تبلیغات سایت شستشو و خشك شويي رويه مبل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با تبلیغات سایت شستشو و خشك شويي رويه مبل شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پاکیزگی 100 درصد مبلمان و سرعت در خدمات با قیمت ارزان خدمات خشکشویی مبلمان با نظافت اول خدمات خشکشویی مبلمان با دستگاه یکی از خدمات ویژه شرکت نظافت اول می باشد که یکی از نیازهای خیلی مهم همشهریان عزیز در تهران می باشد.

به‌ وسیله خدمات شستشوی مبل در منزل با دستگاه می‌توانید تمام مبل ، پشتی‌های سنتی و کوسن و هر چیزی که رویه پارچه‌ای ، چرم و … دارد را شستشو دهید.

مبل شویی در منزل با دستگاه ازجمله خدماتی است که مخصوص فصل خاص و یا آخر سال نیست.

بلکه هر زمان که بخواهید می‌توانید از سرویس مبل شویی با دستگاه استفاده کنید.

شما فقط با ثبت سفارش رایگان در سیستم از سرویس مبل شویی با دستگاه در منزلتان بهره‌مند شوید.

انتخاب بهترین شرکت مبل شویی با دستگاه خیلی سخت است شما باید در بین سایت ها و آگهی ها جستجو کنید و با شعارها و تبلیغات های متعدد رو برو می شوید که همه قدیمی ترین و اولین و برترین هستند.

اما شرکت نظافت اول مدعی اولین و برترین شرکت خدمات خشکشویی مبلمان در تهران نیست.

ما قصد داریم تا خدمات نوین و دقیقی را به شما ارائه دهیم ، مشتریان همیشه به دنبال سرعت خدمات می باشند و شرکت نظافت اول این مشکل را حل کرده زیرا با دارا بدون نرم افزار نوبت دهی و مدیریت ارتباط با مشتریان توانسته اییم دقت در خدمات دهی و سرعت را به حداکثر خود برسانیم پس از نظر سرعت در خدمات به شما تضمین خواهیم داد.

اما تنها ارائه خدمات سریع در محل نمی تواند رضایت مشتریان را جلب کند بلکه سطح کیفیت در خدمات دهی برخورد نیروهای نظافتی کیفیت و بروز بودن مواد شوینده و دستگاه دغدغه های مشتریان ماست که ما با دقت بسیار زیاد آن ها را سنجیده اییم و بررسی کردیم.

پس به شما اطمینان خواهیم داد که در صورتی که از خدمات ما راضی نبودید آن را مجدد و رایگان انجام خواهیم داد و اگر هم رضایت شما و مشکل به وجود آمده حل نشد وجه شما را عودت دهیم.

خدمات خشکشویی مبلمان چرم کار هر کسی نیست و باید با مواد نانو مخصوص اینکار انجام شود تا مشکلی برای مبلمان شما به وجود نیاید ما به شما تضمین کیفیت و سلامت مبلمان تان را خواهیم داد.

خدمات خشکشویی مبلمان پارچه ایی در منزل حتی با شامپو فرش هم انجام می شود اما به دلیل استفاده مواد شیمیایی در شونده های ارزان قیمت بهتر است اینکار را با مواد نانو و با دستگاه های تمام اتوماتیک نظافت امتحان کنید.

شستن مبل استیل ایرانی یا خارجی فرقی ندارد باید حتما با دستگاه انجام گردد تا کیفیت رویه مبل و فوم های درون مبلمان کاملا حفظ شود این بسیار مهم است و حتما نظافت تضمینی آن را به ما بسپارید.

تصاویر ارسالی از منازل مشتریان خدمات تخصصی نظافت اول تنها گزینه ایی است که از هر نظر منطقی است و می تواند نظر شما را جلب کند.

زیرا همه دغدغه هایی که داشته ایید را رفع کرده اییم که شامل سرعت خدمات در محل ، کیفیت و دقت خدمات دهی ، مبل شویی ارزان ، گارانتی و ضمانت خدمات خشکشویی مبلمان است.

