تبلیغات سایت شاليكوبي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت شاليكوبي کسب وکار اینترنتی خود را توسعه دهید یکی از مهمترین روش های تبلیغات ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد. شرکت سیماگر یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که با دارا بودن کادری حرفه ای و مسلط به Google AdWords بهترین تنظیمات را برای شما انجام میدهد. تبلیغات در گوگل را باید به صورت حرفه ای روی وب سایت تنظیم نمایید تا از هزینه های اضافی و غیر مفید توسط کارشاسان جلوگیری شود. شرکت سیما گر برای شما در موتور جستجو گوگل ، موتور جستجو یاهو، موتور جستجو بینگ با کمترین هزینه کارمزد و اجرت خدمات آنی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در این مقاله قصد داریم درباره امکانات سامانه پیام کوتاه مدیرپیامک و همچنین پنل پیامک شالیکوبی و پنل اس ام اس برای شالیکوبان صحبت کنیم همراه ما باشید.

پنل پیام کوتاه می تواند یکی از ابزارهای تبلیغاتی برای شالیکوبان باشد تا بتوانند با هزینه ای پایین و اثرگذاری بیشتر محصولات خود را معرفی نمایند و همچنین می توانند اطلاعیه و اخبار شرکت را به صورت پیامکی به کارمندان خود ارسال نمایند.

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌و‌جنسیت، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کدپستی، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از جمله خدماتی هستند، که ما در مدیرپیامک انجام می دهیم.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟! ۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف Shalikobi استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟ ۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات ۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت ۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت ۴- لیست شماره های مشتریان به تفکیک سن و جنسیت ۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به شالیکوبان از روی نقشه ۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز ثبت نام پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شالیکوبی این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید که جذب یک مشتری جدید تقریبا پنج برابر حفظ مشتریان قدیمی هزینه دارد.

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید.

مدیر پیامک برای اولین بار در کشور “پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت“ راه اندازی کرد.

کاربرد پیامک برای شالیکوبی علاوه بر بازاریابی پیامکی و افزایش فروش در زمینه ی مشتری مداری ، رضایتمندی مشتری و خدمات پس از فروش نیز بسیار مهم است اگرچه شرکت های تولیدی اکثر سود کسب و کار خود را از طریق مشتری های وفادار و تداوم قرارداد با آنها به دست می‌آورند اما نباید اهمیت بازاریابی و کاربرد پیامک برای شالیکوبی ها را در این زمینه نادیده بگیرند با استفاده از برنامه بازاریابی مناسب و فکر شده برای ترویج محصولات و خدمات خود، شالیکوبان در جذب سرمایه، حفظ مشتریان، افزایش فروش و رسیدن به اهداف استراتژیک موفق هستند.

هدف نهایی شما این است که به سهم بازار مورد نظر خود برسید و مشتریان را متقاعد کنید که محصولات شما را انتخاب کنند.

یکی از راهکارهای مدرن، قابل اطمینان و مقرون به صرفه، استفاده از روش بازاریابی پیامکی است که به شما شالیکوبان امکان می‌دهد از این بستر برای رسیدن به افزایش فروش و رونق کسب و کار خود استفاده کنید.

در همین راستا، استفاده از پنل اس ام اس شرکت مدیرپیامک با وجود ابزار هایی مانند ارسال هوشمند ، ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک زماندار و ارسال پیامک بر اساس کد پستی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اقشار و اصناف دسته بندی شده، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌تواند تفاوت بین موفقیت و شکست باشد و انجام این مورد در شالیکوبی ها با سایر صنایع بسیار متفاوت خواهد بود.

از لحظه تولید تا مرحله تحویل، بینش مبتنی بر CRM روند کل کار را متمرکز خواهد کرد.

کاربرد پیام کوتاه در این زمینه به استفاده از پنل اس ام اس در شالیکوبی ها برای اطلاع رسانی به مشتریان برمی‌گردد.

با استفاده از ابزارهای مختلف مشتریان شما از لحظه خرید تا تحویل و پس از آن برای دریافت خدمات و گارانتی به صورت آنلاین ، خودکار و لحظه ای، از روال کار مطلع شده و به شما اعتماد خواهند کرد.

علاوه بر آن گزینه باشگاه مشتریان موجود در پنل پیامکی به صورت مجزا برای پیشبرد اهداف در زمینه روابط با مشتریان طراحی شده و انجام آن را بسیار ساده تر خواهد کرد.

