تبلیغات سایت تهيه و ارايه ساير اغذيه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت تهيه و ارايه ساير اغذيه کسب وکار اینترنتی خود را توسعه دهید یکی از مهمترین روش های تبلیغات ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد. شرکت سیماگر یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که با دارا بودن کادری حرفه ای و مسلط به Google AdWords بهترین تنظیمات را برای شما انجام میدهد. تبلیغات در گوگل را باید به صورت حرفه ای روی وب سایت تنظیم نمایید تا از هزینه های اضافی و غیر مفید توسط کارشاسان جلوگیری شود. شرکت سیما گر برای شما در موتور جستجو گوگل ، موتور جستجو یاهو، موتور جستجو بینگ با کمترین هزینه کارمزد و اجرت خدمات آنی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

✅ یکی از راه های بازاریابی برای رستوران تبلیغات هستش ، از اونجایی که هزینه ی بازاریابی و تبلیغات در سطح شهر و تلوزیون بسیار بالا و برای کسی که تازه فست فود خودش رو راه اندازی کرده سنگین هست ؛ اما این پایان راه نیست زیرا امروزه از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام رستوران دارها میتوانند به صورت رایگان تبلیغات را به شکلی کاملا حرفه ای در محیطی با میلیون ها کاربر در سراسر جهان به اشتراک بگذارند.

✅ هزینه بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام رایگان هستش ، در این مقاله من چند ترفند طلایی بازاریابی و تبلیغات فست فود در داخل اینستاگرام رو بهتون یاد میدم.

✅ اگر از این ترفندها بهترین استفاده رو ببرید مطمئن باشید این بازاریابی و تبلیغات برای شما سودآوری میکنه ، و درآمد خالص فست فود شما رو ممکنه چندین برابر حالا بکنه.

    ✅ یکی از شیوه های بازاریابی و تبلیغات جدید که کسب وکارها بخصوص رستوران ها امروزه برای معرفی برند و جذب مشتریان از آن استفاده میکنند اینستاگرام است.

اینستاگرام ماهانه با ۵۰۰ میلیون کاربر فرصت منحصربه فردی را برای بازاریابی و تبلیغات فراهم آورده است تا بتوانند از این  طریق به جذب مشتری بیشتر بپردازند.

✅ بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام کاملا دائمی است و مدت زمان مشخصی برای آن تعیین نشده است، برخلاف سایر ابزارهای تبلیغاتی اینستاگرام بدون محدودیت زمانی تصاویر و ویدیوها را برای کاربران به اشتراک میگذارد و در ضمن انجام تبلیغات در شبکه اجتماعی اینستاگرام به پرداخت هزینه های گزاف نیاز ندارد ✅ یکی از پربازدیدترین صفحات در اینستاگرام برای عموم مردم صفحات رستوران ها و مواد غذایی است.

حال اگر تمایل دارید با استفاده از بازاریابی و تبلیغات رستورانی در اینستاگرام به معرفی رستوران یا فست فود خود بپردازید روش های زیر را دنبال نمایید.

✅ اگر قصد دارید با استفاده از بازاریابی و تبلیغات رستورانی در اینستاگرام کسب و کارتان را به مخاطبین معرفی نمایید به یک حساب کاربری تجاری نیاز دارید.

دقت نمایید حساب کاربری تجاری کاملا از حساب شخصی تان جدا است.

چگونه صفحه اینستاگرام خود را تجاری کنیم؟! ✅ برای اینکه صفحه شما حرفه ای به نظر بیاید از بهترین عکس ها استفاده کنید و از گذاشتن عکس های تار و غیر جذاب خودداری کنید.

✅ شما برای تهیه عکس های حرفه ای و ویدیوهای جذاب به شخصی نیاز دارید تا بتواند با استفاده از فیلترها و افکت ها پست های حرفه ای را که معرف رستوران شماست تهیه نماید.

✅ بازاریابی و تبلیغات تصویری یکی از بهترین شیوه های تبلیغات می‌باشد ، چون اکثر مخاطبین زمان زیادی رو روی متن نمیگذارند.

