تبلیغات در Distrito Federal ونزوئلا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در Distrito Federal ونزوئلا در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۳۰ آذر ۱۳۹۹ به گزارش یکشنبه سیماگر از خبرگزاری ای وی ان ونزوئلا، «خورخه ارئاسا» وزیر امور خارجه ونزوئلا تبلیغات رسانه ای در انتشار اخبار دروغین در خصوص حضور برنامه جهانی غذای سازمان ملل در این کشور آمریکای لاتین را به شدت رد کرد.

برنامه جهانی غذا شاخه‌ای از سازمان ملل متحد در زمینه امنیت غذایی و رفع گرسنگی است که درجهت کمک به مردمی که قادر به تأمین غذای کافی برای اعضای خانواده خود نیستند، ایجاد شده است.

ارئاسا در توئیتی ضمن تکذیب این اخبار ناصحیح از سوی برخی رسانه‌ها نوشت: خبرگزاری ها و نظرپردازان دروغی دیگر به راه انداختند.

طبق ادعای این رسانه‌ها مادورو مانع ورود هیأت برنامه جهانی غذا در ونزوئلا شده است.

این دروغ است! ما در حال انجام مذاکرات در این زمینه هستیم و امیدواریم به توافقی مبتنی بر اصول بین الملل و قوانین داخلی خود دست یابیم.

براساس این خبر منتشر شده در رسانه هایی چون خبرگزاری بلومبرگ آمریکا، این نهاد سازمان ملل نتوانسته کمک های غذایی را به ونزوئلا برساند زیرا دولت کاراکاس خواستار ارسال آن از طریق شبکه های توزیع خود شده است.

به نوشته خبرگزاری کوبایی پرنسا لاتینا از اوایل سال ۲۰۲۰، برنامه جهانی غذا با انتشار نتایج ارزیابی امنیت غذایی در کشور برآورد کرد که از هر سه تن، یک نفر در ونزوئلا در شرایط ناامن غذایی به سر می برد و به کمک نیاز دارد.

طبق این آمار، ۲,۳ میلیون نفر از ناامنی غذایی شدید رنج می برند و هفت میلیون نفر نیز در وضعیت متوسط قرار دارند؛ و این بحرانی است که تحریم ها و اقدامات زورگویانه و یکجانبه آمریکا در این کشور به وجود آورده است.

در نتیجه محاصره اقتصادی و تحریم های ظالمانه واشنگتن علیه ونزوئلا که در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ تشدید شده است، ملت ونزوئلا قادر به تامین مواد غذایی و کالاهای موردنیاز خود از دیگر کشورها نبوده و به همین خاطر توزیع مواد غذایی اساسی در این کشور آمریکای جنوبی به ویژه در دو سال اخیر دچار مشکل شده است.

در همین رابطه، «ریک استرلینگ» روزنامه نگار و تحلیل‌گر آمریکایی، نتیجه انتخابات پارلمانی ونزوئلا را ضربه‌ای سخت به سیاست‌های آمریکا در ونزوئلا و آمریکای لاتین دانست و اظهار کرد: ایالات متحده برای سال‌هاست که تلاش می کند حکومت ونزوئلا را تغییر دهد.

این تحلیلگر با اشاره به ادامه تلاش ایران برای صادرات سوخت و کمک‌های فنی مهندسی به ونزوئلا اظهار کرد: همبستگی و تبادل اقتصادی ایران با ونزوئلا تاثیر بزرگی بر توان این کشور در مقابله با تحریم‌های غیرانسانی آمریکا به ویژه در بخش نفت و بنزین داشته است.

سیاست مداخله‌جویانه آمریکا در ونزوئلا و معرفی خوان گوایدو به عنوان رئیس جمهوری موقت و خودخوانده این کشور اگرچه مشکلات اقتصادی شدیدی را متوجه مردم ونزوئلا کرده است، اما همه شواهد، گویای شکست این سیاست است و حتی منتقدان و معترضان به مادورو هم عملکرد دولت آمریکا را مورد انتقاد جدی قرار داده‌اند.

انتخابات پارلمانی ونزوئلا که یکشنبه ۱۶ آذر برگزار شد، چالشی بزرگ میان طرفداران «نیکلاس مادورو» رئیس جمهوری این کشور و گروه مخالفان بود که با پیروزی حزب مادورو و تشکیل مجلس جدید اگرچه این چالش کم رنگ تر شد اما به نظر می رسد که هنوز تدوام خواهد داشت.

