تبلیغات محیطی دور زمین فوتبال

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات محیطی دور زمین فوتبال شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تبلیغات کنار زمین فوتبال خوشبختانه با توجه به رسیدن یکی از تیم های باشگاهی کشورمان به فینال جام باشگاه های آسیا ، بر آن شدیم با توجه به این مناسبت هیجانی مطلبی را برای شما آماده سازیم که شاید کمتر تا امروز به این موضوع توجه شده یا حتی در حوزه گرافیک تحلیل و یا توضیحی نسبت به چالش ها و سطح کیفی این تبلیغات بنری با مشابه خارجی پرداخته نشده است .

تبلیغات محیطی ویژه استادیوم های ورزشی یکی از گران ترین مدل های تبلیغات محیطی به شمار میرود ، این مساله نه تنها در کشور ما بلکه در سراسر جهان با توجه میزان بیننده های فوتبالی ، تبلیغ و حساسیت بازی ها ، تعداد و قیمت آن متغیر تعیین می شود .

اگر بخواهیم میزان اثر بخشی این مدل تبلیغات دور زمین فوتبال را مورد سنجش قرار دهیم ، بی شک با توجه به شرایط بازی ها ، میزان حساسیت مسابقه و بیننده حضوری و تلوزیونی ، جایگاه تبلیغ و اندازه ای که برای آگهی بنری اختصاص داده می شود را دقت داشته باشیم .

برخی از شرکت های مطرح و برند های معتبر که هنگام پخش مسابقات فوتبال بخش عمده ای از جایگاه ها و زمان نمایش را به خود اختصاص می دهد ، طبیعی ست که بازخورد قابل توجه ای را دریافت کنند ، البته لازم به ذکر است که همانند طراحی بنر های اینترنتی ، تبلیغات بنری محیطی ورزشگاهی  دارای استاندارد ها و ویژگی هایی است که هنگام طراحی باید به آن ها توجه لازم را داشت تا در خروجی نهایی طرح شما برای نمایش از کیفیت مطلوب و میزان اثر بخشی بالایی برخوردار باشد .

تبلیغات دور زمین فوتبال عموما به دو شکل انجام می شود ، در بخش اول به صورت تصویر ثابت که به صورت بنر ثابت چاپی انجام می شود و در نسخه ای پیشرفته تر به صورت نمایش تبلیغاتی فلش که در بر ال ای دی های تبلیغاتی به صورت جذاب تری به نمایش در می آیند .

همانطور که در مجله تبلیغاتی گرافیکی پارسی طرح به مقالات متعددی در حوزه تبلیغات آنلاین که به صورت بنر های گیف ساخته می شود پرداختیم گاها تفاوت های بسیاری در تبلیغات ایرانی با نسخه های اروپایی و حتی آسیایی دیده می شود .

در حوزه تبلیغات بنری استادیومی هم وجود دارد که این مساله ( تبلیغات دور زمین فوتبال در ایران )  در برخی مواقع مثبت ارزیابی شده و در اکثر مواقع منفی ! .

    شاید بیشترین مشکلی که در ارتباط با نسخه ایرانی و این تفاوت با نمونه خارجی وجود دارد که یکی از بزرگترین مشکلات به نظر می رسد ، عدم توجه به دید مخاطب است .

در کشور ما برای تبلیغات هزینه های زیادی صرف می شود اما در اکثریت مواقع به دلیل عدم رعایت استاندارد و احترام به مخاطب ، بیننده به جای درک درست از یک تبلیغ ، به اجبار یک تبلیغ را مشاهده و درک می کند که در ادامه در این باره بیشتر توضیح خواهیم داد .

    در تبلیغاتی که در کشور ما طراحی و در دید عموم قرار میگیرد طی یکی دو سال گذشته پیشرفت های خوبی را در حوزه تبلیغات آنلاین و همچنین تبلیغات محیطی شاهد بودیم ، اما همچنان ضعف بزرگی را مشاهده می کنیم که برای مخاطب آزار دهنده و این مساله اختلاف سطح کیفی نمایش آگهی در کشور و خارج از کشور را با یکدیگر افزایش می دهد .

