تبلیغات سایت کارواش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت کارواش مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تولید و فروش کارواش بخار با قیمت ویژه ی امروز دارای گواهی ثبت اختراع دستگاه بخار فوری            در این مقاله ما به اهمیت تبلیغات و همچنین به نحوه تبلیغات کارواش بخار می پردازیم.

اگر شما به دنبال ایجاد یک کسب و کار جدید در هر حوزه ای هستید و قصد پیشرفت در آن را دارید، این را بدانید که قبل از ورود شما، افراد زیادی در همان حوزه در حال فعالیت هستند.

پس قبل از ورود به حوزه کاری خود، یک استراتژی و برنامه مشخصی در نظر داشته باشید که باعث معرفی و رشد هر چه سریع تر شما در آن کسب و کار شود.

در حال حاضر، یکی از صنعت های در حال گسترش در کشور ما و جهان، صنعت کارواش بخار محسوب می شود.

شاید کمتر کسی با کارواش بخار آشنایی داشته باشد.

چه بسا همین الان که شما در حال خواندن این مقاله هستید، بسیاری از کارواش داران با صنعت کارواش بخار آشنا نباشند.

اگر شما یک کارواش دار هستید و می خواهید کارواش بخار را هم به کسب و کار خود اضافه کنید و یا تازه به فکر تاسیس یک کارواش بخار به صورت مستقل افتاده اید، اولین و مهم ترین قدم شما تبلیغات کارواش بخار است.

تبلیغات کارواش بخار و معرفی آن، اولین کاری است که باید انجام دهید.

آیا اصلا با نحوه تبلیغات صحیح و اصولی آشنا هستید؟ وقتی کلمه تبلیغات را می شنوید و به فکر پخش کردن تراکت برای معرفی کار خود می افتید، بدانید که در عصر تبلیغات امروز، هیچ نتیجه ای نخواهید گرفت.

زیرا سرنوشت تراکت ها، سطل زباله شهرداری است! در زمانی که هر کسب و کاری در دایره ای از رقابت با دیگر رقبای خود قرار می گیرد و همه به دنبال موفقیت و کسب در آمد بیشتر هستند، به نظر شما چه چیزی از همه بیشتر اهمیت دارد؟ قطعا معرفی خلاقانه کسب و کار خود و ایجاد نیاز در مخاطبین! ما در این مقاله به تبلیغات کارواش بخار در فضای مجازی می پردازیم.

همانطور که شما برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیازتان در هر زمینه ای سراغ فضای اینترنت می روید، پس قطعا فردی هم که به دنبال یک کارواش، برای شستشوی ماشین خود است و یا می خواهد تصمیم بگیرد که آیا از کارواش بخار برای شستشوی ماشین خود استفاده کند یا خیر، مشابه شما عمل می کند و به سراغ فضای اینترنت می رود.

پس چرا شما به فکر تبلیغات کارواش بخار و معرفی آن در یک وب سایت اختصاصی به خودتان نیستید؟ مطالبی از کارواش بخار و مزایای آن را در وب سایت خصوصی خود قرار دهید.

در مورد نحوه عملکرد سیستم کاری خود و خدمات ویژه کارواش بخار خود نسبت به دیگر کارواش های رقیب صحبت کنید.

این نیاز را در مخاطبین خود ایجاد کنید که شستشوی ماشین خود با دستگاه بخار را، در محل کارشما، در برنامه هفتگی پیش روی خود قرار دهند.

اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر در جهان و حدود ۲۴ میلیون کاربر در ایران، یک ابزار قدرتمند برای تبلیغ کسب و کار محسوب می شود.

اکثر کسب و کارهایی که در اینستاگرام فعالیت موثری دارند، به موفقیت زیادی در کسب درآمد رسیده اند.

از طریق فیلم و عکس، کارواش بخار خود را معرفی کنید.

به این فکر نکنید که سامانه پیامکی ایجاد مزاحمت است و یا دیگر کسی به پیامک ها توجه نمی کند.

ابتدا لیستی از مشتریان خود تهیه کنید و پیامک های تبلیغاتی خود را برای آنان بفرستید.

با انجام این کار، می توانید مشتریان قبلی خود را با بهانه های مختلف مانند تخفیف، جشنواره و … به کارواش بخار خود بکشانید و آن ها را به مشتریان ثابت خود تبدیل کنید.

