تبلیغات در گابورونه بوتسوانا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در گابورونه بوتسوانا کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هواپیمایی قطر از راه اندازی سرویس جدید خود به گابورونه خبر داد ، بوتسوانا، از 27 اکتبر 2019 آغاز می شود.

پایتخت و بزرگترین شهر بوتسوانا اولین مقصد این شرکت هواپیمایی در کشور آفریقا خواهد بود.

پروازهای سه بار در هفته با هواپیمای ایرباس A350-900 انجام می شود که دارای 36 صندلی در کلاس تجاری و 247 صندلی در کلاس اقتصادی است.

قطر ایرویز رئیس اجرایی گروه ، جناب آقای اکبر الباکر ، گفت: "ما از آغاز پروازهای هفتگی به گابورونه ، یکی دیگر از مقصدهای مورد جستجوی آفریقا ، بسیار هیجان زده هستیم.

خطوط هوایی قطر متعهد است که حضور ما در آفریقا را افزایش دهد و به 22 مقصد در 15 کشور که در حال حاضر ارائه می دهیم ، اضافه کند.

خدمات جدید ما به شهر دلربا گابورونه این امکان را برای ما فراهم می کند که برای مسافران متصل از شبکه گسترده ما با بیش از 160 مقصد در سراسر جهان ، یک سفر بی نقص به و از بوتسوانا داشته باشیم.

" گابورونه پایتخت و بزرگترین شهر بوتسوانا ، کشوری محصور در خشکی در آفریقای جنوبی است که به نامیبیا ، زامبیا ، زیمبابوه و آفریقای جنوبی محدود می شود.

طبیعت گسترده و حیات وحش این کشور ، آن را به مقصدی مشهور برای گردشگران ماجراجو از سراسر جهان تبدیل کرده است.

هواپیمایی قطر در حال حاضر ناوگان مدرنی متشکل از بیش از 250 هواپیما را از طریق مرکز خود ، فرودگاه بین المللی حمد (HIA) به بیش از 160 مقصد در سراسر جهان ، اداره می کند.

این شرکت هواپیمایی اخیراً مجموعه ای از مقاصد جدید هیجان انگیز را راه اندازی کرده است ، یعنی Rabat ، مراکش.

ازمیر ، ترکیه؛ مالت داوائو ، فیلیپین؛ لیسبون ، پرتغال؛ و موگادیشو ، سومالی.

این شرکت هواپیمایی لنکاوی ، مالزی را در اکتبر 2019 به شبکه گسترده مسیر خود اضافه خواهد کرد.

هواپیمایی قطر با اهدای جوایز جهانی ایرلاین 2019 به عنوان "بهترین هواپیمایی جهان" انتخاب شد که توسط سازمان بین المللی رتبه بندی حمل و نقل هوایی Skytrax مدیریت می شود.

همچنین به رسمیت شناختن تجربه بی نظیر کلاس تجاری خود ، Qsuite ، "بهترین خط هوایی در خاورمیانه" ، "بهترین کلاس تجاری جهان" و "بهترین صندلی کلاس تجاری" نامگذاری شد.

خطوط هوایی قطر تنها خط هوایی است که پنج بار عنوان "هواپیمایی سال Skytrax" را به عنوان آرزوی برتر در صنعت هواپیمایی شناخته شده است.

برنامه پرواز (یکشنبه ، چهارشنبه ، جمعه) دوحه - ژوهانسبورگ QR1377: حرکت DOH 06: 55 ساعت ، ورود به JNB 14: 50 ساعت ژوهانسبورگ-گابورونه QR1377: حرکت JNB 15: 55 ساعت ، ورود به GBE 16: 50 ساعت گابورونه - ژوهانسبورگ QR1378: حرکت GBE 18: 35 ساعت ، ورود JNB 19: 30 ساعت ژوهانسبورگ-دوحه QR1378: حرکت JNB 20: 40 ساعت ، ورود به DOH 06: 35 ساعت + 1 مقامات تایلند تصمیم گرفته اند رژیم بدون ویزا را برای گردشگران روسی از سر بگیرند.

اکنون بازدیدکنندگان روسی ، که نمی خواهند بیش از یک ماه تقویم بگذرانند .

.

.

ادامه مطلب راجر داو ، رئیس اتحادیه سفر ایالات متحده ، بیانیه زیر را صادر کرد و از قانون تسکین ویروس کرونا که توسط کنگره تصویب شده است ، تعریف می کند ، ادامه مطلب تاکنون وزرای گردشگری در این 35 کشور ساکت بوده اند.

یک وزیر گفت سیماگر "چرا گردنم را بیرون می کشم .

.

.

ادامه مطلب طبق گفته کره شمالی ، حتی یک مورد ویروس کرونا در این کشور منزوی وجود نداشته است.

این ادعا توسط بسیاری از کارشناسان خارجی مورد اختلاف قرار گرفت.

عمده .

.

.

ادامه مطلب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map