برای مثال کافی است تبلیغاتی که کنار زمین در بازی های اروپایی نمایش در می آید را با تبلیغات استادیومی ورزشگاه های داخلی فوتبال مقایسه نمایید ، به خوبی می توانید افراط تبلیغاتی را در کشور ما برای نمایش آگهی ها مشاهده کنید ، همین مساله سبب شده تا بیشتر مخاطبان و بینندگان نسبت به این مورد اعلام نارضایی داشته باشند .

بر خلاف کشور ما ، تبلیغات اروپایی که دور زمین فوتبال قرار داده می شوند که از یک استاندارد تعیین شده و مناسب برای بیننده تلوزیونی و … برخوردار است .

فارغ از این مساله برای اینکه تبلیغ خوبی را کنار زمین چمن به نمایش در آوریم رعایت این موارد الزامی است که در زین به برخی این موارد اشاره خواهیم داشت .

۱- کوتاه و مختصر اما با دقت بنویسید ! همانطور که در مطالب آموزش طراحی بنر ، در ارتباط با تبلیغات بنری آنلاین به این موضوع اشاره کرده ایم ، این موضوع در تبلیغات محیطی ورزشی هم صدق می کند ، شما باید بدانید در یک فضای محدود از نظر سایز امکان درج متن های زیاد وجود ندارد و این مورد طبیعی به نظر میرسد که در صورت استفاده از متن های زیاد ، طرح تبلیغاتی شما بیننده ی زیادی را از دست می دهد .

۲ – انتخاب رنگ مناسب برای انتخاب رنگ ساختار طرح در تبلیغات دور زمین فوتبال گاها کار برای طراح گرافیک اینگونه تبلیغات دشوار می شود ، چرا که برای انتخاب یک رنگ مناسب ، علاوه بر داشتن یک دانش روانشناسی رنگ و استفاده درست از رنگ برای جذب مخاطب ، می بایست دقت لازم برای انتخاب رنگ بر اساس ( رنگ برند ، تبلیغ دهنده ) هم بر انتخاب خود بیافزاید تا در نتیجه خروجی مناسبی برای نمایش به بیننده آماده سازد و علاوه بر آن رنگ انتخاب شده برای بیننده آزار دهنده نباشد و بلکه در لحظه تاثیر مثبت خود را برا روی مخاطب هدف خود بگذارد .

۳ – جایگاه و اندازه تبلیغ اگر تا به امروز به این موضوع توجه نداشته اید ، برای تبلیغات خود نگرش خود را کمی تغییر دهید .

علاوه بر مواردی که در آیتم یک و دو برای شما ذکر شد ، از این موضوع قافل نشوید که جایگاه نمایش بنر شما و اندازه معین شده جهت تبلیغ باید یک جایگاه مناسب و در قالب سایز مناسب انتخاب شود .

گاها پیش می آید که یک طرح جذاب و از زیبایی بالایی برخوردار است اما در مرحله نمایش به خوبی جذب مخاطب داشته باشد .

این همان نکته ای است که باید مورد ارزیابی درست قبل از شروع و سفارش تبلیغات داشته باشید .

انتهای مطلب .

این مطلب قابلیت بروزرسانی دارد .

اختصاصی پارسی طرح   طراحی گرافیک ویژه خدمات مسافرتی و گردشگری کاربرد های مختلف بنر در دنیای وب تبلیغات دور زمین در ایران زیبایی نداره و فقیرانه هست نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت  −  8  =  یک دنیای تبلیغات به گونه پیش میرود که طراحی در آن نقش بسزایی دارد .

کیفیت ها ، سبک ها ، روش های جدی باعث شده است طراحی گرافیک به یک چالش مهم و اساسی در مشاغل تبدیل شود .

در همین راستا حتما باید یک طراحی خوب و با بالاترین سطح کیفی برخوردار شوید .

از همین حالا می توانید از سایت پارسی طرح ایرانیان برای سفارش خود استفاده نمایید .

~ طراحی بنر ~ قوانین سایت ثبت شکایات حریم خصوصی درباره ما وبلاگ

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map