاون فرهنگی و تبلیغ .

.

.

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد،حجت الاسلام حبیب باقری صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد فرهنگی دینی است که مظلوم واقع شده است.

وی افزود: بسیاری از مردم اطلاع ندارند که وظایف سازمان تبلیغات اسلامی چیست و از سوی دیگر از طرف دولت نیز از این نهاد فرهنگی دینی حمایت نمی شود.

رئیس اداره .

.

.

.

.

.

وی به فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی فارس در بخش فضای مجازی پرداخت و مطرح کرد: پیوست رسانه ای نیز از دیگر ضروریات جدی در سطح استان است که آن را دنبال می کنیم.

حجت الاسلام محرابی در پایان به تجیل از فعالان فرهنگی عرصه های در بخش های مختلف اعم از رسانه، حجاب، قرآن کریم و .

.

.

اشاره کرد و گفت: به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی 500 فعال فرهنگی که 250 نفر از این تعداد در شیراز و 250 نفر در شهرستان ها حضور دارند تجلیل صورت خواهد گرفت.

.

.

.

دینی و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: راهبرد اصلی سازمان تبلیغات اسلامی، تبیین و تبلیغ اسلام ناب محمدی است.

حجت الاسلام احمدی به ضرورت تناسب فعالیت های تبلیغی با بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: متناسب با این موضوع ما باید تحول را هم در نگاه مردم به دین داشته و هم در نحوه تبلیغ و ترویج دین و اسلام ناب داشته باشیم.

وی .

.

.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، امام جمعه ابرکوه در خطبه ای این هفته نماز جمعه به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: امیدواریم همچنان این نهاد با جدیت و عزم انقلابی و بدون ملاحظه صاحبان ثروت و قدرت به حسب توصیه های مکرر مقام معظم رهبری در همه فصول قضایی تحول آفرینی کند.

حجت الاسلام سید ابراهیم افزود: انقلابی بودن و ضدفساد بودن، پاک دست و پاک دامن بودن، دوری از ملاحظه کاری از شاخصه ها .

.

.

خلاف سال های گذشته به صورت لجام گسیخته از سوی افراد فرصت طلب در چندین نوبت اتفاق افتاده که موجب فشار اقتصادی بر مردم به خصوص اقشار آسیب پذیر جامعه شده که دولت و مجلس باید در این مورد اقدام جدی انجام دهد.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نمازجمعه امروز مرکز شهرستان با بیان اینکه مشکلات معیشتی موجب نارضایتی مردم شده است افزود: مسوولان باید با عمل انقلابی و مدیریت جهادی برای حل .

.

.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛حجت الاسلام سید محمود الهی نیا پیش از خطبه های نماز جمعه امروز شهر لنده طی سخنانی به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی که خود یک انقلاب فرهنگی اسلام ناب بوده دشمن برای مقابله با این فرهنگ جبهه تشکیل داده است.

وی افزود: نهاد مقدس سازمان تبلیغات اسلامی نهادی صد در صد انقلابی با هدف ساماندهی برنامه ها و اولویتهای فرهنگی مذهبی .

.

.

بگیرد این قشر در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی حماسه آفرین خواهند بود.

وی یادآور شد: اگر مساجد و تشکل های مردم نهاد دینی مانند هیئت ها در ابتدای انقلاب و دفاع مقدس و پس از آن نبودند، تاکنون هجمه های فرهنگی دشمن، کشور را نابود کرده بود.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه ویروس بی حیایی و منکرات به جامعه رو به پیشرفت ایران اسلامی صدمه می زند، گفت: راه مقابله با این ویروس های خطرناک حمایت از شبکه مجاهدانه مبلغین و تشکل های مردم نهاد دینی مانند هیئت هاست که متولی آن سازمان تبلیغات است.

پایان پیام/ 162 .

.

.

سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: این سازمان یکی از نهاد های تبلیغاتی نظام جمهوری اسلامی است که در طول حیات چهل ساله خود توانسته گام های مهمی در عرصه تبیین معارف دینی بردارد.

حجت الاسلام افراز افزود: تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی باعث تحول در مسیر فرهنگ دینی در کشور و منشا خدمات بی شمار شد.

، به روز بودن وآگاهی از علم روز وفضای مجازی ومهمتر ازهمه داشتن روحیه جهادی را از شرایط اساسی کارامدی وتاثیرگذاری امر تبلیغ دانستند.

همچنین ایشان از زحمات چندین ساله حجت الاسلام حسینی طلب در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه تقدیر وتشکر و حجت الاسلام ولایتی را بهترین گزینه برای اداره کردن سازمان تبلیغات کهگلویه در شرایط فعلی دانستند وبخاطر این انتخاب صحیح و بجا از مدیرکل سازمان استان .

.

.

به گزارش عصرزاگرس در متن پیام حجت الاسلام موحد آمده است.

انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت آقای البرز زارعی ، کوهنورد شجاعی که آتش را به آغوش کشید تا زاگرس بیش از این زخمی و داغدار آتش برخواسته از طَمَع ما انسانها نشود ، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

این مصیبت را به خانواده محترم آن مرحوم ، جامعه کوهنوردی و عموم مردم طبیعت دوست کشور تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال .

.

.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام منتظری خطیب شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه امروزبا گرامیداشت دهه کرامت وتبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: نام گذاری روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان روز زن و مادر و ولادت حضرت معصومه به عنوان روز دختر، نشان دهنده اینست که گفتمان انقلاب اسلامی نسبت به محور و قطب خانواده یعنی مادران و دختران اهمیت .

.

.

، توجه به میزان تحصیلات وسطح آگاهی مخاطب ، به روز بودن وآگاهی از علم روز وفضای مجازی ومهمتر ازهمه داشتن روحیه جهادی را از شرایط اساسی کارامدی وتاثیرگذاری امر تبلیغ دانستند.

همچنین ایشان از زحمات چندین ساله حجت الاسلام حسینی طلب در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه تقدیر وتشکر و حجت الاسلام ولایتی را بهترین گزینه برای اداره کردن سازمان تبلیغات کهگلویه در شرایط فعلی دانستند وبخاطر این انتخاب صحیح و بجا از مدیرکل سازمان استان تقدیر وتشکر کردند.

منتشر شده در :1399/03/30 - 04:03|شناسه خبر: 51397 77 بازدید گزارش خطا: .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map