پس در صورتی که می خواهید رزرو وقت انجام دهید می توانید از دو طریق آنلاین و تلفنی اینکار را انجام دهید.

مبل شویی با دستگاه چقدر زمان می‌برد؟ همه مرحله‌های مبل شویی با دستگاه، خشک‌شویی مبل در منزل و خشک‌کردن مبل‌ها در صورتی در زمان کمتری انجام می‌شود که کسی که با دستگاه مبل شور کار می‌کند مهارتش روی کیفیت شستن مبل‌ها و زمان شستشو مبل تأثیر دارد.

از مرحله‌ای که آب و مواد شوینده در دستگاه وارد می‌شود تا مکش آب کثیف در حدود 2 تا 3 ساعت زمان می‌برد.

این اندازه سریع می‌توانید مبل‌های کثیف و لک شده و آلوده را تمیز کنید سرعت مبل شویی با دستگاه به‌خصوص در موقع خانه‌تکانی آخر سال یک مزیت بزرگ به‌حساب می‌آید.

الان برای ثبت سفارش خود اقدام کنید تا با ترافیک سفارش آخر سال مواجه نشوید.

برخورد کارشناس تلفنتون عالی و مشاوره داد کامل ، فقط نمیدونم چرا تاریخ اعزام رو 3 روز بعد گفتن میان ، شما که اینقدر سفارشاتتون زیاده به نظرم باید هم نیرو اضافه کنین و هم دستگاه بیشتر کنین ولی اگر دیر هم اومد در عوضش کیفیتش می ارزید به اون همه شرکت های که قبلا ازشون سفارش گرفتیم رامین گلوی سرونی سایت خدمات عالی ، برخورد مناسب نیروهای اعزامی ، فقط نمیدونم چرا یه خورده طول کشید البته من دو دست مبل داشتم نمیدونم شاید تعدادش زیاد بود ولی در کل باز هم سفارش میدم سمیرا والی نژاد خانه دار اینقدر از شخصی که اومده بود مبل هام رو تمیز کنه سوال کردم ولی بنده خدا هر چی سوال کردم و حرف زدم با حوصله بهم توضیح داد نحوه طرز کار با این دستگاه رو بهم میگفت و در کل راضی بودم خیلی هم راضی رقیه سادات شرق تهران من خودم در شمال تهران هستم و خواهر شوهرم در غرب تهران که هر دوی ما از این خدمات شستشویی مبلمان در منزل استفاده کردیم و راضی بودیم البته من شرکت شما رو به خواهر شوهرم معرفی کردم.

زهرا نوری منطقه الهیه شرکت ما به دنبال يک شخص تميزکار و حرفه ايي و با اخلاق مي گشت که ماهي يکبار نظافت کل ساختمان رو انجام بده برامون ، که من نظافت اول رو بهشون پيشنهاد کردم هنوز که هنوز مديريمون هر روز ازم بابت معرفي شما تشکر ميکنه تازه براي خونه اشون هم از خدمات نظافت منزلتون استفاده مي کنه آرميتا اطيابي سال 98 بود با نظافت اول آشنا شديم ، ساختمان ما در مرکز تهران هست از ديوار و شيپور و هرجاي بگي نيرو گرفتم اما الان توي سال 99 با اطمينان ميگم که هم قيمت هاي ارزان دارين هم شستوشويي حرفه ايي راه پله ها و پارکينگ و خشک کردن اونا عاليه خدا قوت و خسته نباشيد ميگم مهدي آدينا من از نظافت ساختمان خيلي راضي بودم پارکينگ و نرده ها ، کليد پريزها ، پنجره ، آسانسور همه جا عالي تميز شده بود خيلي عالي ولي يک نکته خيلي ريز بگم چون ميدونم با وجود اين همه شرکت نظافتي کاملا انتقاد پذير هستيد و توي کارتون حرفه ايي ، کاش فقط خدمات وي آپي براي يه سري مشتريا داشتين احمد مصيبي گلزار من مدير ساختمان هستم و انجام امور نظافت راه پله هاي خودمون رو به نظافت اول سپردم نظافتچي که برامون فرستادن خيلي کند بود همون لحظه زنگ زدم شرکت برام عوضش کردن الان مدت سه ساله که از اينجا نظافتچي ميگيرم و کاملا راضيم چون قابل پيگيري هم هست مونا لنگري من خیلی وسواسی هستم نظافتچی ازتون گرفتم خیلی کارش افتضاح بود همون لحظه با شرکت تماس گرفتم گفتن اگر می خواید براتون جایگزین بفرستیم همون لحظه نفر بعدی رو فرستادن و ایشون رفت.

