تبلیغات سایت حوله

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت حوله در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هدیه ‌های تبلیغاتی کاربردی، ملموس و مناسب، نشان دهنده اعتبار و کیفیت شرکت ‌های بزرگ و هوشمند است.

شرکت حوله ارس به این اصل مهم بازاریابی اعتقاد دارد که یک هدیه تبلیغاتی نامناسب، بیش از آنکه به اعتبار برند کمک کند به آن آسیب می‌رساند.

بنابراین حوله‌ هایی کاربردی با موارد استفاده بسیار متنوعی را طراحی کرده است تا انتقال دهنده سلیقه ناب، کیفیت و اصالت برند شما به مشتریانتان باشد.

حوله ارس با در اختیار داشتن امکانات وسیع و مجهز به تکنولوژی روز دنیا، و با نیم قرن تجربه در تولید انواع حوله، با نقش ها و طرح های بی نظیر، تنوع رنگ و با کیفیت عالی و قیمت مناسب، درخشش ، دوام و بقای نام تجاری شما را فراهم می سازد.

شما می توانید به راحتی هدیه تبلیغاتی موردنظر خود را انتخاب کنید و در ابعاد مختلف سفارش دهید؛ طوری که برندو لوگوی شرکت شما بر روی آن حک گردد.

نمونه حوله های تبلیغاتی شرکت پتروشیمی مارون | تکنیک بافت روی متن و بوردر حوله شرکت سان استار | تکنیک بافت روی متن و بوردر حوله شرکت باراکا | تکنیک بافت روی متن و بوردر حوله شرکت ماهان | تکنیک بافت روی متن و بوردر حوله شرکت پالس | تکنیک بافت روی متن و بوردر حوله شرکت EMSIG | تکنیک بافت روی متن و بوردر حوله بانک سرمایه | تکنیک گلدوزی روی متن و بوردر حوله شرکت سونیل | تکنیک بافت روی متن و بوردر حوله تکنیک گلدوزی روی متن و بوردر حوله شرکت ویلسون | تکنیک بافت روی متن و بوردر حوله حوله تبلیغاتی - برند کجال بافت روی متن حوله تبلیغاتی شرکت ساویز پیشنهاد ویژه ما برای هدایای تبلیغاتی شما: حوله ارس با در اختیار داشتن امکانات وسیع و مجهز به تکنولوژی روز دنیا ؛ بهترین خدمات تبلیغاتی را برای شما عزیزان ارائه می نماید.

بافت آرم ، لوگو و طرح های مورد نظر شما روی حوله تخصص ماست.

حوله های تبلیغاتی ما در اندازه ، طرح و رنگ های متنوع و چشم نواز با بهترین حوله های خارجی رقابت می کند.

انواع حوله های تبلیغاتی ما با بهترین کیفیت و شکل های زیر ارائه می شوند: حوله تبلیغاتی با بافت لوگو روی حاشیه حوله و سطح حوله حوله تبلیغاتی با بافت روی حاشیه به تنهایی یا سطح حوله به تنهایی حوله تبلیغاتی با چاپ راکتیو حوله تبلیغاتی با گلدوزی ، مخصوص تیراژ های پایین لازم به ذکر است جهت تامین انواع سلیقه ها ، جنس و شیوه بافت حوله های ارس متنوع بوده و به شکل های زیر ارائه می شوند: حوله دورو نخ ( لوپ غیر مخمل ) هر دو طرف حوله شکل یکسان دارند انواع نخ : نخ رینگ ۲/۲۰ صددرصد پنبه نخ اوپن ۲/۲۰ صددرصد پنبه نخ رینگ هیچ گونه زبری ندارد و توصیه می شود .

تمام طرح ها و رنگ های گوناگون در سایت ما قابل ملاحظه است .

۰۲۱-09121442355   ۰۹۱۲-09121442355‌  info[at]arastowel.

com ۰۲۱-09121442355   ‌ ۰۹۱۲-09121442355 info[at]arastowel[dot]com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map