تبلیغات در گرونا یونان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در گرونا یونان مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ما برای بهبود خدمات خود از کوکی‌ها استفاده می‌کنیم.

جزئیات بیشتر را در صفحه "حفظ حریم خصوصی کاربران" در وبسایت دویچه وله بخوانید.

بسیاری از مردم یونان خودشان هم از اینکه اینگونه به محدودیت‌های وضع‌شده برای مقابله با شیوع کرونا پایبندند و از سوی دیگر از مدیریت خوب دولت در این بحران شگفت‌زده‌اند.

یونان خیلی زود آماده رویارویی با پاندمی کرونا شده بود.

کیریاکوس میتسوتاکیس، نخست وزیر یونان در یک سخنرانی تلویزیونی که روز گذشته پخش شد، از بیلان مثبت عملکرد دولت در مقابله با کرونا تا به اینجا گفت و از رفع برخی محدودیت‌های منع رفت و آمد از دوشنبه آینده، خبر داد.

اما چهره اصلی در مبارزه با کرونا در یونان، نه نخست وزیر که یک پزشک ۵۵ ساله است؛ پزشکی که هر شب ساعت ۶ بعدازظهر چهره‌اش در برنامه تلویزیون یونان نقش می‌بندد و با صدایی آرام به بینندگان سلام می‌کند.

شهروندان یونان به حرف‌های او گوش می‌دهند؛ به حرف‌های دکتر سیودراس.

او آمار قربانیان و تازه‌مبتلاشدگان را اعلام می‌کند.

در مجموع آمار ۱۳۸ مورد مرگ در اثر ابتلا به کووید ۱۹ از زمان شروع این پاندمی در یونان تاکنون، نشان می‌دهد که این کشور بهتر از سایر کشورها برای رویارویی با پاندمی آمادگی داشته است.

  یونان آماده بود این ویروس‌شناس یونانی را که حالا شهروندان یونان هر شب به تصویر و صدایش عادت کرده‌اند، نخست وزیر، در روزهای پایانی سال گذشته به عنوان مشاور ویژه‌ی خود در مسئله کرونا انتخاب کرد.

هنگامی که در روزهای پایانی ماه فوریه خبر آمد که نخستین مورد مشکوک تستش مثبت بوده است، دولت یونان به توصیه این پزشک میکروب‌شناس، بی‌درنگ دستور ممنوعیت تمامی برنامه‌های مربوط به تجمع‌ها و جشن‌های بزرگ را صادر کرد.

در یونان، مدارس و دانشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها خیلی زودتر از دیگر کشورها بسته شدند.

به این ترتیب شمار مبتلایان جدید، از همان ابتدا پایین ماند و کسانی که به یکباره شغل خود را از دست دادند، بر طبق تدابیری که به همین منظور از سوی دولت بی‌درنگ اتخاذ شده بود، به سرعت ۸۰۰ یورو به ازای هر فرد دریافت کردند.

  پنج هفته‌ای است که مقررات منع عبور و مرور در یونان در حال اجراست و مردم تنها برای موارد ضروری از خانه بیرون می‌آیند.

شهروندان یونان با این تدابیر موافقند و محدودیت‌ها را در راستای حفاظت از جان شهروندان، کارساز می‌دانند.

ستایش گسترده مدیریت بحران دولت یونان بیش از ۸۵ درصد از یونانی‌ها مدیریت بحران دولت میتسوتاکیس را تحسین می‌کنند.

خود او هم عملکرد دولتش در بحران را تا به اینجا می‌ستاید.

نخست وزیر شب گذشته در یک سخنرانی تلویزیونی، از "کشوری سازمان‌یافته در مقابله با ویروس" سخن گفت که به گفته او "از شهروندان محافظت کرده و همزمان اعتماد آنها را هم به دست آورده است.

" نخست وزیر ادامه داد: «شهروندان یونان به بهترین نحو عمل کردند، به مقررات‌ها پایبند بودند و به این ترتیب از سلامتی خودشان و همسایگانشان محافظت کردند.

