دیجیتال مارکتینگ تولید محتوا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با دیجیتال مارکتینگ تولید محتوا در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تولید‌محتوا و فراتر از آن بازاریابی محتوا را باید نقطه عطف دیجیتال مارکتینگ دانست.

دنیای وب امروز، تکیه زیادی بر انواع محتوای متنی، تصویری، ویدئویی و صوتی دارد.

امروزه سایت‌هایی با محتوای بیشتر و قوی‌تر، سایت‌های موفق‌تری خواهند بود.

افزایش بازدید جذب مخاطب افزایش فروش هدفمند با توجه سابقه بالای نوین‌مارکتینگ در زمینه ارایه خدمات دیجیتال‌مارکتینگ، تیم ما قادر است استراتژی و کمپین محتوایی پربازده‌ای را برای وب‌سایت شما پیاده‌سازی کند.

آشنایی با کسب‌وکار شما وقتی قرار است محتوای کسب‌وکار شما را ما تولید کنیم؛ در درجه اول باید با فعالیت‌ها و حیطه موضوعی کسب‌وکارتان آشنا شویم.

این مرحله به ما کمک می‌کند تا محتوای مرتبط‌تر، بهتر و موثرتری برای شما تولید کنیم.

تعیین استراتژی استراتژی محتوای شما در قالب یک مستند ارائه خواهد شد.

در این مستند با جزئیات کامل به تعیین حیطه موضوعی، زبان ارایه، ارتباط مفاهیم با یک‌دیگر، هدف از تولید محتوا، حجم محتوا، فرمت‌ها، روش‌های انتشار، روش‌های ترویج و سنجه‌های رسیدن به اهداف پرداخته می‌شود.

تعیین برنامه عملیاتی پس از تعیین استراتژی، برنامه عملیاتی نوشتن را شروع می‌کنیم.

در این بخش به‌طور دقیق به جزئیات روش انجام کار پرداخته می‌شود.

اینکه چه مواردی باید در مسیر تولید محتوا رعایت شود؛ چگونه منتشر شود؛ در چه زمانی منتشر شود؛ چه تعدادی منتشر شود؛ و.

.

.

همگی در بخش عملیاتی برنامه‌ریزی تولید محتوا مشخص خواهد شد.

تدوین تقویم محتوا تقویم محتوا در قالب یک جدول، به‌طور دقیق زمان‌بندی تولید و انتشار عناوین انتخاب شده را مشخص خواهد کرد.

در این جدول ممکن است بنابر نیاز پروژه اطلاعات دیگری از جمله منابع مورد استفاده، نویسنده، منتشر کننده، انتشار در شبکه‌های اجتماعی و.

.

.

نیز مشخص شود.

پروسه در نهایت فرآیند اجرایی مدنظر بر اساس برنامه‌های تهیه شده آغاز می‌شود.

رعایت اصول نگارشی، رعایت سئو ی محتوا، استفاده از زبان ساده و جذاب، دقت در درستی اطلاعات ارائه شده و در نهایت تلاش مداوم برای درگیر کردن مخاطب با محتوا، از جمله مواردی است که در پروسه تولید محتوای متنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای مشاوره و اطلاع از تعرفه ی خدمات تولید محتوا با کارشناسان ما در تماس باشید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map