تبلیغات در چهار محال بختیاری ایران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در چهار محال بختیاری ایران شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شهرکرد- مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: قدرشناسی از پرستاران زمینه ساز تحقق فرهنگ جهادی برای حفظ سلامت مردم است.

شهرکرد- روحانیون مستقر و هجرت چهارمحال و بختیاری در پی شهادت دانشمند هسته ای کشور پیامی صادر کردند.

شهرکرد- حجت الاسلام مجتبی جهانبازی به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار منصوب شد.

شهرکرد- رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل معرفی و منصوب شد.

شهرکرد - مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در لبیک به فرمان رهبر انقلاب اسلامی برای با مقابله با ویروس کرونا، قرارگاه مردمی «حاج قاسم» در استان تشکیل می‌شود.

شهرکرد- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از دونفر از خطبای برتر استان تجلیل کرد.

شهرکرد- مراسم تجلیل از زنان جانباز چهارمحال و بختیاری به همت تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

شهرکرد- روحانیون چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس حضور پر رنگی در مسیر مقابله با دشمن ایفا کردند به طوری که ۷۷ نفر از روحانیون این استان در هشت سال دفاع مقدس شهید شدند.

شهرکرد- سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری مسابقه‌ مجازی «تلاوت برتر» در استان با موضوع آیات مرتبط با شهادت، جهاد، مقاومت، بصیرت خبر داد.

شهرکرد- مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هیئت‌های مذهبی باید اجتماعی باشند و نباید به حسینیه محدود شوند.

شهرکرد- مراسم عزاداری امام حسین(ع) و یارانش به همت هیئت رایة العباس (ع) شهرکرد در امامزاده این شهر برگزار شد.

شهرکرد- دانش آموزان چهارمحالی با نوای کربلایی میر قیصری در مدرسه شهید بهشتی شهرکرد در عزای سالار شهیدان سینه زنی کردند.

شهرکرد- مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در جمع هیئت الزهرا(س) شهرکرد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد به ایراد سخن در خصوص واقعه تاسوعا و عاشورا پرداخت.

شهرکرد- هیئت رهروان شهدای شهرکرد در راستای حمایت از ۱۵ خانواده زندانیان ورود کرده است و در تلاش است که مشکلات مالی و اقتصادی این خانواده ها را حل کند.

شهرکرد- بانوان شهر شهرکرد با توزیع پرچم «ما ملت امام حسینیم» محرم برای پاسداشت محرم و قیام امام حسین(ع) گام برداشتند.

شهرکرد- مراسم عزاداری در ورزشگاه بزرگ تختی شهرکرد به همت جوانان این شهر برگزار شد.

شهرکرد- مراسم پرشور عزاداری به همت جوانان شهرکردی در مدرسه شهید بهشتی شهرکرد برگزار شد.

شهرکرد- معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نذورات مردم در ماه محرم در این استان به سمت تهیه بسته های معیشتی سوق داده شود.

شهرکرد- شمیم عطر حسینی با فرارسیدن ماه محرم در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری پیچیده و علم امام حسین (ع) در خانه‌ها و کوچه برافراشته شد.

شهرکرد- ورزشگاه تختی شهرکرد امسال میزبان عزاداران حسینی است و مجلس عزاداری در دهه اول محرم به همت هیئت انصار المهدی در این ورزشگاه برگزار می شود.

شهرکرد- جزئیات برنامه هیئت های مذهبی شاخص چهارمحال و بختیاری در ماه محرم اعلام شد.

شهرکرد- کارشناس تشکل های دینی و هیئت های مذهبی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم عزاداری محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در این استان برگزار می شود.

شهرکرد- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۶ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال برای مبارزه با کرونا توسط روحانیون چهارمحال و بختیاری جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

شهرکرد- گفتمان برتر فرهنگی در چهارمحال وبختیاری با موضوع اصول و شیوه‌های مطالبه‌گری در نظام اسلامی به همت تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

شهرکرد- فراخوانی با عنوان تولید محتوا با موضوع عفاف و حجاب از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری منتشر شد.

شهرکرد- مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تقویت فرهنگ دینی زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

شهرکرد- مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید نسبت حوزه هنری با انقلاب اسلامی مشخص شود، گفت: ایجاد هویت انقلابی مهمترین رسالت حوزه هنری است.

شهرکرد- با گذشت ۲۸ سال از سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به چهارمحال و بختیاری، بازخوانی این رویداد شیرین یادآور بیانات و انتظارات معظم‌له از اقشار مختلف مردم و م سئو لان است.

شهرکرد- مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: عمومی شدن تبلیغ اسلامی در جامعه از مهمترین اهداف در مسیر ترویج فرهنگ اسلامی است.

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حرکت در مسیر گام دوم انقلاب زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی است.

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map