منبع: سیماگر کلیدواژه: تحریم واشنگتن کاراکاس برنامه جهانی غذا نیکلاس مادورو تحریم واشنگتن کاراکاس برنامه جهانی غذا نیکلاس مادورو اخبار کنکور برنامه جهانی غذا درخواست حذف خبر: «خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.

سیماگر.

ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سیماگر» بوده و سایت «خبربان» م سئو لیتی در قبال محتوای آن ندارد.

چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد 09121442355 را به همراه موضوع به آدرس ایمیل [KHABARBAN] ارسال فرمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

تصاویر| جنجال تغییر نام خیابان استاد شجریان به شهید فخری‌زاده! مطهری خطاب به مجمع؛ سهمیه ایران برای خرید واکسن کرونا باطل شد؛ پاسخگو باشید رفیقدوست: موشک‌هایی که سپاه به عین الاسد زد را آمریکا هم ندارد /یک سپاهی رئیس جمهور شود همه مشکلات کشور حل می شود مشتاقان تاخیر در لغو تحریم‌ها| واکنش اصولگرایان به طرح بررسی مجدد FATF در مجمع؛ تصویب نمی‌شود! مرغ ارزان‌تر شد به گزارش سیماگر به نقل از فارس، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح امروز پنجشنبه چهارم دی ماه در واکنش به گزافه گویی ها و ادعاهای ترامپ و همچنین بخش امور عمومی فرماندهی سنتکام علیه ایران اظهار داشت: اینگونه اظهارات و اتهام‌زنی‌های تکراری، بی‌اساس و ساختگی در قالب فرافکنی‌های مرسوم‌کاخ سفید قابل ارزیابی بوده و با هدف تحت الشعاع قرار دادن شرایط بسیار سختی است که ترامپ در آن قرار دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد  اتهامات ترامپ و سنتکام عنوان کرد: همانگونه که بارها اعلام شده حمله به اماکن دیپلماتیک و مسکونی مردود است و در این موضوع خاص انگشت اتهام به سوی خود آمریکا و شرکا و متحدان آن در منطقه است که به دنبال افزایش تنش و فتنه انگیزی های جدید هستند.

خطیب زاده تصریح کرد: همانگونه که پیش از این نیز گفته ایم پاسخ ایران به تروریسم آمریکا، آشکار، شجاعانه و در سطح متناسب خودش بوده و لذا رژیم آمریکا بهتر است برای توجیه فتنه‌انگیزی‌های خود از سناریوهای باورپذیرتری کمک بگیرد.

جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید) سخنگوی دستگاه سیاست خارجی در پایان با هشدار جدی به رئیس رژیم آمریکا، توصیه کرد از تنش آفرینی و ماجراجویی‌های خطرناک در این روزهای پایانی حیات خود در کاخ سفید اجتناب کند و افزود: جمهوری اسلامی ایران دولت آمریکا را مسئول عواقب و تبعات هر اقدام نابخردانه در شرایط کنونی می داند.

ترامپ رئیس‌جمهور ایالات متحده بامداد امروز پنجشنبه چهارم دی ماه در صفحه توئیتر خود، بدون ارائه هیچ مدرکی و صرف به اشتراک گذاشتن تصویری از چند گلوله خمپاره نامشخص، ایران را به انجام حمله راکتی روز یکشنبه به سفارتخانه آمریکا در بغداد متهم کرد و در این توئیت نوشت: «سفارتخانه ما در بغداد روز یکشنبه مورد اصابت چندین راکت قرار گرفت.

سه راکت عمل نکردند.

حدس بزنید از کجا آمده بودند: ایران.

اکنون ما زمزمه‌هایی از حملات بیشتر علیه آمریکایی‌ها در عراق می‌شنویم».

رئیس‌جمهور آمریکا سپس تهدید کرد: «توصیه ایمنی دوستانه به ایران: اگر یک آمریکایی کشته شود، من ایران را مسئول آن می‌دانم.

بازنگری کنید».

البته این گزافه گویی با واکنش صبح امروز محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه مواجه شد.

تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است.

© ۱۳۹۹

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map