(صنایع خودرو، صنایع فلزی، صنایع نساجی، آب و فاضلاب، صنایع چوب، صنعت مواد شیمایی، صنایع غذایی کشور، برق و صنعتی، تراشکاری،تولید کنندگان مواد غذایی، خدمات صنعتی، ساخت ماشین آلات صنعتی، صنایع الکترونیک، صنایع انبار داری، صنایع بازیافت، صنایع مبلمان، اتوماسیون صنعتی،صنعت آهن آلات،صنعت بسته بندی،دام و طیور،صنعت سری کاری،صنعت ضایعات،صنعت کشاورزی،صنعت معدن،لوازم صنعتی،مدیران صنعتی و بازرگانی،ابزارآلات صنعتی،مرتبط با صنعت، کشاورزی و دامداری،) یکی از خدماتی که پنل اس ام اس مدیرپیامک برای بازاریابی پیامکی ارائه میدهد، ارسال پیامک به بانک مشاغل و اصناف میباشد.

شالیکوبان با استفاده از این سرویس میتوانید برای مشاغل مورد هدف با کسب و کار خود پیامک ارسال کنند.

استفاده از این روش باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشود زیرا تبلیغات تان را برای کسانی میفرستید که مطمئن هستید با نوع کسب و کار شما مرتبط هستند و پیامک شما خوانده میشود.

اگر قصد ارسال اس ام اس تبلیغاتی و انبوه برای شالیکوبی خودتون رو دارین، متن پیام هر چه قدر کوتاه تر باشه تاثیرگذاری بیشتری داره.

سعی کنید مطلب اصلی و یا نام شالیکوبی خودتونو در شروع پیامک استفاده کنین زیرا بیشتر افراد قبل از بازکردن پیامک چند کلمه اول رو روی صفحه تلفن همراه خودشون میبینن.

پس شروع متن تبلیغاتی خودتونو جذابتر کنین .

در ارسال پیامک انبوه بهتره از واژه های تخصصی و غیر عمومی استفاده نکنین لحن عامیانه در این نوع ارسال ها جذابتره.

با استفاده از دستگاه ثبت و ذخیره شماره مشتری و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مخاطبان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

شالی‌کوبی فرایندی است که طی آن شلتوک به برنج سفید تبدیل می‌شود.

از محصولات جانبی مهم کارخانجات شالیکوبی، سبوس است که به عنوان غذای دام و طیور مصرف می‌شود.

شالیکوبی در ایران به‌طور متوسط از دستگاه‌های سنتی استفاده می‌نمایند که راندمانی پایین دارد.

در سال ۱۳۹۰ تعداد ۱۰۶۶ واحد شالیکوبی در ایران فعال بود.

فرایند کارخانه‌ای شالی کوبی با دمیدن هوای گرم به حوضچه‌های محل نگهداری شلتوک آغاز می‌شود و شلتوک‌ها پس از دوره‌ای معین و خشک شدن غربال شده و در این غربال کاه و کلش جداسازی می‌شود سپس به دستگاه سفید کن منتقل می‌شوند.

پوسته شلتوک که فل نامیده می‌شود از آن جدا می‌شود و برنج به قسمت سفید کن دو برای جداسازی باقی شلتوک‌ها منتقل می‌شود و در انتها در قسمت الک زنی برنج‌ها به صورت شکسته یا کامل دسته‌بندی شده و بسته‌بندی می‌شوند.

به همین منظور شما هم اگر قصد تبلیغات را دارید باید بدانید که هیچ رسانه ای بهتر از پنل پیامک در شالیکوبی ها نمی تواند شما را به جایگاه مورد نظرتان برساند .

در انتها این شما هستید که با انتخاب درست خود در جهت تبلیغات می توانید جایگاه خود را بدست آورید پس سعی کنید انتخابتان را به بهترین مکان تبلیغات که سامانه های پیامکی هستند معطوف کنید و بهترین نتیجه را بگیرید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟! ۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف Shalikobi استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

ثبت نام پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شالیکوبی با کد تخفیف Shalikobi از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس شالیکوبی تهیه نمایید.

خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد.

همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره 09121442355 تماس بگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * Time limit is exhausted.

Please reload the CAPTCHA.

 −  پنج  =  یک فرستادن دیدگاه دسـتـرسـی سـریـع پرداخت آنلاین ثبت شکایت تماس با ما درباره ما قوانین و مقررات خـدمـات پـیـامـکـی وب سرویس دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری آزمایشگاه افزونه و ماژوال ویدیوهای آموزشی 09121442355 09121442355 تهران، نبرد، خ شهید شریفی، گلستان 18، پ 28 دسـتـرسـی سـریـع پرداخت آنلاین ثبت شکایت تماس با ما درباره ما قوانین و مقررات خـدمـات پـیـامـکـی وب سرویس دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری آزمایشگاه افزونه و ماژوال ویدیو های آموزشی 09121442355 09121442355 تهران، نبرد، خ شهید شریفی، گلستان 18، پ 28 کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مدیر پیامک می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مدیر پیامک می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map