به مرور زمان این لیست را برای خود گسترش دهید.

مثلا به افرادی که به کارواش بخار شما مراجعه می کنند، برگه ای بدهید و به ازای هر بار مراجعه یک مهر بزنید.

به مشتریان خود بگویید که اگر تعداد قابل مشخصی، مثلا پانزده مهر در این برگه داشته باشند، در مراجعه ی بعدی آن ها، خدمات شستشو رایگان انجام می شود و یا مثلا سه تخفیف پنجاه درصدی به آن ها اختصاص می دهید.

جشنواره ها و تخفیف های خود را در تمام فضای مجازی خود قرار دهید.

محتوای جذاب تولید کنید! خدمات خود را به طور خلاقانه و جذاب انجام دهید تا پاسخ مثبت بگیرید.

مثلا به جای اینکه بگویید ” امروز ۲۰ درصد تخفیف داریم”، می توانید بنویسید ” خودروی شما در گوشه ی پارکینگ تان در حال خاک خوردن است.

با ۳۰ درصد تخفیف امروز، بهتر نیست خودوری خود را شستشو دهید و یک  حس خوب برای خود و خانواده تان در اتومبیل خود ایجاد کنید؟”.

شما خودتان به سمت کدام محتوا متمایل می شوید؟! شاید با خودتان بگویید، با انجام این نکات حالا کسب و کار ما حتما در شیب صعودی خود قرار می گیرد؟ اگر به نکات قبل درست عمل کرده اید، به شما تبریک می گوییم.

شما همین الان از رقبای خود جلو هستید.

ولی اینجا پایان کار نیست! ما تا الان توانسته ایم مشتری جدید جذب کنیم.

برای اینکه بتوانید مشتریان جدید را، در لیست مشتریان ثابت خود قرار دهید، تنها راه حل، کیفیت خدمات شماست.

اجازه دهید مشتریان تان، وسیله ای برای تبلیغ کارواش بخار شما به دوستان شان شوند.

پس خدمات با کیفیت ارائه دهید! کیفیت کار شما، قدرت و برتری شما را نشان می دهد.

یکی از مهم ترین مواردی که در کیفیت کار شما، در کارواش بخار تاثیر می گذارد، کیفیت دستگاه بخار شماست! اینکه بتوانید از این دستگاه، به بهترین شکل استفاده کنید و روش صحیح کار با آن را به پرسنل خود آموزش دهید.

مزایای بخار برای شستشوی ماشین از قبیل صفرشویی، ضدعفونی، رفع بوی بد ماشین و … را با ارائه کیفیت کارتان نشان دهید.

شرکت صنایع دما بخار مشهد، به عنوان اولین شرکت تولید کننده دستگاه صنعتی ژنراتوری بخار برای استفاده در مصارف مختلف از جمله کارواش ها، افتخار این را دارد که شما را در ایجاد کسب و کار کارواش بخارتان یاری دهد.

شرکت صنایع دما بخار مشهد، دستگاه های بخار خود را با مناسب ترین قیمت به طور استاندارد تولید می کند.

کیفیت بسیار بالا و همچنین استاندارد بودن دستگاه های بخار ما، سبب جلب اعتماد دیگر کارواش داران در کشور های همسایه مان نیز شده است.

ما با صادر کردن این دستگاه ها به کشورهای افغانستان، عراق، تاجیکستان و … تولید و فروش خود را به مرحله بین المللی رسانده ایم.

شرکت صنایع دما بخار مشهد، به طور کامل نحوه کار با دستگاه را به پرسنل شما آموزش می دهند.

تمامی نکاتی که شما در مورد کار با دستگاه کارواش بخار باید بدانید را، ما به عنوان اولین شرکت تولید کننده دستگاه بخار در ایران، در اختیارتان قرار خواهیم داد.

پس نگران نباشید و دستگاه کارواش بخار خود را از ما خریداری کنید.

  مقالات مرتبط : بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی در کارواش بخار – قسمت اول بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی در کارواش بخار – قسمت دوم   تلفن : 09121442355-051 فکس : 09121442355-051 همراه : 09121442355 info@cars-wash.

com از ساعت ۸ الی ۱۶ (پنجشنبه ها تا ساعت ۱۴) تمام حقوق این وبسایت متعلق به این شرکت میباشد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map