تبلیغات سایت مراکز خیریه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت مراکز خیریه مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

واحد تبلیغات زیر مجموعه بخش جلب مشارکت است و کلیه فعالیت‌های تبلیغاتی اعم از درج آگهی در نشریات و سایت‌های خبری، بیلبورد و تبلیغات محیطی، تبلیغات پروژه‌های خاص محک در چارچوب فعالیت‌های این بخش می باشد.

اولویت همیشگی محک انجام امور مربوط به درمان و حمایت همه جانبه از کودکان مبتلا به سرطان است،‌ به همین دلیل برای انجام امور تبلیغاتی محک هیچ هزینه‌ای نمی‌پردازد و کلیه تبلیغات توسط یاوران و بصورت داوطلبانه صورت می‌پذیرد.

از همه عزیزانی که در امور مربوط به تبلیغات و اطلاع رسانی فعالیت دارند دعوت می‌شود تا با به اشتراک گذاشتن موقعیت‌ها و امکانات خود با محک، این موسسه را در زمینه اطلاع رسانی در مورد فعالیت‌ها، جلب کمک‌های مردمی و گسترش حمایت‌ها از کودکان مبتلا به سرطان یاری دهند.

برای برقراری ارتباط با واحد تبلیغات محک می‌توانید با شماره‌های 09121442355 و 09121442355 تماس بگیرید.

با عرض سلام بنده سردبیر پایگاه خبری درفش صنعت هستم.

لطفا لینک تبلیغات محک را برای ثبت در صفحه اصلی پایگاه خبری برای بنده ارسال فرمائید.

سپاسگزارم با سلام و احترام از توجه شما به کودکان مبتلا به سرطان در این روزهای پر دغدغه و سخت و همچنین مراجعه به وب‌سایت محک صمیمانه سپاسگزاریم.

شما می‌توانید با شماره 09121442355 بخش تبلیغات محک در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ تماس یگیرید.

مجددا از توجه شما نسبت به همنوعان خود سپاسگزاریم.

برای شما یاور عزیز آرزوی سلامتی داریم.

شما هم سهمی در نجات کودکان محک داشته باشید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map