تبلیغات در کلاراندون جامائیکا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با تبلیغات در کلاراندون جامائیکا شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

وزیر گردشگری ، محترم ادموند بارتلت ، می گوید توسعه اقتصادی و اجتماعی در روستاهای جامائیکا با برنامه گردشگری مبتنی بر جامعه در ابتکار توسعه اقتصادی روستایی (REDI) که توسط صندوق سرمایه گذاری اجتماعی جامائیکا (JSIF) اجرا شده است ، تقویت شده است.

وزیر بارتلت در سمپوزیوم برای بستن پروژه REDI در Lodge و مرکز کنفرانس Mona Visitor در دانشگاه غرب هند ، در کینگستون ، در تاریخ 27 ژوئیه ، گفت که شرکتهای گردشگری جامعه (CTE) که تحت REDI کمک دریافت کرده اند ، بهبود توانایی آنها در رسیدن به استانداردهای محلی و بین المللی.

آنها عملیات تجاری ، زیرساختی و ظرفیت سازمانی خود را افزایش داده و در نتیجه دسترسی خود را به بازارهای گردشگری بهبود بخشیده اند.

CTE هایی که از REDI پشتیبانی دریافت کرده اند عبارتند از: دهکده بومی Rastafari (انجمن خیرخواهان تالار Rastafari Africa) ، تورهای ماجراجویانه Irvin St.

James Cockpit Country Agency South Trelawny (STEA) ، Albert Town Trelawny Ambassabeth / Bowden Pen Farm Association ، Bowden Pen ، St.

توماس ، منطقه تفریحی پورتلند گپ اعتماد جامایکا و حفاظت و توسعه (JCDT) ، پورتلند گپ ، سنت آندرو ، بنیاد مدیریت مناطق ساحلی کارائیب رودخانه رودخانه نمک و تورهای قایق (CCAM) ، رودخانه نمک کلاراندون ، شورای مارون چارلز ، چارلز تاون پورتلند ، گروه زنان ساحل گنج ، ساحل گنج ، سنت الیزابت.

از سال 2010 ، JSIF با وزارت گردشگری (MoT) ، شرکت توسعه محصولات گردشگری (TPDCo) و هیئت گردشگری جامائیکا (JTB) همکاری کرده است تا از طریق REDI به این شرکت های گردشگری جامعه کمک کند.

بودجه این پروژه از طریق وام 15 میلیون دلاری توسط دولت جامائیکا و بانک جهانی تأمین می شود.

وزیر بارتلت در سمپوزیوم REDI جعبه ابزار جدید گردشگری جامعه جامائیکا را راه اندازی کرد.

این جعبه ابزار از دو قسمت تشکیل شده است: 1) کتاب راهنمای حاوی اطلاعات جامع در مورد راه اندازی یک تجارت گردشگری پایدار و سودآور در جامعه و 2) راهنمای مراحل اخذ مجوز هیئت گردشگری جامائیکا (JTB).

وزیر بارتلت خاطرنشان کرد: پروژه گردشگری REDI دستاوردهای دیگری نیز دارد ، از جمله سیاست ملی و استراتژی گردشگری جامعه که در سال 2015 توسط پارلمان تصویب شد ، 250 میلیون دلار سرمایه گذاری در توسعه و تجهیز زیرساخت ها ، ایجاد ظرفیت برای CTE ها ، ایجاد تجارب جهانی جامائیکا با رقابت جهانی.

مارک تجاری ، توسعه یک برنامه سه ساله بازاریابی مرتبط و مواد وثیقه بازاریابی ، راه اندازی پورتال گردشگری جامعه جهانی www.

MoreToJamaica.

com ، تولید چهار فیلم موضوعی و هفت فیلم اضافی که هر CTE را شامل گردشگری جامعه و همچنین توسعه از دو بانک 400 عکس عکس با کیفیت بالا.

در اظهارات خود ، مدیرعامل JSIF ، عمر سوئینی از شرکای تأمین اعتبار دولت جامائیکا و بانک جهانی و همچنین وزارت گردشگری ، شرکت توسعه محصولات گردشگری و هیئت گردشگری جامائیکا برای این همکاری تشکر کرد.

ائتلاف بیایید به آنجا برویم از مشاغل و سازمان های مسافرتی خوشحال است که از همکاری با فیس بوک برای مبارزات انتخاباتی خود برای الهام بخشیدن به آمریکایی ها برای .

.

.

ادامه مطلب تزریق واکسن چقدر دردناک است؟ از رئیس پلیس هونولولو ، سوزان بالارد ، س Askال کنید.

وقتی سوزن وارد ریه هایش شد فریاد می زد .

.

.

ادامه مطلب خطر پنهان ایتالیا برای ورود به مرحله سوم بیماری همه گیر COVID-19 یادآور گله گمراه شده توسط چوپان خود و .

.

.

ادامه مطلب اگر کسی با آنچه در حال حاضر در جهانگردی اروپا با COVID-19 در جریان است آشنا باشد ، این تام جنکینز ، مدیرعامل ETOA ، تورگردانان اروپا است .

.

.

ادامه مطلب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map