خیلی نظرم نسبت به خدماتتون عوض شد واقعا شما محشرید بخدا …مرسی که هستید.

ساناز حکم آبادی من برای نظافت منزل در سعادت آباد سالهاست که از شما دارم خدمات نظافت منزل میگیرم اصلا نمی دونستم سایت دارید امروز متوجه شدم شما سایت دارید و اومدم اینجا گفتم براتون نظر بفرستم و یه خدا قوت به تمامی نیروهای زحمت کشتون بدم و همچنین مدیریت عزیز جناب آقای آبادی واقعا خدا قوت حسین صیادی مبل شویی با دستگاه در منزل انجام می شود این کار سرعت مناسبی دارد ، به صورتی اپراتور با فرچه تمام اتوماتیک مبلمان را کف مالی و تمیز می نماید و با دستگاه خشک کن آب آن گرفته می شود و بعد از 2 ساعت نهایتا خشک خواهد شد.

مبل شویی در منزل به روش های سنتی بسیار وقت گیر و آزار دهنده است و در صورتی که از مواد شوینده درست و کف مالی درست انجام نشود به پارچه مبلمان آسیب خواد رسید پس حتما از دستگاه تمیز کننده مبل استفاده کنید.

خیر ،اتفاقا اگر به درستی از دستگاه مبلشوی استفاده کنید، عمر مبلمان شما بیشتر هم خواهد شد.

هزینه مبل شویی در منزل بستگی به تعداد مبلمان ، نوع پارچه مبلمان شما تعیین می گردد اما قیمت های اولیه و ثابت شرکت نظافت اول در زمان ثبت فرم سفارش به شما عنوان خواهد شد.

خشکشویی مبل حدودا 1 ساعت طول خواهد کشید باز هم بستگی به تعداد مبلمان شما دارد اما بعد از 2 تا 3 ساعت خشک خواهد شد و می توانید از آنها استفاده کنید.

بهترین روش ثبت سفارش دانلود اپلیکیشن نظافت اول است ، اما می توانید با تلفن شعب شرکت در سرتاسر تهران تماس بگیرید یا از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین در همین صفحه خدمات مبل شویی خود را رزرو کنید.

فرچه های مبل شویی انوع و اقسام مختلفی دارد که هر کدام موارد مصرف متفاوتی دارد زیرا هر مبلمان مدل های مختلف ، پارچه های مختلف دارد که باید از فرچه مخصوص خود استفاده کرد.

تفاوت زیادی میان دستگاه تميز کننده مبل صنعتی با دستگاه خانگی است دستگاه تمیز کننده مبل صنعتی خیلی قوی تر و حجم بزرگ تری نسبت به دستگاه های خانگی دارد.

شستشویی تشک در خدمات فرش شویی نظافت اول انجام می شود.

بله شما می توانید برای صندلی های نهارخوری منزل خودتان از همین خدمات استفاده کنید.

خیر ، ثبت سفارش به منزله پیش سفارش شماست و در هنگام ثبت رزرو آنلاین نیاز به پرداخت آنلاین ندارید بیش از هشت شعبه در سرتاسر استان تهران با کلیک بر روی هر شماره با شعبه مربوطه تماس بگیرید شعبه شمال 09121442355 – 09121442355 09121442355 – 09121442355 شعبه غرب 09121442355 – 09121442355 09121442355 – 09121442355 شعبه شرق 09121442355 – 09121442355 09121442355 – 09121442355 شعبه جنوب 09121442355 – 09121442355 09121442355 – 09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map