تبلیغات در Bundesland Steiermark اتریش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در Bundesland Steiermark اتریش در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ما از کوکی‌ها Cookies استفاده می‌کنیم تا پیشکش‌های خود به شما را بهبود ببخشیم.

معلومات بیشتر در این رابطه می‌توانید در اعلامیه حفظ داده‌ها بیابید.

سازمان امدادی کریتاس اتریش می گوید که در آینده همواره شمار بیشتر مهاجرین به صورت داوطلبانه به کشورهای زادگاه شان برمی گردند.

سوبوتکا، وزیر داخله اتریش نیز گفت که تلاش ها در این زمینه تقویت می یابد.

برند وختر، دبیرکل سازمان امدادی کریتاس اتریش به خبرگزاری "کتپرس" گفت که تبلیغات تهاجمی حکومت اتریش برای بازگشت مهاجرین "احتمالاً در کوتاه مدت به خوبی موثر بوده است.

" ولفگانگ سوبوتکا، وزیر داخله اتریش به روز چهارشنبه اعلام کرد که تلاش ها در این مورد تقویت می یابد تا مهاجرین به برگشت داوطلبانه به کشورهای شان تشویق شوند.

  او افزود که تا سال ۲۰۱۹ باید ۵۰ هزار مهاجر که دورنمای ماندن در این کشور را ندارند، درصورت رد تقاضای پناهندگی شان، اتریش را ترک کنند.

۱۰۰۰ مهاجر عودت کننده در دور اول باید با ۱۰۰۰ یورو مورد حمایت قرار گیرند.

افزون برآن باید بیشتر از زمان حاضر، درباره یک گزینه برگشت داوطلبانه آنها معلومات داده شود.

براساس اظهارات ولفگانگ سوبوتکا، وزیر داخله اتریش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ پناهجویی که اتریش را در سال گذشته ترک کرده اند، ۵۸۰۰ تن آنها به صورت داوطلبانه حاضر به ترک کشور شده اند که از میان همین شمار، ۱۸۵۰ مهاجر با حمایت سازمان امدادی کریتاس اتریش به کشورهای شان برگشته اند.

براساس این اظهارات، یک سوم از این گروه مهاجرین به عراق، ۳۴۲ مهاجر به ایران و ۲۵۰ مهاجر به افغانستان برگشته اند.

پیش از آنها شهروندان فدراسیون روسیه، سوریه، چین، کوزوو، اوکرایین، صربستان و لبنان به کشورهای شان برگشته اند.

برند وختر، دبیرکل سازمان امدادی کریتاس اتریش تاکید کرد که بازگشت داوطلبانه باید "حتماً در برابر اخراج اجباری تقدم داشته باشد" و این مهم است که تصمیم گیری در این مورد باید "توسط شخص مهاجر بعد از مشاوره خوب با معلومات کافی و بدون فشار" صورت گیرد.

hm/rs/KNA وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان افغانستان تایید می کند که بیش از ۳۰۰ پناهجوی افغان از ترکیه برگردانده شده اند.

این گروه که اکثر شان جوانان بالای ۲۵ ساله اند امروز سه شنبه با دو هواپیمای چارتر از ترکیه به کابل رسید.

کمیشنر عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان همراه با سرپرست وزارت مهاجرین و عودت کنندگان افغانستان برای افتتاح مکتب ابتدائیه «شهید وحدت ملی» و بازدید از وضعیت بیجاشدگان و عودت کنندگان به ولایت بامیان سفر نمودند.

مقام‌های افغان روز چهارشنبه اعلام کردند که بسیاری از کشورهای اروپایی روند اخراج مهاجران رد شده افغان را از سر گرفته اند.

این روند در ماه‌های اخیر به دلیل پاندمی کرونا متوقف شده بود.

یک وزیر آلمانی گفته که داکتران بدون مرز مجبور شده اند واکسیناسیون تیتانوس را در اردوگاه مهاجران در لیسبوس آغاز کنند؛ چراکه موش های صحرایی انسان ها و مخصوصا نوزادان را می گزند.

    یک دختر سه ساله افغان در اردوگاه کارا تیپه در جزیره لیسبوس یونان احتمالا مورد حمله جنسی قرار گرفته است.

داکتران گفته اند كه جراحات وی احتمالاً ناشی از تجاوز جنسی بوده است.

باشندگان این کمپ نیز از تجاوز جنسی سخن می زنند.

    یک گروه ۳۰ نفری مهاجران رد شده افغان از آلمان صبح امروز پنجشنبه به کابل رسیدند.

اخراج این افراد انتقادهایی را به همراه داشته است.

    مقام‌های افغان روز چهارشنبه اعلام کردند که بسیاری از کشورهای اروپایی روند اخراج مهاجران رد شده افغان را از سر گرفته اند.

این روند در ماه‌های اخیر به دلیل پاندمی کرونا متوقف شده بود.

    © 2020 Deutsche Welle | حفظ داده ها | یادداشت حقوقی | تماس | نسخه موبایل

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map