» دویچه وله را در اینستاگرام دنبال کنید برخی محدودیت‌های مقرر شده برای رفت و آمد، با توجه به موفقیت‌های به دست آمده، از دوشنبه آینده لغو می‌شوند.

از چهارم ماه مه شهروندان این کشور اجازه دارند دوباره بدون ارائه‌ی دلیلی خاص خانه خود را ترک کنند اما در عین حال مقررات‌ سختگیرانه دیگر به قوت خود باقی است.

رستوران‌ها، مراکز خرید و سواحل این کشور فعلا بسته می‌مانند.

سیستم درمانی مجهز بود یونان تازه از فشار بحران اقتصادی که سال‌ها با آن دست به گریبان بود، کمر راست کرده است؛ بیمارستان‌ها سال‌ها در جریان این بحران با مشکلات و کمبودهای فراوان روبرو بودند و بسیاری از کادر درمانی خود را از دست دادند.

اما در همین زمینه هم نخست وزیر با افتخار از دستاوردها و موفقیت‌هایش گزارش می‌دهد.

به گفته او، دولتش هزاران پزشک را دوباره استخدام کرد و بخش‌های مراقبت ویژه را گسترش داد.

نخست وزیر یونان می‌گوید، بیمارستان‌ها مجبور نبوده‌اند، هیچ بیمار مبتلا به کرونا را به دلیل محدود بودن ظرفیت در بخش مراقبت‌های ویژه، رد کنند و در آینده هم این اتفاق نخواهد افتاد.

دویچه وله را در تلگرام دنبال کنید رئیس دولت یونان تأکید می‌کند که سیستم بهداشت و درمان این کشور برای مقابله با پاندمی به خوبی مجهز بود و از دو هم‌پیمان در پیکار با کرونا سخن می‌گوید: «هوای خوب که به ما اجازه می‌دهد وقت بیشتری را بیرون از فضای بسته به سر ببریم و مهمتر از آن شهروندان آگاه و حساس نسبت به موضوع که به خوبی می‌دانند چه باید کرد و چه کاری را بهتر است فعلا انجام نداد.

» به گفته نخست وزیر، اگر همکاری شهروندان نبود، تمامی دستاوردها از بین می‌رفت.

  دکتر سیودراس اما هشدار می‌دهد: «اجازه نداریم اکنون سهل‌انگاری کنیم چون همه دستاوردهایمان در مقابله با کرونا از بین می‌رود.

» رضا ملک‌زاده معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت ایران به دلیل "مدیریت بسیار غلط و پر نقص" وزیر بهداشت در بحران کرونا از سمت خود استعفا کرد.

متن نامه استعفای ملک‌زاده در صفحه شخصی او منتشر شده است.

کاستی‌های مدیریت بحران کرونا یکی از علت‌های اصلی شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام شده است.

مقابله با شیوع ویروس کرونا یکی از وعده‌های انتخاباتی و یکی از مهم‌ترین وظایف دولت جو بایدن است.

ایران پیشتاز کشورهای خاورمیانه در مرگ‌ومیر کروناست.

در حالی که سخنگوی ستاد ملی کرونا از زندگی ۷۹میلیون نفر از جمعیت کشور در وضعیت‌ هشدار خبر می‌دهد، مجلس سرگرم حواشی استعفای معاون وزیر بهداشت و شکایت از او شده است.

کمیته حفاظت از روزنامه‌نگاران می‌گوید امسال دستکم ۳۰ خبرنگار کشته شده‌اند.

در گزارش به اعدام روح‌الله زم اشاره شده است.

  جزایر فارو در اقیانوس اطلس با احداث تونلی به طول بیش از ده کیلومتر دست به ایجاد یک جاذبه توریستی زده است.

  رقصنده زن سیاه‌پوست باله برلین م سئو لان این موسسه را به "نژادپرستی" متهم کرده است.

  © 2020 Deutsche Welle | حریم خصوصی کاربران | شناسنامه | تماس | نسخه موبایل

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map