✅ داشتن تصویر یا ویدئو در هر پست اینستاگرام یک امر بدیهی هست ، اما نوشتن یک کپشن عالی هست که میتونه پست های مارو با سایر پست ها متمایز کنه.

۸ ترفند برای اینکه چطور کپشن اینستاگرام حرفه ای بنویسیم؟ ✅ برای بازاریابی و تبلیغات اینستاگرامی باید پست ها را براساس یک برنامه ریزی دقیق طی یک بازه زمانی مشخص در طول روز منتشرکنید.

✅ یکی از ویژگی های بارز حساب تجاری اینستاگرام این هستش که میتونین ببینین که مخاطبین شما چه روزی و چه ساعتی رو میان تو اینستاگرام از این طریق میتونین متوجه بشین که بهترین زمان برای ارسال پست کی هستش که بهترین بازده رو داشته باشید.

✅ اگر طی یک بازه ی زمانی مشخص همراه با برنامه ریزی دقیق به انتشار تصاویر و ویدیوهای حرفه ای خود میپردازید حال وقت آن رسیده است که با به کارگیری تکنیک های های ساده علاوه براینکه مخاطبان پست های شما را ببینند به دنبال کردن صفحه تان نیز بپردازند.

✅ هشتگ ها # :  یکی از بهترین راههای بازاریابی و تبلیغات و افزایش طول عمر پست های شما استفاده از هشتگ های جذاب و مرتبط است، برای معرفی رستوران خود از هشتگ های اختصاصی استفاده نمایید.

✅ دستور غذا : گاهی اوقات دستور غذایی را برای مخاطبین خود به اشتراک بگذارید.

✅ غذاها و خدمات جدید : به هنگام اضافه شدن غذا یا نوشیدنی جدید به منوی رستوران تان حتما همراه با تصاویر آن تاریخچه ای کوتاه و با مواد تشکیل دهنده آن را به مخاطبان خود در اینستاگرام معرفی نمایید.

✅ برگزاری مسابقه و ارائه کدهای تخفیف : سعی کنید خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهید، شما را از سایر رستوران ها متمایز نماید.

برگزاری مسابقه، ارائه کدهای تخفیف به فالوورهایتان در اینستاگرام یکی از راه های تبلیغاتی برای جذب مشتری بیشتر است.

✅ انتقادات و پیشنهادات : دعوت و توجه به نظرات کاربران در افزایش مخاطبان شما تاثیر گذاراست.

از مخاطبان خود بخواهید برای بهبود سطح کیفیت کسب وکارتان، ایجاد تغییرات مثبت در رستوران پیشنهادات و انتقادت شان را با شما به اشتراک بگذارند.

✅ اینفلوئنسرها : از افراد مشهور یا اینفلوئنسرها دعوت کنید تا به رستوران بیایند و با گرفتن عکس هایی از محیط رستوران و غذاها آنها را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

اینفلوئنسرها به دلیل داشتن فالوورهای بسیار میتوانند گزینه ای عالی برای جذب مشتری و بازاریابی و تبلیغات  رستوران باشند.

✅ یکی از ابزارهای مخصوص اکانت های تجاری که اینستاگرام در اختیار کسب وکارها قرارداده است ابزار آنالیز است.

آنالیز کردن اکانت اینستاگرام در رشد صفحه و بازاریابی و تبلیغات رستوران شما تاثیر بسزایی دارد زیرا شما متوجه خواهید شد که : ✅ از غذاهای تزئین شده زیبا و وسوسه کننده برای تهیه عکس ها استفاده نمایید تا مخاطبان با دیدن آنها برای آمدن به رستوران تشویق شوند.

✅ مکان Location رستوران را در هر پست قراردهید تا کاربران بتوانند به راحتی مکان دقیق رستوران شما را پیدا کنند.

منبع : beloved marketing نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * فرستادن دیدگاه ناحیه کاربری ایران تبلیغ ایران تبلیغ ارائه دهنده خدمات نوین طراحی و تبلیغات در بستر دیجیتال مارکتینگ است.

با تجربه، علم روز، هوشمندی حلقه همکاران و تکنیک های مدرن توسعه با سعی حداکثری به جلب رضایت کاربران در مسیر صحیح این تجارت الکترونیک به یاری خداوند در حرکت هستیم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map